Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:16:40

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:37:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-02-2008, 23:33:25
Berichten: 46
Locatie: enschede
jah karjava klopt maar DT denkt dat ik alleen maar valse hoop heb gegeven aan lalynn maar dat is neit zo als ik en gevoel dat HET ECHT waar is dan weet ik cker dat ik het moet vertellen anders zouik het niet doen natuurlijk. K heb het vaker gedaan en het is tot nu toe nog steeds uitgekomen wat ik heb gezegd dus vandaar dat ik zelfverzekerd ben...

_________________
Barilio means "blue - green"
*Mijn grootste vervulling ligt in het uitvoeren van de taak waarvoor ik met hart en ziel gekozen heb.*
*Je langste reis voert ja naar wat het meest nabij is: je bent op weg van alleen zijn naar al-één zijn.*


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:39:00 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
bij het gevoel dat het echt waar is moet je al gaan twijvelen niks is zeker. niks staat vast wees ook terug houdend naar de dingen die jij door krijgt. en denk goed na wat de gevolgen kunnen zijn van dingen die je verteld ;)

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:41:19 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
Karjava schreef:
bij het gevoel dat het echt waar is moet je al gaan twijvelen niks is zeker. niks staat vast wees ook terug houdend naar de dingen die jij door krijgt. en denk goed na wat de gevolgen kunnen zijn van dingen die je verteld ;)

Ik zelf voel ook dat ik helderwetend en voelend ben, ik zou geen andere reactie verwacht hebben van hem...Ik ben gewoon opgelucht dat ik eindelijk een bekentenis krijg, van iemand anders,omdat ik erg aan mezelf twijfel, en hij ook die gaves heeft om het te zien..
Ik ben echt heel erg onzeker soms....


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:42:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-02-2008, 23:33:25
Berichten: 46
Locatie: enschede
wolflady als je het niet erg vindt doe ik het later je krijgt sowieso een reactie hierop.
ik wil ff deze discussie uitpraten met DT en die anderen die denken dat ik nogal "valse hoop" doorgeeft aan anderen geloof me dat is echt niet zo!

hoop dat je me begrijpt.
groeten en veel positiviteit toegewenst aan iedereen op dit forum
Barilio

p.s. en @karjava , jah je hebt gelijk zzal ik ook wel doen en deed sowiesoo ook al.

_________________
Barilio means "blue - green"
*Mijn grootste vervulling ligt in het uitvoeren van de taak waarvoor ik met hart en ziel gekozen heb.*
*Je langste reis voert ja naar wat het meest nabij is: je bent op weg van alleen zijn naar al-één zijn.*


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:44:27 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
@LaLynn:wel grappig dat ik dan ook al een tijd helderwetend/voelend/ziend ben en dat ik het omgekeerde krijg LaLynn ;) maar daar kan ik mn mening niet over uiten want dat is jou persoonlijke beleving van dingen. en als jij je er goed bij voeld moet je het zeker niet uit sluiten zolang je maar respecteerd dat er ook mensen zijn die het tegenovergestelde beweren en er zelf al ervaring mee hebben gehad. want ik heb ook in barillios fases gestaan en in jou fases waar je in zit.

trouwens dit zijn geen beschuldigingen probeer jullie alleen wat te vertellen wat je er mee doet moet jezelf weten ;)

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:47:21 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
Karjava schreef:
@LaLynn:wel grappig dat ik dan ook al een tijd helderwetend/voelend/ziend ben en dat ik het omgekeerde krijg LaLynn ;) maar daar kan ik mn mening niet over uiten want dat is jou persoonlijke beleving van dingen. en als jij je er goed bij voeld moet je het zeker niet uit sluiten zolang je maar respecteerd dat er ook mensen zijn die het tegenovergestelde beweren en er zelf al ervaring mee hebben gehad. want ik heb ook in barillios fases gestaan en in jou fases waar je in zit.

trouwens dit zijn geen beschuldigingen probeer jullie alleen wat te vertellen wat je er mee doet moet jezelf weten ;)

Het omgekeerde?

Toe maar, maakt een kind van 13 jaar nog eens even wat onzekerder.. Waar ze al maanden mee zit..

Dankjewel voor je hulp !


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:48:30 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
dat ik het neit altijd met zijn mening eens ben ;)

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:50:19 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
Karjava schreef:
dat ik het neit altijd met zijn mening eens ben ;)


Jij kan het gewoon niet uitstaan en beweert het tegendeel,
jouw zorg, maar ik voel toch echter het tegendeel


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:51:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-02-2008, 23:33:25
Berichten: 46
Locatie: enschede
jah karjava dat probeer ik ook duidelijk te maken...
ik heb oook ervaring en het is altijd nog uitgekomen wat k heb gezegd drm vraagt mijn zlefs die al erg hoog is nog aan mij dingen hoe ik erover denk en wat ik doorkrijg maar als het tot jullie doorkomt? tjah wat moet ik dan zeggen? ... jullie denken dat ik maar een simpel levensvorm ben die nu net een paar levens achter de rug dat is het niet. k heb wel meerder levens achter derug en heb cker 5 levens van mij zelf gezien heb al een ervaren ziel drm moet ik aarden dan ontwikkel nog naar een hogere fase.

anders laat deze discussie maar zitten want dit eindigt niet het zal altijd tegenstrijdig staan tegenover ons allen.

groete barilio

_________________
Barilio means "blue - green"
*Mijn grootste vervulling ligt in het uitvoeren van de taak waarvoor ik met hart en ziel gekozen heb.*
*Je langste reis voert ja naar wat het meest nabij is: je bent op weg van alleen zijn naar al-één zijn.*


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 21:54:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
Barillo

ik oordeel neit over hoeveel levens je achter de rug hebt het kan me niks schelen hoeveel levens je heb mogen zien nu al zouden het er 100 zijn of 1 of misschien geen.
ik wil je alleen even een spiegel voor houden.

en een discussie is juist iets om te twijvelen aan je eigen waarheden om te zien of ze wel zo waar zijn als ze zijn alleen dan kan je discuseren ik ben bereid mn waarheid aan te passen

ben jij het ook?

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 22:02:03 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
Citeer:
denk er maar over na ik zou hier graag hier een antwoord op terug willen.

Bij deze.

Citeer:
Als ik verkeerd bezig was dan was er ALLANG iets met mij gebeurt. een ongeluk ofsow of ik word dan zwaar ziek ofsow dat krijg je als straf als je ergens mee bezig bent wat niet goed is en erg slecht is.

Als jij nog op het niveau zit waarop je denkt dat je 'straf' krijgt vanuit het Goddelijke, het Hiernamaals of hoe jij het ook wilt noemen, dan ben je nog maar aan het begin van je pad.
De mens heeft hier op Aarde zelfbeschikkingsrecht en daarmee de vrijheid zijn eigen weg te keizen zonder dat daarop vanuit een hogere macht wordt ingegerepen.
Dat is zo, om de mens de kans te geven te leren en zichzelf te ontwikkelen.

Wat dat betrefet beperken en/of voorkomen/belemmeren mensen die menen dat ze de toekomst kunnne voorspellen de mensen waarvoor zij die 'toekomst' voorspellen in hun eigen authentieke ontwikkeling. Als je dat niet snapt dan krijg ik zeer ernstige moeite met hetgeen jij hier allemaal aandraagt.


Citeer:
ik wil mensen helpen met de kennis die ik heb en de inzicht die ik heb in de spiritualiteit

Het is beter mensen te helpen met jouw kennis en inzicht zonder ze valse hoop te geven.

Citeer:
jij zegt zelf dat je niet gelooft in het gegeven van beelden uit de toekomst en geven van informatie ervan want daar komt het op neer.

Dat heb je goed begrepen: de toekomst staat nu eenmaal niet vast en is dus niet te voorspellen. Dat heeft weer te maken met het menselijke zelfbeschikkingsrecht.

Citeer:
Dat betekent als je niet gelooft in het feit dat mensen in de toekomst kunnen kijken en kunnen voorspellen

Heb je helemaal goed!

Citeer:
dan ben je nog niet zo ver als anderen hier op het forum

Ik heb nooit gezegd dat ik 'ver' ben, integendeel, die beweringen zijn voor rekening van anderen waaronder jij.

Citeer:
Deze forum is om jongeren onder mekaar te helpen

Zoals al meermaals gezegd: wat jij doet is geen helpen. Helpen doe je andere jongren door ze te helpen spiritueel te ontwikkelen en hun eigen pad te laten vinden. Niet door ze te vertellen wat er in de toekomst (zoals jij die ziet) gaat gebeuren.

Citeer:
niet elkaar af te kraken op hun ego of het doen en laten

Pfffffffft, ik kraak je niet af. Als je goed gelezen had, had je kunnen zien dat ik niet eens je begaafdheid in twijfel trek. Ik probeer je alleen te laten inzien dat je er op een (althans voor mij en gelukkig meerderen met mij) verkeerde manier gebruik van maakt.

Citeer:
als ik wist dat ik het niet goed doe wat ik aan ut doen ben hier op de forum dan was ik wel weg gegaan

Maar je beseft niet eens wat je doet dus hoe zou je kunnen zien of je iets fout doet?
Waarom denk je in hemelsnaam dat ik probeer je te laten zien dat je te vroeg begint met dit werk en beter eerst verder kunt ontwikkelen? Is het dan echt zo dat je eigenwijs maar door wilt gaan en geen advies aan wilt nemen? Dat je alleen jezelf vertrouwd en achterna holt?


Citeer:
Ik weet niet of je spiritueel genoeg bent om dingen van mij aan te voelen en als je zegt dat je dat wel kunt moet je maar zeggen wat jij in mijn foto's ziet

Sorry, ik laat me hier niet door jou uitdagen. Ik heb al gezegd dat ik je gave niet in twijfel trek en ik wil er verder geen oordeel over geven.

Citeer:
Ik zou graag willen weten tot hoever jij ebnt met jou spiritualiteit?

Ik sta nog helemaal aan het begin.

Citeer:
heb al vele readings over mij gehad dat ik informatie moet vertellen van gene zijde aan deze wereld

De vraag is wie je die readings gegeven hebben en hoe oud je toen was en of ze je ook verteld hebben dat jij je eerst zelf moet ontwikkelen en op latere leeftijd wellicht ...
Maar vast niet, helaas. Op veel plaatsen kun je readings krijgen maar maar op enkele plaatsen betrouwbare.


Citeer:
en die taak kunne jullie mij niet ontnemen. alleen hoger machten kunnen dat doen.

Dat wil ik niet eens. Ik heb geen enkele behoefte jou iets te ontnemen maar om terug te komen op iets dat jij zei:
Citeer:
Als ik verkeerd bezig was dan was er ALLANG iets met mij gebeurt. een ongeluk ofsow of ik word dan zwaar ziek ofsow dat krijg je als straf als je ergens mee bezig bent wat niet goed is en erg slecht is.

Het liefst wil ik voor zowel jou als voor de mensen voor wie je voorspelt ongelukken voorkomen.

Denk daar maar eens over na.


Overigens WolfLady: Weet je zeker dat je een reading wilt? Het is je eigen keuze maar bedenk wel dat hetgeen Barilio zegt uitsluitend zijn mening is, zijn beeld van wat hij ziet en daarmee geen absolute waarheid.

groet en wijsheid gewenst, DT

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 22:04:01 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-02-2008, 23:33:25
Berichten: 46
Locatie: enschede
jahcker ben ik bereid om aan te passen maar vanwaar deze ontmoediging zodat ik strx neit meer in mezelf geloof? als je al tijd zow zou denken dan zou veel dingen niet lukken in het leven en dat weet jij OOk heel goed! je kunt niet om de waarheid heen draaien , waarheid is waarheid! waarheid komt altijd boven water.

_________________
Barilio means "blue - green"
*Mijn grootste vervulling ligt in het uitvoeren van de taak waarvoor ik met hart en ziel gekozen heb.*
*Je langste reis voert ja naar wat het meest nabij is: je bent op weg van alleen zijn naar al-één zijn.*


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 22:05:22 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-01-2008, 16:50:01
Berichten: 102
Locatie: Nergens en overal
DT schreef:
Citeer:
denk er maar over na ik zou hier graag hier een antwoord op terug willen.

Bij deze.

Citeer:
Als ik verkeerd bezig was dan was er ALLANG iets met mij gebeurt. een ongeluk ofsow of ik word dan zwaar ziek ofsow dat krijg je als straf als je ergens mee bezig bent wat niet goed is en erg slecht is.

Als jij nog op het niveau zit waarop je denkt dat je 'straf' krijgt vanuit het Goddelijke, het Hiernamaals of hoe jij het ook wilt noemen, dan ben je nog maar aan het begin van je pad.
De mens heeft hier op Aarde zelfbeschikkingsrecht en daarmee de vrijheid zijn eigen weg te keizen zonder dat daarop vanuit een hogere macht wordt ingegerepen.
Dat is zo, om de mens de kans te geven te leren en zichzelf te ontwikkelen.

Wat dat betrefet beperken en/of voorkomen/belemmeren mensen die menen dat ze de toekomst kunnne voorspellen de mensen waarvoor zij die 'toekomst' voorspellen in hun eigen authentieke ontwikkeling. Als je dat niet snapt dan krijg ik zeer ernstige moeite met hetgeen jij hier allemaal aandraagt.


Citeer:
ik wil mensen helpen met de kennis die ik heb en de inzicht die ik heb in de spiritualiteit

Het is beter mensen te helpen met jouw kennis en inzicht zonder ze valse hoop te geven.

Citeer:
jij zegt zelf dat je niet gelooft in het gegeven van beelden uit de toekomst en geven van informatie ervan want daar komt het op neer.

Dat heb je goed begrepen: de toekomst staat nu eenmaal niet vast en is dus niet te voorspellen. Dat heeft weer te maken met het menselijke zelfbeschikkingsrecht.

Citeer:
Dat betekent als je niet gelooft in het feit dat mensen in de toekomst kunnen kijken en kunnen voorspellen

Heb je helemaal goed!

Citeer:
dan ben je nog niet zo ver als anderen hier op het forum

Ik heb nooit gezegd dat ik 'ver' ben, integendeel, die beweringen zijn voor rekening van anderen waaronder jij.

Citeer:
Deze forum is om jongeren onder mekaar te helpen

Zoals al meermaals gezegd: wat jij doet is geen helpen. Helpen doe je andere jongren door ze te helpen spiritueel te ontwikkelen en hun eigen pad te laten vinden. Niet door ze te vertellen wat er in de toekomst (zoals jij die ziet) gaat gebeuren.

Citeer:
niet elkaar af te kraken op hun ego of het doen en laten

Pfffffffft, ik kraak je niet af. Als je goed gelezen had, had je kunnen zien dat ik niet eens je begaafdheid in twijfel trek. Ik probeer je alleen te laten inzien dat je er op een (althans voor mij en gelukkig meerderen met mij) verkeerde manier gebruik van maakt.

Citeer:
als ik wist dat ik het niet goed doe wat ik aan ut doen ben hier op de forum dan was ik wel weg gegaan

Maar je beseft niet eens wat je doet dus hoe zou je kunnen zien of je iets fout doet?
Waarom denk je in hemelsnaam dat ik probeer je te laten zien dat je te vroeg begint met dit werk en beter eerst verder kunt ontwikkelen? Is het dan echt zo dat je eigenwijs maar door wilt gaan en geen advies aan wilt nemen? Dat je alleen jezelf vertrouwd en achterna holt?


Citeer:
Ik weet niet of je spiritueel genoeg bent om dingen van mij aan te voelen en als je zegt dat je dat wel kunt moet je maar zeggen wat jij in mijn foto's ziet

Sorry, ik laat me hier niet door jou uitdagen. Ik heb al gezegd dat ik je gave niet in twijfel trek en ik wil er verder geen oordeel over geven.

Citeer:
Ik zou graag willen weten tot hoever jij ebnt met jou spiritualiteit?

Ik sta nog helemaal aan het begin.

Citeer:
heb al vele readings over mij gehad dat ik informatie moet vertellen van gene zijde aan deze wereld

De vraag is wie je die readings gegeven hebben en hoe oud je toen was en of ze je ook verteld hebben dat jij je eerst zelf moet ontwikkelen en op latere leeftijd wellicht ...
Maar vast niet, helaas. Op veel plaatsen kun je readings krijgen maar maar op enkele plaatsen betrouwbare.


Citeer:
en die taak kunne jullie mij niet ontnemen. alleen hoger machten kunnen dat doen.

Dat wil ik niet eens. Ik heb geen enkele behoefte jou iets te ontnemen maar om terug te komen op iets dat jij zei:
Citeer:
Als ik verkeerd bezig was dan was er ALLANG iets met mij gebeurt. een ongeluk ofsow of ik word dan zwaar ziek ofsow dat krijg je als straf als je ergens mee bezig bent wat niet goed is en erg slecht is.

Het liefst wil ik voor zowel jou als voor de mensen voor wie je voorspelt ongelukken voorkomen.

Denk daar maar eens over na.


Overigens WolfLady: Weet je zeker dat je een reading wilt? Het is je eigen keuze maar bedenk wel dat hetgeen Barilio zegt uitsluitend zijn mening is, zijn beeld van wat hij ziet en daarmee geen absolute waarheid.

groet en wijsheid gewenst, DT

Wat een gemeen mens !


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 22:09:49 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2006, 13:37:45
Berichten: 1046
de rede dat dit voor jongeren onder elkaar is vind ik vreselijk. iedereen beweert vele levens te hebben gehad iedereen beweert een hoop wijsheid te hebben opgebouwd dus kwa process zitten wij allemaal op de zelfde golflengte en dat je lichaamlijk nou 13 of 122 ben maakt geen reet uit! vind ik zelf maar dat zal wel aan mij liggen ;)

Nico ik ben het volkomen met je eens

de toekomst staat niet vast dit zou betekenen dat het leven er niet toe doet het gebeurd tog wel. de mens creerd zijn eigen toekomst door te geloven dat er iets gaat gebeuren

de wet van aantrekken (LOA)

_________________
Love is a Verb!


Omhoog
   
 
 Berichtenonderwerp: Re: spirituele vragen...
BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 22:10:44 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-01-2007, 13:28:03
Berichten: 819
Locatie: Apeldoorn
LaLynn:
Citeer:
Wat een gemeen mens !

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Effe buikschuddend over de grond gegaan.

Jij bent een lieverd en ik ben af en toe een etterbak, maar niet zonder reden.

Overigens: je hoeft niet steeds alles te quoten. Als je alleen het stukje pakt waarop je wilt reageren voorkom je dat mijn woorden wel heel erg duidelijk over komen doordat ze meermaals herhaald worden (waarvoor dank)

groet, DT

_________________
** Mijn uitspraken zijn, tenzij anders vermeld, mijn mening en dus geen absolute waarheid **

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl


Omhoog
   
 
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl