Hallo,
Ik merk sinds ik meer in kontakt sta met de behoefte van m'n lichaam dat ik erg overgevoelig ben voor computers!.
Als ik 10 minuten achter een computerscherm zit neem ik een subtiele verandering waar in m'n gezichtsveld. De kleuren worden feller en de vormen van objecten en mensen veranderen. Vaak zie ik alles wat kleiner en vooral smaller, en fel gekleurt.
Na een half uur tot een uur verandert er nog meer.
Ik krijg problemen kleine problemen met m'n motoriek als ik wil lopen.
En het lijkt er op dat m'n energie niveau heftig heen en weer schommelt.
,ik kan niet meer nagaan wat m'n behoefte zijn, en heb compleet geen zin meer in menselijk contact.
Als ik na een paar uur computeren de straat op ga, (met moeite), en ik ga ergens rustig op een bankje zitten, komen de meeste mensen op me over als buitenaardse wezens of wilde zwijnen, en ik kan presies zien vanuit wat voor gedachte iemand handelt, (vaak is dit narcisme, naijver, agressie, depressie, of heel soms liefde).
Vaak komt het er op neer dat de mensen die ik zie extreem depressief zijn met een aantal uitzinderingen van extreem blije en levendige mensen.
Ik krijg negatieve gedachte, en kan in no-time overschakelen van een opperbeste stemming naar een werkelijk ware agressiefe staat van zijn waarin dagelijkse handelingen zoals eten, een kopje afwassen, tellen, praten, etc , totaal onbegonnen werk zijn.
Als ik een uurtje yoga doe, en rustig wat water drink is het na een uurtje een stuk minder. maar de hele dag kan ik nog merken dat ik aan het begin van de dag te lang achter een computer heb gezeten..
nu is het sávonds, dus dan maakt het niet uit.
mijn vraag is... wie herkent dit? en wil er wat over vertellen,,, eventueel een andere oplossing dan niet computeren..
mijn eigen conclusie is trouwens dat een computer m'n energie veld gewoon verstoort en dat ik daardoor in een andere staat van bewustzijn terecht kom,,, tis soms ook net een soort psychedelisch effect zoals peyote of paddestoelen.
_________________ De aap, de banaan, de schil, de aardkorst, een broodkorst, boter, geel, stro, een paard, in gallop, ogen, mooi, blauw, papier, een boom, groen, gras, zon, hitte, vuur, hout, een vlot, de zee, de zon, licht, blablabla
|