Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 03:52:01

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: klachten na miskraam
BerichtGeplaatst: 17-05-2006, 09:52:21 
Groentje
Groentje

hallo mensen,
ik heb een aantal dagen een miskraam gehad en eergisteren leek het bloeden goed te stoppen. Helaas verloor ik vanmorgen nog weer bloed en het leek geen oud bloed. heeft iemand hier ervaring mee (of heeft iemand er een gevoel over??)?
Ik denk dat als ik dit morgen weer heb, ik even naar de huisarts ga. Misschien moet ik gecurreteert worden maar jullie mening/gevoel/intuitie is voor mij ook belangrijk. dus: geef eens aan wat je er bij voelt!
liefs sam

Berichtenonderwerp: Re: klachten na miskraam
BerichtGeplaatst: 17-05-2006, 10:28:35 
Reus
Reus

eej sam..

ik zat ook even terug te denken.
ik geloof dat ik datzelfde had.
nadat het was gestopt met bloeden was ik twee en een halve dag vrij van bloed en daarna begon mijn ongesteldheid meteen.
zou dit het bij jou ook kunnen zijn?

ik weet het niet helemaal zeker meer, maar ja, neej ik weet wel zeker dat ik daarna vrijwel meteen ongesteld werd.

sterkte! en naar de dokter gaan kan sowieso nooit kwaad..

BerichtGeplaatst: 17-05-2006, 10:30:42 
Groentje
Groentje

dankjewel! ik wacht dan nog even af. Moet sowieso op maandag weer naar de huisarts. Zat een beetje slecht in mijn vel doordat ik twee keer kort op elkaar een miskraam heb gehad. Ik wacht dus nog ff af en anders kan ik mijn afspraak nog wel vervroegen!
heel erg bedankt voor je reactie!
liefs sam

BerichtGeplaatst: 17-05-2006, 14:44:40 
Kabouter
Kabouter

Kleintje schreef:
eej sam..

ik zat ook even terug te denken.
ik geloof dat ik datzelfde had.
nadat het was gestopt met bloeden was ik twee en een halve dag vrij van bloed en daarna begon mijn ongesteldheid meteen.
zou dit het bij jou ook kunnen zijn?

ik weet het niet helemaal zeker meer, maar ja, neej ik weet wel zeker dat ik daarna vrijwel meteen ongesteld werd.

sterkte! en naar de dokter gaan kan sowieso nooit kwaad..

Hey bij mij is het ook zo gegaan..
Uiteindelijk heb ik denk ik wel 2 weken gebloed ( niet constant) maar volgens ziekenhuis was dat niets ernstigs.

BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 12:02:33 
Elf
Elf

Hoe is het nu?

Je kunt van je miskraam een aantal weken bloeden en zolang je niet te veel stolsels of buikpijn hebt is het doorgaans niet erg..
Ik ging trouwens ook meer bloeden als ik meer deed,boodschappen sjouwen ofzo

BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 13:16:19 
Groentje
Groentje

hallo!
hier is het weer wat rustiger. ben wel heel erg van de kaart geweest. Twee zo kort op elkaar is niet niks!
maar goed, we gaan verder met het leven en nemen dragen onze twee engeltjes in onze harten mee!
We proberen zeker nog wel zwanger te worden, en ik krijg ook langzaam aan weer het vertrouwen dat het wel weer zal lukken (en een x zal doorzetten...!) en we zien wel wanneer het mijn tijd is.
Als ik er zo over na denk is het ook niet zo gek geweest dat juist ik twee miskramen heb gehad. mijn lichaam heeft de afgelopen jaren veel te verduren gehad:stress, gewicht op en af en daarnaast mijn zware heupoperatie vorig jaar. ik denk dat als mijn lichaam eenmaal een beetje tot rust is dat het dan vast wel een keer zal lukken met de innesteling. Dus afwachten is het enige wat ik kan (en zorgen dat mijn lichaam nu eindelijk de tot rust komt)?!

liefs sam

BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 13:31:02 
Elf
Elf

Vorig jaar heb ik in 3mnd tijd 2 keer een mk gehad..
Een met 12 weken zwangerschap en een met 6 weken..
4mnd erna was ik weer zwanger en het resultaat is vandaag 4 weken geleden geboren :wink:

Misschien geeft je dat iets meer hoop..
tuurlijk was deze zwangerschap doodeng en bij ieder krampje dacht ik meteen het ergste..
Je wilt niet weten hoe vaak ik in het begin op het toilet zat om ff te checken :oops:

Ook ik heb 2 engeltjes en inmiddels denk ik ook dat het gewoon zo moest zijn.......

BerichtGeplaatst: 20-03-2008, 14:52:02 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal,

Helaas heb ook ik vorige week donderdag een miskraam gehad. Na bloedverlies direct een echo in het zkh. Bleek dat het ik geen 8 weken was maar dat het vruchtje na 5.5 week gestopt was met groeien"". afgelopen dagen wat bloedverlies. Bij echo gisteren in het zkh bleek alles weg te zijn. Zonder erge krampen en stolsels??? Nu menstruatie afwachten....en opnieuw proberen.
Hebben jullie hier ervaringen mee?????Op deze namier????

BerichtGeplaatst: 20-03-2008, 15:19:56 
Groentje
Groentje

hallo!

Wat vreselijk voor je! mijn miskramen leken een beetje op wat je beschrijft. de krampen leken wel iets op weeen, komt je dat bekend voor? Waarschijnlijk word het minder zodra het vruchtje afgestoten is.

Ik heb twee miskramen gehad en ben snel daarna weer zwanger geworden. Uiteindelijk vorig jaar maart bevallen van mijn dochtertje isabella. zoals iemand hier eerder op het forum mij door deze wetenschap de kracht kon geven om vertrouwen te hebben kan deze wetenschap jou op den duur misschien de kracht geven. Maar goed, eerst maar eens even je verdriet de tijd geven.

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken. Denk niet: het was maar een klein aantal weken. Ook dit is een verlies waar je om "moet"rouwen op jouw manier.
Weet niet waarom ik je dit vertel maar mijn gevoel zegt me dat ik je dit "moet"zeggen.

Dikke kus van mij

BerichtGeplaatst: 20-03-2008, 18:16:46 
Dwerg
Dwerg

ram schreef:
Hallo allemaal,

Helaas heb ook ik vorige week donderdag een miskraam gehad. Na bloedverlies direct een echo in het zkh. Bleek dat het ik geen 8 weken was maar dat het vruchtje na 5.5 week gestopt was met groeien"". afgelopen dagen wat bloedverlies. Bij echo gisteren in het zkh bleek alles weg te zijn. Zonder erge krampen en stolsels??? Nu menstruatie afwachten....en opnieuw proberen.
Hebben jullie hier ervaringen mee?????Op deze namier????

Hey "Ram"
Ja het kan ook zo helaas gaan, zelf heb ik het ook op deze manier ervaren.
Sterkte met het "verwerken" hiervan!
Liefs Taline :kiss:

BerichtGeplaatst: 21-03-2008, 15:20:23 
Groentje
Groentje

Dank je voor je reactie Taline! Wat mij onzeker maakt is het geringe bloedverlies en dan zou nu alles schoon zijn???? Ben ondertussen ruim 38 heb niet zo veel tijd meer (heb wel al 2 kids!)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00