Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 13:46:34

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: innerlijke kind
BerichtGeplaatst: 09-06-2009, 21:30:44 
Groentje
Groentje

um kweet niet zo goed waar ik voor mijn vraag terecht kan, dus ik doe het hier maar. sorry als het niet klopt of zo

OK, ik ben vroeger gepest, gekleineerd, genegeerd enz. lalala. ik ga uit pure wanhoop naar een healingkliniek (psychologen enzo helpen niet) en ik voel me er beter door, maar nu zei de mevrouw dat ik mn innerlijke kind uh zn gang moet laten gaan (om het zo maar even te noemen), maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan doen

kan iemand mij uh tips geven of vooruithelpen of iets dergelijks?

Berichtenonderwerp: Re: innerlijke kind
BerichtGeplaatst: 09-06-2009, 21:50:53 
Dwerg
Dwerg

Hoi en allereerst welkom op dit forum! :D

Je innerlijke kind zn gang laten gaan.. Ja kinderen zijn vaak ongecompliceerd en vrij in hun gedrag. Waar ik aan denk als je je innerlijke kind zn gang moet laten gaan is om te doen wat zelf goed voor je voelt, voor jezelf en niet voor een ander. Vooral doen wat je zelf prettig vind en niet denken aan wat anderen daar misschien van zullen vinden. Daar zul je lak aan moeten hebben.. Dat je vroeger gepest bent is misschien wel een reden dat je kind zijn zich toen niet helemaal heeft kunnen tonen? Vandaar dat je het innerlijke kind dan nu meer de ruimte zou moeten geven denk ik.

Ga bijvoorbeeld lekker in je eentje de natuur in en voel je vrij! Of ga lekker een end rennen of heel hard schreeuwen (wanneer er niemand in de buurt is natuurlijk :P ). In ieder geval je emoties van binnenuit tonen, ook al is er niemand bij dat maakt helemaal niets uit. Zoek een uitlaat waarin je je gevoel/frustraties/blijheid/boosheid/etc in kwijt kunt. Dit kan van alles zijn; muziek, tekenen, toneel, sport etc iig iets waar je je prettig bij voelt om jezelf te uiten :)

Ik hoop dat je hier iets mee kunt! :)

Berichtenonderwerp: Re: innerlijke kind
BerichtGeplaatst: 10-06-2009, 00:34:33 
Groentje
Groentje

@lavender: OK dankjewel

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00