Vanaf begin Maart dit jaar begon ik met de klacht extreme vermoeidheid en duizeligheid. De duizeligheid was soms zo erg dat ik niet eens kon staan of zitten,alleen de hele dag liggen en ik sliep dan ook haast dag en nacht. Mijn moeder had een bloeddrukmeter en vond het verstandig dat ik die gewoon afentoe gebruikte.De bloeddruk schommelde heel erg dan heel laag en dan ineens weer heel hoog
Na een week of 2 extreme vermoeidheid en duizeligheid dacht ik dat het eindelijk weer wat beter ging.Dat bleek dus alleen maar schijn k ben verschijnende keren flauwgevallen zonder enige aanleiding van iets. Ik voelde het ook niet aankomen ik was dan ineens weg met me gedachten en voor ik het wist was ik buiten met bezorgde vrienden om me heen.....
Me moeder werd bezorgd omdat ik een paar keer dan snacht's belde van wat er was gebeurd en dat ik bij me vriend bleef slapen. De maand april werd erger ik kon niet naar school haast meer doordat ik moe was of zo duizelig was dat ik na huis ging.
Op een een gezellige avond in de kroeg merkte ik nergens wat van ik had wat gedronken en het was gezellig maar later in de hal naar de w.c. toe was ik met me vriendin we zoude terug maar omdat we zo moeste lachen gingen we op de grond zitten
En toen kon ik zelf niet meer overeind komen
Ik had geen kracht meer in me benen opeens.De broer van me vriend zag me op de grond en trok me overeind maar ik zakte door me benen.Er zat helemaal geen kracht meer in.
In de kroeg werd ik bij de tafel door hem gezet ik bleef ook gewoon zitten en nam wat water.Later toen we op de fiets na huis zouden ging het helemaal mis,een vriend vroeg mij wat maar voor ik wist was ik weg
Na een tijdje kwam ik weer bij en ik zat op een stoel met iedereen bezorgd om mij heen....Samen met me vriend ben ik in de auto na zijn huis gebracht.
De maand juni/juli telkens onderzoeken. Ziekenhuis in Ziekenhuis uit
Na al die testen is eruit gekomen dat mijn bijnierschors te weinig cortisone aanmaakt. Dit hormoon regelt o.a. het bloeddruk. Ik zit nu aan de medicijnen hiervoor. Nu sinds 4 week heb ik met mijn internist afgesproken om de avond dosis te verminderen, hier merk ik wel wat van overdag ben ik weer meer moe en de duizeligheid heb ik ook weer maar dit is nu vooral met opstaan en ook met lang naar beneden of omhoog kijken.......
kleurtje