Moon-Pearl schreef:
Welke voet tintelt? Ook je linker?
Wat het precies is weet ik niet.. Maar ik heb zelf ook een lastige knie, wat je vertelt over dat je knie geblokkeerd is als je opstaat komt me heel bekend voor.
Zit je knie dan ook echt helemaal vast, zo dat je hem niet meer kunt bewegen?
Ik sta zelf namelijk ook soms moeilijk op. Ik kan mijn been niet helemaal strekken, ik moet een paar stappen hinken en dan proberen mijn been steeds een stukje verder te strekken. Dit doet ook even pijn. Maar wat jij beschrijft over dat je je knie knakt, vind ik eng klinken
Dus ik adviseer je om de tijd te nemen om rustig op te staan. Strek je been steeds een stukje verder, dit ook heel rustig.. Op een gegeven moment kun je dan gewoon weer lopen
Nogmaals; ik weet niet precies wat het is en hoe het komt, maar misschien helpt dit een beetje.
Een dokter zien zou misschien geen slecht idee zijn, je moet misschien wel even door blijven dringen, dokters doen altijd heel luchtig over knieën. Maar nou weet ik natuurlijk niet hoe jouw dokter is, maar even voor de zekerheid
Ik hoop dat dit helpt.
Veel sterkte!
Meestal de linker voet ook.
Dat van die knie doe ik ook, anders gaat het niet.
Vroeger al enkele keren naar de dokter geweest, die zei doodleuk dat het inbeelding was.
Ik heb deze klacht jaarlijks rond deze tijd van het seizoen.
Een paar weken elke dag en hevig.
Daarna enkele malen per week en na een goeie maand is het afgelopen.
Dat met m'n voet heb ik nog nooit gehad.