Het vervelende aan negatieve gedachtes en emoties is dat we nogal vlug geneigd zijn ze weg te drukken.
Het vervelende dááraan is dat je er niet mee afhandelt.
Ik zou als ik jou was, zou ik alles wat mij zo naar binnen trekt onder ogen komen, het verwerken en een plaats geven (accepteren).
Ik denk dat je deze periode doormaakt, om straks met meer kracht en stevigere schoensel je leven verder te kunnen leven en ontwikkelen.
En: je verdriet, weggedrukte gevoelens, nare gedachtes en ervaringen de vrije loop laten, betekent dat jij jezelf de moeite waard vindt, jezelf accepteert en van jezelf houdt.
Dus ook hierin geldt: "na regen komt zonnenschijn."
En...hoe we het ook beleven of bekijken, de aarde en al haar consumpties, feesten, nieuwe modetrends, pretparken en evenementen zijn vergankelijk.
Jij, in wie je in essentie bent, bent voor eeuwig.
Als je het 'aardse gezellige' niet wil opgeven omdat je er deelgenoot van wil zijn, kies dan (bijvoorbeeld) totdat je weer ontladen ben en in geluk met jezelf kunt leven voor een gulden middenweg.
Oh ja, voor ik het vergeet: in dit geval/gevoel is het niet de drugs die je in het verleden hebt genuttigd, maar jouw eerlijkheid naar jezelf toe.
Je wordt als het ware door jezelf op je schouders geklopt.
Tijd voor verandering!
Alle liefde, kracht en wijsheid...