Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:03:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 08-10-2008, 15:52:12 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2008, 14:22:22
Berichten: 115
Locatie: Noord-Brabant
Heey iedereen!
De laatste tijd heb ik een probleem dat steeds vaker terug begint te komen..
Ik heb namelijk last van Blackouts. Dan verlies ik mijn begrip op de werkelijkheid en gaat alles eigenlijk een beetje langs me heen. Ik herken mijn vrienden niet meer, en heb geen flauw idee waar ik ben en wat ik doe. De enige manier om er uit te komen (Als ik me nog een beetje bewust van alles ben) is door naar mezelf te kijken, net alsof ik mezelf dan weer moet herkennen ofzo. Of ik moet mezelf knijpen, om te merken dat ik nog wel leef. Maar nar mezelf kijken helpt ook niet altijd: Soms lijk ik voor mezelf een vreemde. Het is eigenlijk het idee dat ik een stukje boven mezelf zweef.
Ik vind het best eng, want mijn moeder heeft ook een keer een blackout gehad en toen hebben ze bij haar een vaatkluwen ontdekt. Wat het precies is weet ik niet, maar ze zou er wel aan geopereerd moeten worden. Dat is uiteindelijk niet doorgegaan omdat het op de ene of andere manier gewoon verdwenen was, terwijl er maar een maand ofzo tussen zat. En ik weet niet of het erfelijk is.
Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat je er tegen kan doen?
Ik hoor het graag :wink:
Groetjes :wave:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 08-10-2008, 17:35:39 
Offline
Admin
Admin
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2005, 11:29:47
Berichten: 3161
Locatie: Enschede
Ik zou er als ik jou was met je moeder over gaan praten, praat over je angst, over hoe de black-outs zijn, vraag haar hoe het bij haar was, vraag wat een vaatkluwen is en of het erfelijk is.

En ga naar de huisarts, leg je probleem uit, hij kan kijken wat het kan zijn en zelfs als het toch niks is kan die bevestiging fijn zijn. Je huisarts hoort je altijd serieus te nemen en hij zal het zeker doen aangezien je moeder dit ook heeft gehad.

Ik weet dus niet wat het is of wat je er aan kunt doen, maar ik kan me wel voorstellen dat je je er zorgen om maakt.

_________________
Zonnige en liefdevolle groetjes,

Pluisje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 08-10-2008, 17:46:42 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Ik heb even opgezocht wat vaatkluwen precies zijn:
http://pascale.blogeiland.nl/index.php?showtopic=1176810810
Hier staat een redelijke uitleg. Er staat overigens ook in dat het niet erfelijk is.

Voor de rest ben ik het geheel met Pluisje eens, ga even langs je huisarts en praat erover met je moeder!

Sterkte!
Liefs,
Julia

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 08-10-2008, 17:51:02 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2008, 14:22:22
Berichten: 115
Locatie: Noord-Brabant
Pfoe, ben blij dat het niet erfelijk is !
Maar als ik naar de huisarts wil moet ik het eerst tegen mijn ouders vertellen, en die nemen dat soort dingen totaal niet serieus. Dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 08-10-2008, 19:34:51 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Je huisarts heeft geheimhoudingsplicht, je hoeft in principe dus niks aan je ouders te vertellen als je dit echt niet wilt. Je huisarts zal dit ook niet doen. Als je liever niet alleen naar de huisarts gaat, neem dan een vriend(in) mee die je kan vertrouwen, of iemand anders waarbij je je prettig voelt!

Maar, je zegt dat je moeder ook een blackout heeft gehad een keer. Zal zij dit niet juist willen weten als jij het ook hebt?

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 24-03-2009, 00:51:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
ben benieuwd hoe dit nu gaa?
ik herken wel veel van je verhaal...
weet je al wat het is?

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 25-03-2009, 23:16:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-03-2009, 13:22:32
Berichten: 8
Raar dat niemand dit hier zegt: Je hebt last van uittredingen. Je geest stijgt boven je lichaam uit, dit is heel erg gevaarlijk. Het kan namelijk maar zo zijn dat je je tijdelijk in een andere wereld bevind voordat je weer terugkomt in je fysieke lichaam. Het feit dat in de spiegel kijken helpt is inderdaad omdat je geestelijk naar je fysieke lichaam moet kijken. Eigenlijk is wat jij meemaakt heel normaal, als je heel erg diep zou slapen. Het gaat wel weer voorbij, en ik denk dat het wel iets belangrijks voor je is maar wat het nou precies met je doet zal pas duidelijk worden als het allemaal voorbij is en het balans in je lichaam, geest en ziel weer is hersteld.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Blackouts?
BerichtGeplaatst: 26-03-2009, 14:45:25 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
Beetje voorbarig om dat meteen te zeggen, KevinTufo :roll: Je doet nu alsof je door 1 berichtje kan zeggen wat ze heeft en dat vind ik geen correct advies, vooral niet als het om zoiets gaat. Laten we eerst dingen uitsluiten..
Inmiddels is dit alweer een half jaar geleden en ik neem aan dat ze naar de huisarts is gegaan. Misschien weet ze op dit punt meer hierover. Ik ben benieuwd.

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl