Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:07:12

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 08-01-2009, 21:56:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-01-2009, 21:27:06
Berichten: 18
hoi ,soms midden in de nacht als ik gewoon in me bedje lig begin ik ernorm te trillen ,soms is dat een beetje angstig en probeer ik me ertegen te verzetten maar dat lukt niet (ik heb dit ook al ik lang diepgaande gesprekken voer over bojvoorbeeld spirituele dingen) verder had ik recente dat ik in bed lag en dat ik me arm echt Niet meer omhoog kreeg dat was wel vreemd. ik wil alleen nog even duidelijk zeggen dat het geen angstige maar eerder rare ervaringen waren
iemand enig idee wat dit is ?? onlading van spannig of iets heeel anders????

_________________
"The release of atom power has changed everything except our way of thinking...the solution to this problem lies in the heart of mankind. If only I had known, I should have become a watchmaker." (einstein)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 10-02-2009, 18:34:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2007, 17:57:18
Berichten: 34
Locatie: Middelburg, Zeeland.
Ik weet het niet zeker of dit het is, maar ik heb op het forum gelezen dat trillingen en/of verlammingen met een uittreding te maken kunnen hebben. www.forum.spirituelejongeren.nl/viewtop ... 14&t=10234

Het zou inderdaad misschien ook met ontlading van spanningen te maken kunnen hebben.

Ik heb meer dan een jaar geleden ook last van trillingen gehad, dat kwam schijnbaar als ik ergens me niet op me gemak voelde en door de spanningen, en ik had het soms ook als ik gesprekken voerde. Ik probeerde me ook tegen die trillingen te verzetten, maar dat lukte ook niet. Die trillingen zijn later bij mij minder geworden doordat ik me eigen op me gemak ging voelen en niet meer zo last had van spanningen, maar soms heb ik wel nog last van lichte trillingen.

Hoe gaat het nu? Heb je er nog last van gehad?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 12-02-2009, 22:36:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2008, 22:46:25
Berichten: 21
Locatie: Utrecht
herkenbaar dit, ook zeker na gesprekken enz.

Een ding is zeker : jij hebt een zeer krachtige focus!

Als je enorm opgaat in 'zweverige' gesprekken, en je kijkt niet af en toe ns ff om je heen om te beseffen waar je bent, is je focus onverdeeld gericht op 'zweverigheid'.
Met als gevolg, dat als je in bed ligt, deze focus nog steeds op de achtergrond verder gaat.
Het verdelen en onverdelen van focus kun je oefenen.
Hoe? Zoek maar lekker zelf uit.

Sidenote :
Ook nog bedankt voor deze posting, ik had net zo'n lap tekst opgeschreven.. en uiteindelijk had ik zoiets van...SU-PER-VET, alleen dwaalt het teveel af van deze posting :)

_________________
you is saying to you : meditate and go out your mind!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 24-04-2009, 15:36:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-01-2009, 21:27:06
Berichten: 18
wow 2 reactis :P ik ha dhet nog helemaal niet gezien srry! ik was hier vrij lang niet meer geweest maar bedankt voor jullie reacties
maar ik heb er verder niet echt meer last van gehad (paars heksje)
alleen en hele rare droom wat mischien en uitredeing zou kunne zijn, die kan ik hier ook nog wel opzetten denk ik . al weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken.. en wat bedoel je met
Sidenote : SQZ?
Ook nog bedankt voor deze posting, ik had net zo'n lap tekst opgeschreven.. en uiteindelijk had ik zoiets van...SU-PER-VET, alleen dwaalt het teveel af van deze posting

nog erg bedank iig :P en fijne vakantie als jullie dat nu ook hebben

_________________
"The release of atom power has changed everything except our way of thinking...the solution to this problem lies in the heart of mankind. If only I had known, I should have become a watchmaker." (einstein)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 24-04-2009, 18:33:39 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2008, 22:46:25
Berichten: 21
Locatie: Utrecht
nou eigenlijk dat ik tijdens het typen van de reply, inzichten kreeg over van alles en nog wat :)

_________________
you is saying to you : meditate and go out your mind!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 29-04-2009, 18:47:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-12-2007, 17:57:18
Berichten: 34
Locatie: Middelburg, Zeeland.
Hoi Whoknows5,

Gelukkig dat het nu weer wat beter met je gaat. En als je wat meer uitleg over die droom wilt hebben of zo, kan je altijd op de forum terecht :wink:

En jij ook nog een prettige vakantie :D

Groetjes het paarse heksje


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 02-05-2009, 20:13:15 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-01-2009, 21:27:06
Berichten: 18
hai , ik wou nog even zeggen dat het niet echt slecht met me ging toen ik er wel last van had hoor paars heksje :P maar voor die droom zal ik nog ff kijken..

en sqz wil je je inzichten nog met mij /ons delen? :lol: :roll:

groetjessssss
8)

_________________
"The release of atom power has changed everything except our way of thinking...the solution to this problem lies in the heart of mankind. If only I had known, I should have become a watchmaker." (einstein)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 03-05-2009, 03:16:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28-12-2008, 22:46:25
Berichten: 21
Locatie: Utrecht
whoknows,

Hehe, ik moet je eerlijk bekennen dat ik echt niet meer weet welke inzichten ik toen had..ik bedoel ik postte dat rond 12 maart :)
Zoals je waarschijnlijk ook vaak bij jezelf merkt : Inzichten komen en gaan vaak.
Zelfs al schrijf je ze op..verliezen ze al snel hun kracht van dat moment.
Sommige mensen kunnen tijdens meditatie zelfs zulke diepe inzichten krijgen, dat die zelfs niet eens op te schrijven zijn.

Het enige inzicht wat ik nu heb is dat het heerlijk vroeg in de ochtend is terwijl ik jou dit schrijf, en dat er mensen zijn die aan je denken terwijl je slaapt.
Dat weet ik, want ben nu dit berichtje voor jou aan het typen :)

_________________
you is saying to you : meditate and go out your mind!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Trillen en geblokt worden
BerichtGeplaatst: 14-05-2009, 14:18:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-01-2009, 21:27:06
Berichten: 18
hai ,ja das waar is al weer een tijdje geleden dat je het schreef
en k ben altijd van de late reacties :) dat komt omdat ik het dan wel lees, vrij snel nadat iemand reageert maar dan weet ik niet wat ik precies terug moet schrijven :P :P
wat je zegt over inzichtn is idd wel herkenbaar

:wave: :wave:

_________________
"The release of atom power has changed everything except our way of thinking...the solution to this problem lies in the heart of mankind. If only I had known, I should have become a watchmaker." (einstein)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl