Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:35:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23-03-2009, 21:38:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-03-2009, 23:59:46
Berichten: 5
Locatie: cuijk
ik heb et nou al verscheidene dagen achter elkaar gehad in een paar weken.
Ik word wakker met barstende koppijn zonder een drup alcohol op te hebben gehad en met spierpijn bij me enkels zonder die dag ervoor kilometers gelopen te hebben of te hebben gefitnessed .

En wou er nu dus wel iets meer over weten , want dokters die zeggen weer slecht kussen en etc. maar echt speciaal kussen gehaald, en nog steeds zelfde. heeft et misschien te maken met iets wat veranderd in me lichaam ?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-03-2009, 23:08:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-03-2009, 13:22:32
Berichten: 8
Hoofdpijn na het slapen, die heb ik nog nooit eerder gehoord. Wel een drukkend gevoel op het voorhoofd(chakra) maar nog nooit pijn. Het kan een kleine ontwikkeling zijn, maar het kan ook een grote blokkade zijn. Heb je toevallig dromen met een specifiek of terugkerend thema?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-03-2009, 23:46:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-03-2009, 23:59:46
Berichten: 5
Locatie: cuijk
nee , maar wel zwaar veel nieuwe plaatsen die ik erna heen ging wat nieuw is herkende ik van huh ben hier nog nooit gweest ma ken et wel :shock:

nieuw: ook na de dokter geweest en dat nagevraagd ,maar vind ze tegenwoordig steeds minder weten. want voor die dingen kon die geen verklaring geven . en voor me aanhoudende keelpijn wist die et ook niet helemaal dus gaf die maar antibiotica kuur


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-03-2009, 15:10:11 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Spierpijn/kramp in de enkels kan duiden op een tekort aan magnesium. Dit kan o.a. gechecked worden door de huisarts die over de vaardigheid beschikt met een bloeddrukmeter om te gaan. Die legt dat ding dan om je enkel, pompt dat ding op, en als je tot vóór een bepaalde drukwaarde (ik weet de details niet meer) een kramp aan voelt komen, is het bingo. Het spreekt echter voor zich dat wanneer je je enkel af blijft knellen met die meter, je dan vanzelf krampen krijgt. Waar het echter om gaat is te checken hoeveel je in dit kader kunt hebben m.b.t. je spieren.

Aangezien DT in dit vakgebied veel beter thuis is dan ik, kan hij hier wellicht wat aan toevoegen?

Enfin: even aankaarten bij de arts. Verder zou ik zo geen bron op internet weten waar deze test vermeld staat.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl