Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 13:45:31

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geest/iets rondom me?
BerichtGeplaatst: 19-04-2009, 01:20:38 
Groentje
Groentje

Ik weet niet goed waar ik dit moest plaatsten.. dus ik dacht maar hier..
Mijn ex heeft ooit iets rondom het huis van waarin ik woon (bij mn oma) iets buitenwoonlijks gevoelt.. mijn vriend die voelt ook soms wel aan dat ik niet alleen ben.. maar dit alleen gevoelt bij mn oma thuis. De vriendin van mijn broer die zag bij mij een vrouw zitten.. die denkt dat het misschien mij overleden overgroot oma is.

Ik voel me soms ook niet alleen. Maar ik ben er een beetje bang voor. Wat als het negatief is, of als het positief is.. waarom is er iemand bij mij? of waarom is er iets vlakbij mij of in dat huis..

Kan iemand mij hierbij helpen?

- Londres - Ich hasse eine baantje - [SDSteur] - (L) 06.03.09 zegt:
*iets zoals in geesten of iets bij mij?
- zegt:
*uhm
*hoezo
- Londres - Ich hasse eine baantje - [SDSteur] - (L) 06.03.09 zegt:
*leg ik zo wel uit
*ja of nee?
- zegt:
*niet specifiek rond jou
*misschien in 't huis van je oma

01:24] <Sweetneat> heb jij ooit wat raars rondom mij gemerkt of gevoelt :x of vlakbij me ofzo
[01:24] <Zylom`niet`happy> in welk opzicht?
[01:24] <Sweetneat> boven natuurlijks
[01:24] <Zylom`niet`happy> soms
[01:25] <Sweetneat> mhm
[01:25] <Sweetneat> kan je dat uitleggen?
[01:25] <Zylom`niet`happy> niet echt, ik sluit mezelf er voor af
01:30] <Zylom`niet`happy> mjah ik heb idd wel t gevoel gehad dat je niet alleen bent
[01:30] <Zylom`niet`happy> dat er meer is dan alleen jij

Berichtenonderwerp: Re: Geest/iets rondom me?
BerichtGeplaatst: 22-04-2009, 09:06:50 
Groentje
Groentje

Hey,

Ik vind het lastig om je vraag zo 1-2-3 te beantwoorden, maar wil je toch proberen iets mee te geven.. :) -first of all, hoe was de band met je oma..? goed, slecht, of kende je d'r eigenlijk niet..?

En verder.. wat wil je hiermee doen? Wil je er vanaf? Wil je ermee leren omgaan?

Misschien een beetje ruw uitgedrukt zijn geesten eigenlijk niet meer dan het woord zelf al omschrijft: geesten, schimmen, een echo van het oorspronkelijke geheel (waarbij echo eigenlijk verre van de juiste term is, maar dat terzijde), en iets wat, eigenlijk net zoals met bijna alles, net zoveel macht en invloed heeft als jij zelf toelaat..
Maar als je er een waarde aan zou geven.. - is het eigenlijk niet een beetje geruststellend, dat er een familielid zo dichtbij is, die als het ware over je waakt? Is het op die zin niet vertrouwd.. in plaats van onbekend? :)

Ben benieuwd wat je hier verder zelf over denkt..

Berichtenonderwerp: Re: Geest/iets rondom me?
BerichtGeplaatst: 22-04-2009, 21:16:04 
Groentje
Groentje

Ik kende haar niet echt goed, ik ben wel ooit met haar naar de kerk geweest of bij haar langs voor wat cake.. ik hield haar hand vast 10 minuten voordat ze dood ging volgensmij de laatste.. maar meer niet.

Ik weet het niet, de broer van mijn vriendin zei dat het haar was.. ik wil gewoon weten waarom ze bij me is.. als ze me kan helpen.. als ik met haar zou kunne praten

Ik weet niet echt als het gerustellend is want.. het voelt wat intimiderend.. te warm aan.. dan word ik te nerveus en te bang en ik kan er niet mee omgaan. Dus ook normaal en kalm kunnen te blijven als er iets bij me is..

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00