Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 13:21:08

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wat heb ik precies?
BerichtGeplaatst: 07-05-2009, 21:15:25 
Groentje
Groentje

Een goede avond,

Ik heb me hier even snel aangemeld omdat ik een probleem heb. Ik zal eerst even uitleggen hoe het zit, zodat jullie zoveel mogelijk informatie hebben om tot een analyse te komen.

Ik ben nu 18 jaar zit op MBO onderwijs en volg een opleiding (Niveau 3). Ik heb altijd geweten dat ik iets anders ben als andere. Wat dat precies is, is me tot heden onbekend. Ik ben vorig jaar begonnen uit te zoeken wat voor stoornis ik nou precies heb. Maar ik kan het gewoon niet vinden.

Ik zal eerst even vertellen wat een mogelijk oorzaak is. Ik begon met mijn eerst jointje op mijn 13e levensjaar. Toen deed ik het zo af en toe eens (1x in de maand of twee) helemaal niet schadelijk dus! Afgelopen zomervakantie begon ik echt met blowen. Elke dag 3 jointjes ofzo. Toen de vakantie ten einde was, ging ik gewoon door met blowen. Nu sinds 3 weken ben ik definitief gestopt met blowen en ik ben van plan om er echt niet meer aan te beginnen. (ik ben dus ongeveer 9 maanden flink onder invloed van softdrugs geweest.)

Maar nu ik gestopt ben loopt mijn hele leven in de soep!
- Ik kan totaal niet ordenen (Dit is overigens al mijn hele leven zo)
- Ik heb er moeite mee om dingen te omschrijven. Ik vergeet de benaming ook vaak.
- Ik kan amper een gesprek vlot laten verlopen. Ik weet vaak niet wat ik moet zeggen dus ik vaak: Ja, Inderdaad, Oke.
- Ook logisch denken gaat niet meer goed.
- Als ik op school een opdracht moet maken met open vragen waarin je dus een een antwoord moet geven met een motivatie krijg ik rare zinnen.
- Ik heb weinig controle over dingen. (Bijv. met het fietsen als er los zand ligt kan ik zomaar weg schuiven.) Dit is natuurlijk niet altijd zo maar bij onverwachte dingen heb ik dit vaak. (Dit is ook mijn hele leven al zo)
- Ik vergeet ernorm veel. Mijn korte termijn geheugen is echt slecht op het moment.
- Ik bloos heel snel. Als we een theorie uur hebben en ze vragen mij iets bloos ik al. Zelfs als een leraar mijn persoonelijk aanspreekt bloos ik soms. (geen idee waarom)

Zo heb ik nog een waslijst aan dingen als jullie nog meer willen weten vraag maar!

Ik zal nog een paar scenarios opnoemen die me afgelopen weken zijn overkomen.

Toen ik bij ons de straat in reed met mijn fiets zag ik de auto niet staan (Dat kan want die zie je vanaf die afstand niet). Dus ik dacht de auto is weg. Toen ik bij ons het poort binnen reed en mijn fiets wegzetten, liep ik naar binnen. Ik zeg tegen mijn moeder is mijn zus met de auto weg. Nee die staat er gewoon. Ik had er niet eens opgelet! Toen ik gewoon naast de auto reed heb ik hem niet zien staan! what the fuck?

Weet iemand wat er met mij aan de hand is?

Alvast bij voorbaat dank!
(overigens is er bij wel ooit faalangst vastgesteld)

Berichtenonderwerp: Re: Wat heb ik precies?
BerichtGeplaatst: 08-05-2009, 06:37:02 
Elf
Elf

Tja wat je precies hebt kan ik niet voor je beoordelen. Maar er is vast ook heel veel wat je "Wel" kunt. Concentreer je daar eens op en dan zul je zien dat al het andere ook een stuk beter gaat.

BerichtGeplaatst: 12-05-2009, 20:10:14 
Kabouter
Kabouter

ik herken dit wel,.. en nu helemaal,..!! maar bij mij komt het omdat ik zwanger ben geweest(4 maanden terug bevallen),.. en last heb van mijn hormonen,.. dus ik ben hier zo wie zo 9 maanden bezig mee om te ontzwangeren,.. en dan komt het weer op de rit,.. dat had ik bij mijn dochter die inmiddels 6 is precies het zelfde,..

ik weet niet of je man of vrouw bent,.. maar wellicht kan het aan je hormoonhuishouding liggen,.. de vrouwen hebben daar wel vaker last van,.. hoe het zit met mannen geen idee,..

BerichtGeplaatst: 12-05-2009, 20:26:32 
Reus
Reus

Ik blow af-en-toe. Dat van je kortetermijngeheugen kan door het roken van joints wel een beetje beschadigt zijn, dat gebeurd heel snel als je te jong begint. Misschien dat het daar toch een beetje aan ligt?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00