Hallo allemaal, dit is mijn eerste post dus ik hoop dat ik juist zit.
Ik heb al enkele topics op het forum gelezen maar toch vindt ik niet precies wat ik zoek.
Ik ben niet meteen de persoon die zich zou aanmelden op een spiritueel forum, maar de afgelope nacht heeft mij hier bij wijze van spreken toe gedwongen.
Ik hoop dat ik niet gek klink, want dat wil ik niet zijn.
Hier ga ik dus, alvast bedankt om dit te lezen.
Ik heb 1 jaar en 3 maand geleden mijn fantastische vriendin leren kennen, na enkele maanden begon ik me minder veilig bij haar thuis te voelen maar dan op de manier van dat ik aanvoelde alsof ik werd bekeken, als ik alleen was of ook als mijn vriendin bij me was (en nee niet door haar
) dan voelde ik vaak achter mij of naast mij een soort van aanwezigheid.
Zij heeft ook katten thuis en die beesten die staren soms zo geconcentreerd naar de plaats vlak achter je, dan vraag ik me af naar wat ze in hemelesnaam zitten te kijken.
Ook staat er op haar slaapkamer een oud kastje en een spiegel en op de één of andere reden voel ik mij in de buurt daarvan heel onrustig en ik kan ook niet alleen op haar kamer blijven zonder er een licht brand.
In de badkamer hetzelfde, ik voel me daar altijd bekeken.
Enkele rare gebeurtenissen:- Degene die me direkt te binnen schieten, een fles water die nog bijna helemaal vol was valt opeens van de tafel terwijl die niet zo heel kort op de rand stond, we waren ons zo verschoten dat we het getest hadden door de fles weer op zijn plaats te zetten en er tegen te duwen, zelfs met een hardere stoot viel de fles niet om.
- Ik was in de keuken wat aan het zoeken en mijn vriendin was in de badkamer die een eindje van de keuken is en op een moment zie ik in mijn ooghoek iemand staan, mijn vriendin dacht ik eerst en opeens was er een gefluister in mijn oor, daarmee draai ik me om om naar haar te kijken omdat ik haar niet verstond en de keuken was leeg.
Mijn vriendin die nog steeds in de badkamer bleek te zijn wist nergens van.
- Op een avond waren we er zo zeker van dat we voetstappeen hoorden in de trappenhal, hopelijk was het een kat.
Nu bij mij thuis gebeuren er de laatste tijd ook wat rare dingen (die gebeurde er ook al toen ik mijn vriendin nog niet kende, zoals een foto van mijn overgrootmoeder die met een klap omver viel en de gordijnen die met stokken en al in het midden van de nacht uit de muur naar beneden vielen ).
Maar 2 weken geleden dacht mijn vriendin een wit figuur te hebben gezien aan de slaapkamer deur toen we probeerden te slapen.
Toch probeer je te denken het is vast niets en probeer je weer normaal te doen.
Deze nacht dan, ik heb een bijkamer aan mijn slaapkamer die niet afgesloten is en van daaruit krijgen zowel mijn vriendin als ikzelf een onveilig gevoel en vannacht was ik denk ik net ingeslapen toen mijn vriendin me weer wekte en ze zei me dat ze haar niet op haar gemak voelde en net nog een luide klap had gehoord.
Daarna werdt het maar erger, mijn vriendin voelde een druk op haar hoofd wanneer ze probeerde te slapen en ik voelde een druk op mijn hele lichaam, alsof iets mij op het bed hield.
Ik had mijn ogen dicht en probeerden het te negeren maar met men ogen dicht zag ik zo allemaal zwarte bewegingen over me en ik had constant het gevoel dat er helemaal rondom het bed iets was, een aanwezigheid, ik dacht als ik nu iets hoor ga ik schreeuwen en op de seconde dat ik dat dacht was er opeens een dof geluid in mijn oor waardoor ik heel angstig werd ineens, want ik hield nog steeds mijn ogen dicht en zag die zwarte bewegingen nog steeds, maar ik zou zweren dat ik een miliseconde een soort van gezicht in de zwarte bewegingen zag.
Mijn hart ging tekeer en ik voelde mij zo enorm angstig en ik kan me zelfs niet meer herinneren wat daarna gebeurt is maar vanmorgen werden we gewoon weer wakker, beiden helemaal niet uitgerust.
(Men vriendin vertelde me vanmorgen dan nog dat ze voor we gingen slapen, ze haar niet veilig voelde in de badkamer bij mij thuis dan, alsof ze niet alleen was).
Heeft iemand een verklaring ? Ik en mijn vriendin kunnen beiden zo'n nacht niet meer aan.
Misschien beelden we ons gewoon teveel in, maar toch...
Moet ik salie branden ofzo ? Hoe doe ik dit dan ?
PS: ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar mijn vriendin heeft 2 weken geleden van haar een aurafoto laten maken en boven haar hoofd zijn 3 ovalen te zien, die waren er ook al toen ze een aantal jaren geleden ook zo'n foto had laten maken. Gewoon vlakken in de aura ? Beschermengels ? Iets anders nog... ?
Alvast erg bedankt,
Orion