Ik heb eens een ontsteking gehad vlak onder mijn stuitje. Daarbij had ik ook erg veel pijn met zitten, liggen en lopen. Ik ben even de naam ervan vergeten, het was zo'n hele lange lastige naam
Anyhoe, het begin van die ontsteking was even vervelend. Af en toe eens pijn, maar op een gegeven moment bleef de pijn aanhouden en de huid daar voelde steeds heel warm en aangespannen. Toen ik op een punt kwam waar ik bijna niet meer kon lopen was het aan de buitenkant ook al duidelijk dat er een ontsteking zat, en niet zo'n kleintje ook. Daar wil ik je niet mee bang maken! Het is ook niet schadelijk of zo, alleen vervelend.
En daarbij doe je een groot plezier met ermee naar de dokter gaan, die kan je namelijk gelijk helpen en dan heb je de volgende dag nergens last meer van
Ik kan me niet helemaal meer herinneren hoe lang het duurde voor ik wist wat er was... Ik meen een paar dagen, niet al te lang inderdaad. Ik raad je inderdaad ook aan om ermee naar de huisarts te gaan. In welk geval dan ook. Last hebben van je stuitje is geen pretje..