Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 05:43:36

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geluid ?
BerichtGeplaatst: 27-09-2009, 18:18:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-08-2009, 18:44:38
Berichten: 49
Locatie: Hasselt.
Hallo,
Het is misschien een raar verhaal maar ehm..
Mijn vriendinnen willen geesten oproepen.
Ze vroegen aan mij om mee te doen.
Ik, die mijn spreekopdracht over geesten heeft gedaan en dus er heel het internet voor heeft afgezocht weet maar al te goed dat het niet een gewoon 'spel' is.
Ik zei 'ja' op de vraag of ik wou meedoen maar eigenlijk bedoelde ik 'ja, kan ik jullie in het oog houden!'.
Wat er toen allemaal afgesproken is weet ik niet maar ze kwamen zeggen dat ze het op school wilden doen.
Ze durfden niet thuis, dus gingen aan alle leerkrachten vragen om hen te vergezellen.
Maar geen van hen had tijd,zin of durfde.
Ze zoeken nu nog altijd naar iemand om het mee te doen, maar zolang ze niemand vinden ben ik gerust.
Zo lag ik 's nachts in mijn bed er eens aan te denken. Opeens hoor ik 'Swooesjhh'. Ik veer op, kijk rond en besluit terug te gaan liggen. Niet lang daarna hoorde ik het weer. Het was harder dan gewoon een auto die voorbij reed op straad, harder dan een gewoon briesje (wat ook erg raar zou zijn, een briesje op mijn kamer).
Eigenlijk is het onbeschrijfbaar. Ik dacht meteen 'dit zijn geesten'. Ik fluisterde dan meteen mezelf in dat ik de volgende dag zou zeggen dat ik niet mee zou doen met het geesten oproepen. Daarna heb ik het geluid niet meer gehoord.

Ik heb nu geen nieuws meer over het geesten oproepen met vriendinnen. Maar ik wil echt niet dat zij het doen. Het zijn zo'n giechelmeisjes die direct alles zouden kunnen laten misgaan.


Maar wat was dat geluid in hemelnaam ??

Help me aub, ik was doodsbang.
'

_________________
I hope I never have to see that face in the mirror again ..

Just enjoy the show.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geluid ?
BerichtGeplaatst: 27-09-2009, 18:58:35 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Waarom willen je vriendinnen geesten oproepen?
Hoe lang was het geleden dat je zei dat je mee zou doen?
Zo'n geluid kan van alles zijn, heb je misschien pijpen ofzo langs je kamer lopen?

Als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken, als die vriendinnen echt zo zijn als jij zegt, gaat het ze niet lukken :P


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Geluid ?
BerichtGeplaatst: 29-09-2009, 08:03:47 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-02-2008, 15:32:45
Berichten: 164
Locatie: Hulst,Zeeland
Ik heb het persoonlijk niet zo op mensen die zijn van
"Yeaa we gaan geesten oproepen, doe mee!"

Laatst riep iemand dat ook uit mijn klas en ik zei gewoon dat hij ze met rust moest laten. Geen ellende opzoeken enzo.

Maar het kan inderdaad iets anders zijn,

Ik heb namelijk nog nooit iemand meegemaakt die last had van zulke luidruchtige 'geesten'.

Misschien is het omdat het wat rondspookt in je hoofd van dat geestenoproepen dat , wanneer je iets hoort, gelijk denkt van ; Oh shit, geesten.
Probeer er iig niet te veel mee bezig te zijn, (qua angstigheid), gezien het eenmalig was.
Dat zou in principe drukmakerij om niks zijn.

Groetjes

_________________
De liefde is niet ingetogen. De liefde is uitbundig en schaamteloos.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl