Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:45:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-06-2010, 15:21:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-06-2010, 15:02:51
Berichten: 1
Hallo allemaal,

De laatste tijd ben ik erg onrustig en ben bij mezelf eens aan het nagaan waar dat nu door komt. Eigenlijk was ik er vrij snel achter door naar mezelf te luisteren en ik ontdekte het volgende:

Het begon een jaar of zeven geleden toen ik een meisje leerde kennen waar ik op slag verliefd op werd, een verliefdheid die ik nooit eerder had ervaren, zelfs niet bij mijn exvriendinnetje. Ik heb toen verschillende pogingen ondernomen haar te versieren, maar ergens liep ik telkens tegen een muur op :duh:. Op dat moment was die muur het feit dat zij zelf nog niet wist dat ze lesbisch was, terwijl ik dit al wel wist van haar. Twee jaren verstrijken zonder resultaat en ik leer een ontzettend leuk meisje kennen, ik word verliefd en we hebben al geruime tijd een relatie. In deze jaren is dat meisje (inmiddels een vrouw ;-)) er zelf achter gekomen dat ze lesbisch is. Ze heeft inmiddels ook een vaste relatie en ik zie haar geregeld. Misschien ben ik de enige die het voelt, maar er is altijd een soort spanning geweest tussen ons die ik niet kan verklaren en achteraf hoorde ik ook van vriendinnen dat zij zeven jaar terug duidelijk dachten dat de gevoelens wederzijds waren.
Regelmatig droom ik over deze vrouw en de dromen hebben ook altijd een erotisch tintje.

Nu denk ik dus dat mijn gevoel en verstand in conflict zijn, mijn gevoel ligt bij de vrouw waar opnieuw een muur voor staat (we hebben immers beide een relatie), mijn verstand zegt me dat ik goed zit in de relatie waar ik nu in zit en dat ik zoiets niet op het spel moet zetten. Soms voel ik me er gewoon duizelig door en mijn schuldgevoel tegenover mijn vriendin vreet aan me als een gek. Er is nooit enig intiem contact geweest tussen mij en de vrouw in de tastbare wereld, dus zo'n schuldgevoel bedoel ik niet. Echt een schuldgevoel dat mijn hart op dit moment niet geheel bij haar ligt.

Hebben anderen ook weleens in zo'n situatie gezeten en zijn er mensen die misschien tips hebben hoe ik wat meer in evenwicht kan komen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-07-2010, 17:25:35 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Het klinkt een beetje als of je afsluiting zoekt/nodig hebt, misschien is het dus het beste het gewoon uit te praten, die spanning tussen jullie kan van beide kanten komen, dus misschien ook dat zij nog wat te zeggen heeft.

Het kan zijn dat je echt nog verliefd op haar bent, liefde dat niet wederzijds is is denk ik 1 van de moeilijkste dingen, zeker als er dingen niet helemaal duidelijk zijn, je hoeft je hier niet schuldig over te voelen, je hebt over dat soort gevoelens toch niet echt controle, dus accepteren en verder gaan is dan denk ik de beste manier. Dit zou ik trouwens allemaal niet aan je huidige vriendin vertellen (misschien dat andere mensen hier het niet mee eens zijn) omdat het onnodig onzekerheid kan brengen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl