Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 10:53:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 03-02-2005, 01:39:13 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-12-2004, 19:30:42
Berichten: 72
Locatie: Zwolle
Hallo,

Nou ik ga het ook eens op deze manier proberen.
Ben half jaar geleden op vakantie geweest en sinds die tijd gaat niet goed met me. Heb al verschillende pillen geslikt, en loop ziekenhuis in en ziekenhuis uit. De dokters kunnen alleen maar telkens niks vinden. Dus misschien dat jullie me iets verder kunnen helpen. Word er niet goed van al een half jaar lang ziek te zijn en haast niks meer te kunnen :(

Mijn klachten zijn sinds een half jaar al:

Buikpijn
Darmkrampen
Diaree
Misselijkheid
Overgeven
Afvallen
Afvallen
alsmaar koud hebben
Duizeligheid
Zwak
Moe

Ik hoop dat jullie me misschien iets meer kunnen vertellen dan al die dokters.
Alvast Bedankt

Moonshine


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 03-02-2005, 16:27:30 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hai, de onderstaande beschrijvingen hoef je niet van te schrikken, ik zie symbolische en soms letterlijke of figuurlijke beelden en ik vertel ze zoals ik ze zie. En dan kun je het beste bij jezelf nagaan en het interpreteren. Dat is volgens mij ook de bedoeling, leren nadenken en ontdekken wat men doorkrijgt aan informatie.

Ik zie: - trillende knieen
- keelklachten
- iets met je nek/wervel, kan in verleden last van gehad hebben maar ziet er nu goed uit.
- ik zie nu jouw buikwand en dit heeft een dunnen rode gloeiende rand. Dit kan betekenen dat je een ontsteking hebt. Heb je ook een soort allergie ontwikkeld of iets van dien aard tegen melk? ik zie melk namelijk. Kun je dat verdragen of voel je na het gebruik van melk je iets slechter?
Of heb je toen in je vakantie iets van een melk/product gehad waarna je deze klachten hebt gekregen?

Mij wordt nu iedere keer de bovenkant van een lichaam getoond, dit kan betekenen dat de oorzaak van je klachten ""bovenin"" te zoeken.........
Ik weet ook niet precies hoe ik het moet interpreteren ik zie een bovenlichaam de hoofd naar rechts gedraaid, ik zie alle spieren en aderen. Maar er loopt door een ader groene vloeistof/bloedstroom doorheen. Weet niet precies wat ik daarvan moet maken. Kan betekenen dat er daar in ieder geval neits aan de hand is of juist de aandacht daar vestigen.......
Ik zie nu weer een ader rode gloeinde randen hebben wat ook nog opbolt, kan zijn dat je last hebt van een ontsteking, allergie in je bloed krijg ik ook door.
Ik hoop dat je er wat aan hebt........

Ik hoor wel van je....

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 03-02-2005, 16:56:13 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Zou Roy Brandt, de oprichter van dit forum, je hier misschien bij kunnen helpen? Hij is paranormaal genezer.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 03-02-2005, 23:15:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-12-2004, 19:30:42
Berichten: 72
Locatie: Zwolle
Hallo,

Asya, trillende benen enzo heb ik de laatste tijd idd best wel last van. Maar dat kan misschien komen omdat ik zo zwak ben.
Van de melk. Ik zat vroeger op een basisschool waar je toen nog verplicht melk moest drinken. Maar ik vond het nooit lekker. Of ik er niet lekker van werd dat weet ik niet, maar ik wou het alzo nooit drinken.
Als ik bv een yogurtdrank heb gedronken, na een paar glazen ben ik altijd wel misselijk.
Op vakantie heb ik wel een drankje gedronken waar idd melk in zat. Pina Colada, of hoe je het ook maar schrijft. Was wel erg lekker moet ik zeggen alleen later ook weer misselijk daarvan. Of daar mn klachten vandaan komen weet ik niet, maar het zou idd wel een optie kunnen wezen. Ik heb zelf ook een chronische darmziekte. Spastische darmen.

Ik heb een aantal jaren geleden iets met mn witte bloed lichaampjes gehad. Misschien zou dit iets kunnen betekenen wat je bij de aders ziet?
Ik zou eigenlijk niet zo kunnen zeggen wat wat je zag bij de aderen zou kunnen betekenen. Wel heb ik laatst een reading gehad met Tamara. Zij zag toen dat er een entiteit voor me stond en dat die over me heen hang. Leek erop dat die iets aan het weghalen was. Iig dat die iets aan het doen was. Het voelde toen ook heel erg warm aan mn rechterzijkant van mn bovenlichaam ( nek, hoofd en schouders ). Misschien dat dit er iets mee te maken heeft?
Waar ik benieuwd naar ben is waar je die aders precies zag. Misschien kan ik dan specifieker zeggen of ik daar wel eens last van heb, of in verband kan brengen met andere dingen.
Ik hoop dat je dit nog weet, op het moment dat je dit berichtje leest.


Kimmie,
Misschien zou Roy Brandt me idd kunnen helpen hiermee.
Het duurt al zo lang en niemand, geen enkele dokter, die kan me helpen.
Alleen pillen voorschrijven.
Misschien weet hij wel waar de oorzaak ligt en misschien zou hij me wel kunnen genezen. Het is iig altijd het proberen waard.


Groetjes Moonshine ( Monique :D )


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 04-02-2005, 11:37:35 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Hai,

Ik ga het proberen uit te leggen hoe ik het zag, hopelijk is het begrijpelijk voor je. Maar jou uitleg klopt precies bij wat ik zag en voelde.

Ik zag dus die groene stroom door je schouder, nek zo omhoog voor je oor langs naar boven en ongeveer bij je slaap naar de achterkant van je hoofd weer naar beneden stromen.
Eigenlijk was wat ik zag een soort van een maquette die ook vaak voorkomt in biologielessen, ken je vast wel, daar zag ik dus dit tafereel in.
Ik wist niet precies hoe te interpreteren maar blijkbaar betekende dus die groene stroom dus dat een entiteit jou aan het helpen is en vooral dat het gaat baten!.
Kun jij je ook bij deze uitleg vinden?

Wat betreft die ader (volgens mij zag ik dus jou rechter onderarm, ik weet het niet meer zeker) waar ik de rand rood zag gloeien en ook het bloed rood zag gloeien, eehhhmm, heb ik het gevoel dat het mogelijk een allergetische reactie kan zijn, ik zie dus nu weer bloedgroepjes/bloedlichaampjes of cellen, groene en rode met elkaar botsen, er is denk ik zoiets aan de hand (mogelijk) met je bloed.
Je vertoont een allergische reactie op iets maar die reactie vind in je bloed plaats. Je bent ook misselijk zei je na het gebruik van melk/melkproducten, dit kan goed mogelijk zijn.
Heb je je op bepaalde allergieen laten testen?

Ik word voornamelijk gestuurd naar je bloed, ik zie dus iedere keer je bloed met daarin dus die cellen of zo die druk in de weer zijn (ik zie snel verkeer) en waarbij dus die groen en rode cellen of hoe ze ook heten, met elkaar botsen.
Volgens mij betekent die groene cellen de ""goede""cellen en de rode cellen de slechte cellen en je raadt het zelf al, de goede en de slechte zijn in gevecht met elkaar, dus duiding op ontsteking of iets van die aard.

Meer kan ik er nu niet over vertellen, dit is alles wat ik doorkrijg.
Hou je er niet helemaal aan vast, zo van, als het zo gezegd word dan is het vast en zeker dat het klopt, maar hou deze mogelijkheid in je achterhoofd en vraag gerichte bloedonderzoeken en ik denk vooral aan allergische reacties op voeding;(bestanddelen/middelen/producten).

Oja, ik kreeg ook nog ijzer te zien, ook i.v.m. je bloed.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen en anders vraag maar gerust weer hoor lieverd!!

Daag!

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,

Maar het belangrijkste is,

Wees zelf geen geheim........



Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 06-02-2005, 00:50:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-12-2004, 19:30:42
Berichten: 72
Locatie: Zwolle
Hey Asya,

Over die groene stroom even. Ik heb nooit echt last gehad van mn nek, schouder. Zou dit misschien kunnen betekenen dat die entiteit een blokkade aan het weg halen is bij me?

Op allergieën ben ik verder nooit getest. Ik zou dus ook niet weten of ik een allergie heb voor melkproducten. Zo wie zo ben ik de laatste tijd wel vaak misselijk. Of dit alleen door de melkproducten te maken heeft dat weet ik niet, maar goed tis niet goed natuurlijk om altijd ( vaak ) misselijk te wezen.
Maar ik zou zeker naar een onderzoekje ff gaan vragen in het ziekenhuis. Zo wie zo even een gehele bloedonderzoek om te kijken of er misschien nou idd niet een ontsteking te vinden is.
Des tijds namelijk nog niet.
Alles wat je hebt gezegt neem ik zeker mee in mn achterhoofd. Je weet maar nooit namelijk.

Mijn schoonouders zijn vorige week trouwens alweer op vakantie geweest naar de dominicaanse republiek. En wat bleek nou, er is daar een virus uitgebroken met de zelfde ziekte verschijnselen die ik ook heb.
Het is een appartementen complex. 3 hotels in 1 park zeg maar.
Bij het ene park was meer dan 60 % van de toeristen ziek en daar mochten in het hotel ook niemand anders meer komen, omdat ze bang waren dat het zich verder ging verspreiden. In het hotel ernaast waren ongeveer 30 ziektegevallen, en het hotel waar mn schoonouders in zaten was ongeveer 50 % ziek. Het rare is, is dat de mensen die zelf van de dominicaanse republiek komen er totaal geen last van hebben. Het zijn alleen maar de toeristen. Maar het virus wat daar rond dwaalt is best wel ernstig. Mensen moeten aan het infuus voor vocht enzo en ga zo maar door. Het vage van dit verhaal vind ik wel dat al die mensen dezelfde klachten als ik hebben. Ik moet 10 feb naar het ziekenhuis en ga dit zeker aankaarten bij mn internist. Misschien dat hij hier iets mee kan en hopelijk kan hij me meer duidelijk dan verschaffen. Het allermooiste zou natuurlijk wezen dat hij erachter zou komen wat ik heb en me zou kunnen genezen van deze ellende.

Groetjes Moonshine


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 06-02-2005, 11:45:21 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Ik hoop het voor je en dring aan op een bloedonderzoek voor ziektes waar je niet zo 1- 2- 3 op komt, die je kan oplopen in vakantielanden zeg maar.

Ik hoop voor je dat je een arts hebt die wil meewerken!!
Succes!!

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,

Maar het belangrijkste is,

Wees zelf geen geheim........



Asya.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 06-02-2005, 11:46:02 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29-11-2004, 21:11:54
Berichten: 811
zohee...erg veel succes! hopen dat je snel beter bent

_________________
Ik ben ik, maar wie is ik??????


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 07-02-2005, 01:20:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-12-2004, 19:30:42
Berichten: 72
Locatie: Zwolle
Jah ik hoop ook dat die wil meewerken, maar goed hij zal wel moeten. En zo niet, dan ga ik zelf eens ff op onderzoek uit. Moet nou maar eens afgelopen wezen.
Donderdag moet ik naar het ziekenhuis en ik zal jullie laten weten hoe dat is afgelopen :)
Heel erg bedankt voor jullie advies, raad en belangstelling.
Jullie horen het nog wel :)

Groetjes Moonshine


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 07-02-2005, 22:57:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2004, 00:26:44
Berichten: 69
Locatie: leiderdorp
mijn moeder is verpleegkundige en daarom weet ik zelf ook redelijk veel van medische dingen

de symtomen die jij heb zouden kunnen wijzen op ene spastische darm is daar al onderzoek naar gedaan?
mja verder een bloedtest laten doen
om eerlijk te zeggen ben ik zelf niet zo te spreken over dokters tegenwoordig correcte diagnoses stellen zit er bijna niet meer in dus ik zou zeker een sec opinion aanvragen

verder veel suc6!

_________________
your dreamworld is a verry scary place!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Maag en darm klachten
BerichtGeplaatst: 07-02-2005, 23:04:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-12-2004, 19:30:42
Berichten: 72
Locatie: Zwolle
Hey Yinith,

Ik heb 5 jaar geleden al de diagnose spastische darm gehad. Haha
Maar goed die darmen komen er idd nog een keer bovenop.
Aangezien nou meer info verstrekt kan worden uit de dominicaanse republiek zouden ze er misschien nou wel achter komen.
Dus laten we daar op blijven hopen :)
Altijd positief blijven denken :)

Groetjes Moonshine


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl