Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:22:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: geen lekker gevoel
BerichtGeplaatst: 17-08-2010, 12:13:28 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2010, 15:58:28
Berichten: 55
Hallo Allemaal...

Ik heb de afgelopen half jaar weer veel meegemaakt,
Een hersenschudding gehad
Een cyste op mijn eierstok gehad
En veel problemen met mijn moeder waardoor ik uit huis ben gegaan..

Ik denk dat het allemaal weer veel te veel voor mij is geweest. Ik woon nu bij mijn vriend en een beetje bij mijn broer.
Mijn vriend woont een 45 min rijden vanaf mijn eigen woonplaats waar ik al mijn familie en vrienden heb wonen.
Ik probeer al de hele vakantie mij positief op te stellen. Dat dit allemaal beter is voor mij enz.
Maar ik voel me echt gebroken. Het is geen optie om terug te gaan naar mijn moeder dat weet ik zeker.
Maar ik zou mij nu toch veel beter moeten voelen? en dat doe ik niet. Waardoor ik geen energie of plezier meer heb.
Ik kan af en toe wel lachen maar diep van binnen huil ik. Ik heb nooit echt geleerd hoe ik met mijn emoties moet omgaan maar alleen maar om ze weg te drukken. Dus ik vind dit heel moeilijk.

Ik zit verder heel goed bij mijn vriend zijn familie. Ze zijn heel goed voor mij en geven echt om mij. Misschien is dat ook wel wat ik zo eng vind een echt gezin die net zo veel om mij geven als hun eigen kinderen. Ik heb dit nooit gehad en ben dit ook niet gewend.

Maar ik had als vraag zouden jullie misschien iets weten waardoor ik weer ik kan worden?
Of hebben jullie een idee?

Want als ik het mezelf vraag komt der niks uit.

Liefs Sjellezk

_________________
Don't Dream Your Life, Live Your Dreams!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: geen lekker gevoel
BerichtGeplaatst: 17-08-2010, 12:33:56 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
He sjellezk wat naar voor je :(

Een hersenschudding of ander lichamelijk probleem kan goed genezen,maar als je zo,n slechte band hebt met je moeder,dan duurt genezing een stuk langer, Ik weet natuurlijk niet wat er mis is gegaan en dat hoeft ook niet,al kan ik me misschien een klein beetje in je verplaatsen,ik ben ook een tijdje uit huis geweest toen ik nog een stukje jonger was en dat heeft mij ook echt gebroken. Het is je moeder,en daar hoor je jezelf dan fijn en veilig bij te voelen,ik weet hoe het is om dat gevoel kwijt te zijn,dat is heel erg. Ik ging weg en voelde mezelf ook niet beter,het is tenslotte wel je moeder. En als je er dan ook nog lichamelijke klachten bij hebt dan zit je op een gegeven moment ook helemaal vol.

Dat je bij je vriend en een beetje bij je broer woont lijkt me ook niet makkelijk,dan heb je geen vastigheid en geen garantie dat je je ergens weer lekker thuis kunt voelen.

Het enige wat ik je mee kan geven behalve begrip is,als je van binnen huilt,huil dan ook. Het is niet niks wat je allemaal op je pad hebt gekregen. Een masker opzetten helpt je niet verder. Zoek iemand om mee te praten,maakt niet uit waarover! Het hoeft helemaal niet meteen over de moeilijke dingen te gaan. Je zal je misschien een tijdje niet beter voelen,maar tijd doet heel veel met een mens.

Heel veel sterkte! En ik hoop dat je jezelf weer beter gaat voelen,want dat heb je na dit alles echt wel verdient.

Lieve groet,
Aio

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: geen lekker gevoel
BerichtGeplaatst: 18-08-2010, 07:00:30 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
ik sta beschikbaar om je te steunen :)

stuur pb als je vragen hbt ofso of je iets wilt vertellen, of je me msn wilt

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: geen lekker gevoel
BerichtGeplaatst: 10-09-2010, 21:19:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2010, 15:58:28
Berichten: 55
Hallo,,

Ik denk zet ff een reactie hoe het gaat..
@ Aiobhan Bedankt voor je tip dit heeft erg geholpen!!
@ Ewout!! Vind het super dat je me wilt steunen;)..




Ik ben nu vaste dagen bij mijn vriend en bij mijn broer dus ik ben nu di t/m vrijdag bij mijn broer. En het weekend bij mijn vriend. Dit bevalt mij eigenlijks heel goed.
Doordeweeks als ik van stage (een basisschool) kom ga ik eten maken en daarna lekker ff op visite bij mijn andere broer en zijn vrouw en zoontje. En daarna ga ik naar een hele goede vriendin van mij. Dan ga ik ff bij haar een sigaretje roken en lekker kletsen over niks of juist het moeilijke van mij of dat van haar. En dit helpt enorm! Iemand die ik echt vertrouw,die luisterd en mij steunt! En die ook haar dingen bij mij kwijt kan.

Verder is de moedesituatie niks veranderd misschien nog wel erger geworden. Ze heeft nu een vriend 1 week en die woont ook al bij der. Elke keer als ik spullen kom ophalen haalt hij weer meer op. En zo stelde hij zich ook voor. Jij bent de vertrekker en ik trek in! wat een zak he ;) naja wens haar succes.. Ik moet nog een paar keer spullen halen en dan is het allemaal klaar.

Zo dit weer van mij afgeschreven! :D Maar stiekum wou ik ook nog ff iemand heel erg bedanken!
Lieve oude buufje van mij!! Ik hoop/denk dat je dit wel leest.. En ik wil je bedanken dat je elke keer voor me klaar staat om me een warme liefdevolle knuf aan te bieden en het luisterend oor!!!
Je bent een echte lieverd! En ik ben blij dat ik zo'n vriendin als jou heb...


Dadaaaa
Dikke kus Michelle

_________________
Don't Dream Your Life, Live Your Dreams!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: geen lekker gevoel
BerichtGeplaatst: 11-09-2010, 11:38:42 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
als het mocht zou je mijn kamer moge hebben om te wonen ik slaap dan wel op de gang :)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: geen lekker gevoel
BerichtGeplaatst: 12-09-2010, 10:12:38 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
He,ik ben blij dat het wat beter gaat nu:) Het klinkt allemaal iig een stuk positiever :) Vasthouden he!

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl