Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 16:58:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: op lippen en in mijn mond bijten
BerichtGeplaatst: 02-01-2011, 20:14:51 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-01-2011, 20:07:39
Berichten: 2
Ik bijt op mijn lippen en op de binnenin mijn mond rondom mijn mond. Ik doe dit al een jaar of tien sinds mijn puberteit. Soms wat meer en soms weer wat minder. Ik doe het als ik rustig thuis zit, maar bijvoorbeeld ook in de trein.
Ik zou er graag vanaf willen. Wie heeft goede raad?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik bijt mijn vingers kapot
BerichtGeplaatst: 02-01-2011, 21:02:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Veel eten.
De hele dag door.
Of jezelf nadehand heel hard slaan.

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: ik bijt mijn vingers kapot
BerichtGeplaatst: 02-01-2011, 21:20:41 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
ClygonGravity schreef:
Veel eten.
De hele dag door.
Of jezelf nadehand heel hard slaan.

?


Ik denk dat net zoiets is als nagelbijten, een gewoonte waarvan je denkt dat je m bijna niet meer kunt afleren, omdat je het totaal onbewust aan het doen bent.