Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 01:27:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 09-02-2005, 20:04:44 
lieve allemaal,

de laatste tijd heb ik last van een aantal lichamelijke klachten,

uitblijven van menstruatie, terwijl het voorheen heel regelmatig was!(meerdere testen zeggen dat ik niet zwanger ben, kans hierop is ook heel klein ben op t moment niet echt actief zeg maar :lol: )

vermoeidheid (zelfs na een lange nacht slapen, moe opstaan )

veel hoofdpijn

ik snap niet waar dit vandaan komt, ik eet gezond en drink minstens 1.5 liter water. wordt er zo af en toe behoorlijk moedeloos van. (bloeduitslagen ed zijn allemaal prima)

wie o wie kan mij iets vertellen over oorzaak en eventueel het aanpakken/ oplossen van deze klachten?? . als iemand een foto van me nodig heeft, zie: wie ben ik topic, daar staat een foto van mij. ik wil graag meer over mezelf weten van nova.

ik hoop van jullie te horen alvast onwijs bedankt maar weer!

veel liefs van mij


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-02-2005, 20:33:10 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-12-2004, 21:41:52
Berichten: 341
Lieve Nova,

Ik zal mijn best doen hoor, eehhmmmm, toen ik je regels las zag ik dierekt een soort van een voorwerp omhoog gaan zoals zeg maar spoorwegbomen de weg versperren zeg maar.
Er is denk ik een of ander activiteit gestopt in je lichaam waardoor dit is ontstaan. Wat het het precies is kan ik niet achterkomen.
Ook zie ik dat er wat met je buik is en met name de darmen denk ik, ik zie namelijk een ophoping in je buik. Een soort van een brij. Ik zie je wenkbrauwen al fronsen maar ik zie bijna altijd symbolische beelden dus dat vergt enige denk en interpretatie inzet. Denk zelf ook mee in die zin dat je het heel breed neemt wat ik vertel. Dus die dikke brij wat opgehoopt is, ja precies Nova, is iets wat je al langer waarschijnlijk aan ""troep"" in jezelf bewaard. Het is wel een witte brij wat ik zo zie dus dat kan betekenen dat het niet veel voorstelt, of snel over kan gaan.
Ook zag ik je denken, en al denkend je hand opsteken alsof je weigert en met je hoofd knikken zo van ""nee"" en met je hand ook die betekenis geeft.

Ik zie weer dus die beelden, dat je je hand opsteekt tegen een idee/mening van iemand en daar ben je het niet mee eens lijkt het en je schud je hoofd ook van ""nee"".
Heb je iets geweigerd, waar je toch mee zit, wat je toch nog bij nader inzien niet goed vond van jezelf, van wat je zei of deed (destijds).

Ik heb ook al gezien dat je een piekerende houding hebt, en ook zo'n uitdrukking in je gezicht.

Ooh, nu krijg ik weer wat door, ik zie geel en meteen daaracheraan het woord gal. Denk maar na. Heb je moeite met voedsel verteeren, zware kost, of gekruid, of wat anders.. heb je (veel) last van maagzuur?

Hoofdpijn-misselijkheid-duizeligheid (af en toe) krijg ik ook al door, je slap voelen, af en toe wit zien in je snoet........

Ben je ook wat afgevallen al was het maar een halve kilo of zo? ik zie ook namlijk dat je wat bent afgevallen.

Heb je ook meer last gekregen van.... de rest via een PB.......

_________________
Iedereen heeft wel een geheim,
Maar het belangrijkste is,
Wees zelf geen geheim........

Asya.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2005, 11:06:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Nova, als ik me goed herinner was je toch aan het lijnen? Correct me if I am wrong. Maar als ik het wel bij het rcehte eind heb, zou ik toch eens kijken of je eetpatroon wel bij je past zeg maar. En als dat wel past, dan is je lichaam je misschien aan het aanpassen aan een ander eetpatroon/leefpatroon?

Liefs
Kim

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2005, 11:48:27 
hej hoi kim,

jep klopt ben iid aan het lijnen, maar op een verantwoorden manier, dwz onder begeleiding van dieetiste. eet niet weinig, maar vooral gezond. kan me voorstellen dat me lichaam hieraan moet gaan wennen, maar klachten bestonden al voor het lijnen!

wilde ook nog toevoegen dat ik de laatste tijd spontane blauwe plekken op me benen en armen heb, niet heel groot maar wel duidelijk zichtbaar, heel vreemd vind ik zelf!

asya, heb gereageert via pb.

liefs nova


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl