Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:30:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 13-03-2011, 17:47:20 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
"Dokter, mijn intuïtie verteld mij dat... Nee, ik voel dat er iets niet goed is met mijn lijf. Of ik me ziek voel? Nee, ik voel dat ik ziek ben. Dat is een verschil, ja... Ehm, tja..."

Dat gesprek zal niet vlot lopen, dat weet ik nu al.
Mijn dokter is een prima kerel.
Hij is geduldig, luisterd goed, neemt me serieus en blijft vriendelijk.
Maar hij is niet van de spiritualiteit, om het zo maar te zeggen.

Ik loop al ruim anderhalf jaar rond met het gevoel dat er iets erg mis is met mijn lijf.
Het lijkt steeds het signaal te geven dat er iets niet klopt.
Ik ging regelmatig naar de dokter.
En kreeg ook heel wat tests, maar voornamelijk ben ik liters bloed kwijt geraakt. :roll:

Elke keer dat er "niets aan de hand" bleek te zijn, zei ik tegen mezelf dat ik opgelucht moest zijn.
Meestal ging ik ook ontspannen naar huis en liet de dokter enkele maanden met rust.
Maar in mijn achterhoofd bleef het knagen.
Een soort teleurstelling, meer frustratie eigenlijk, dat het weer niet gevonden was.
Dan ging ik uiteindelijk weer.

Een half jaar geleden was ik het zat.
Ik voelde me een aansteller, ik was gefrustreerd en dacht dat ik gek was geworden.
Elke keer als ik thuis kwam met "Vals alarm", schaamde ik me rot en voelde ik me heel verdrietig.
Ik gaf het dus maar op.
Ik liep door alsof er niets aan de hand was, negeerde elk kwaaltje en dat stomme zeurende gevoel.
Er was niks aan de hand, ik hoorde die dokter toch? Ik mankeerde ook altijd wat!
Ik voelde me die hele tijd erg slecht over mezelf.

Kort geleden (eind vorig jaar) werd ik echt heel erg ziek.
Ik belandde in het ziekenhuis en ben daar een week opgenomen geweest.
Ik had een zware Salmonella infectie opgelopen tijdens een van mijn stages.
Omdat ik er mee was blijven lopen, waren mijn dunne en mijn dikke darm ontstoken.
Het herstel duurde erg lang en eigenlijk ben ik nu pas aan de beterende hand.

Toen dacht ik: Die Salmonella. Dat zal wel zijn geweest waar mijn gevoel het over had. Ze hebben het gevonden. Hier is de kous mee af.

Maar nu voel ik al bijna niets mee van de Salmonella.
Alleen nog af en toe buikpijn en de stoelgang verloopt niet zo soepel. Laat ik de details weglaten. :P
En toch is dat gevoel er nog.
Mijn gevoel zegt: Ze verkijken zich op de Salmonella. Het zit er nog, wat "het" ook moge zijn.

Sinds een week heb ik ook erg nare klachten.
Op zich niet heftig, maar vanwege dat gevoel en omdat ik dergelijke klachten nooit tot zelden heb, vertrouw ik het niet.
Ik heb bijv. onder andere een vreemde hoofdpijn. En ik ben echt geen hoofdpijnmens, ik heb dat praktisch nooit.

Aan de ene kant heb ik mijn lesje geleerd en wil ik wel naar de dokter.
Aan de andere kant ben ik weer bang voor de vaste prik: "Het zal wel niets zijn. Spanningshoofdpijn en nog wat klachten van de Salmonella."
Die laatste is op zich wel logisch... maar gevoelsmatig...

Wat moet ik die man zeggen!?
Is er misschien een andere, alternatieve manier om iets te ontdekken?
Een accupuncturist diagnosticeerd sowieso niet...
Werkt een reading voor zoiets?

Voor iedereen die mee denkt: Dankjewel! :kiss:

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 13-03-2011, 18:06:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-03-2011, 12:01:07
Berichten: 73
hoe oud ben je?



en het kan ook maar zo zijn dat je onderbewust wel weet dat je hsp bent
high sentisive person
ik ook
ik ben er op de manier dat jij nu vertelt ook achter gekomen

_________________
im no one and im proud of it


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 13-03-2011, 18:18:09 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Ik ben 24.

En ik weet al heel lang dat ik HSP heb/ben. ;)
Daarom weet ik dat mijn gevoel er niet naast zit.
Maar aan de andere kant weet ik niet in hoeverre mijn gevoel "overdrijft".

't Is lastig. :roll:

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 13-03-2011, 18:22:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-03-2011, 12:01:07
Berichten: 73
vertel mij wat ben pas 13
en ben er achter gekomen op mijn 6de dat ik hsp ben
en op mijn 7de van geesten zien en met ze kunnen praten
en op mijn 10de van aura's zien

_________________
im no one and im proud of it


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 15-03-2011, 21:21:12 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
heey

ik denk dat eeen reading vast werkt.
maar ik denk dat als een flink gaat grafen in je zelf dat je er dan ook wel achter kan komen

wat voor gave s heb je trouwens?

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 16-03-2011, 12:50:50 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Ik durf zo niet te zeggen dat ik gaves heb en welke dat zijn.
Zo specifiek ben ik er eigenlijk nooit mee bezig geweest.

Ik heb een sterke intuïtie, heb schijnbaar goede mensenkennis en leef heel bewust.
Misschien dat ik daardoor vaak symbolische/voorspellende dromen heb of "dingen in een keer zomaar weet".
Maar het zouden ook gaves kunnen zijn.

Geen idee. :)
Voor mezelf laat ik dat liever open.

Mijn hooggevoeligheid zie ik wel graag als iets erg positiefs en een geschenk. ;)

Morgen ochtend moet ik naar de dokter.
Het is voor iets anders, maar misschien krijg ik de moed bij elkaar geraapt om het toch even aan te kaarten.
De klachten worden namelijk langzaam steeds intenser en vreemder.
Ik vertrouw het niet meer zo.
Ik ben benieuwd wat de dokter er over te zeggen heeft, als ik het voor elkaar krijg het te vertellen/uit te leggen.
Ik zou me persoonlijk toch heel wat beter voelen als ik wist wat "Het" was waar mijn gevoel me voor waarschuwd.

Bedankt voor jullie imput! :D
Misschien moet ik eens op zoek naar iemand die readings kan doen en mij er een wil geven (verkopen, hihi).

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 16-03-2011, 13:24:37 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Hey,

He wat vervelend...Ja ken het verhaal.
Ik heb ook een hele poos de deur van huisarts plat gelopen en mijn huisats was net als die van jou heel bereid me allerlei tests te laten doen, al was het maar voor de zekerheid en om me gerust te stellen...

Zou je eens je klachten in een rijtje kunnen neerzetten? Ben geen arts en beweer ook geen helende krachten te hebben maar wil best me je mee denken/ kijken naar wat voor een vorm van behandeling voor jou geschikt kan zijn.

Ik had eerst allerlei klachten met de spijsvertering ( last van mn maag, last van mn darmen) daarna kreeg ik het gevoel alsof er iets vat zat in mn keel. Heel vervelend, soms kreeg ik 's nachts bijna geen lucht. Ook eten ging maar lastig. Ik heb allerlei tests gehad: gastroscopie, met röntchen filmpjes mijn hele slokdarm doorlichten, bij de KNO arts via mn neus mijn hele hals en strottehoofd laten nakijken... Niksniksniks :| "Nee mevrouwtje, alles ziet er keurig uit."

Ja, en dan het zelfde hopeloze gevoel als jij omschrijft: "ben ik dan gek aan het worden, waarom blijft er zo'n rode knop branden met de letters 'warning' erop...

Ik kwam erachter dat niet zozeer mijn fysieke lichaam allerlei problemen had maar mijn energetische lichaam. Ik had verschillende blokkades opgelopen door allerlei gebeurtenissen. Ook stond ik te open voor bepaalde energieën die schadelijk konden zijn voor me. Verder heb ik bepaalde gebeurtenissen moet leren loslaten door er heeeeel veel over te praten wat ik eerder niet deed ( blokkade bij mijn keel) is dit vieze gevoel langzaam opgelost. Nog steeds zit er veel verdriet en woede maar ik voel het op tijd opkomen en weet nu hoe ik het an reguleren en oplossen. Mij heeft mn energetische coach heel erg geholpen. Iemand die d.m.v. vragen stellen en je energetisch lichaam te behandelen samen met jou alle rotzooi opruimt...

Jij bent waarschijnlijk net zo gevoelig als mij voor je energetisch en fysieke lichaam dat je ze makkelijk door elkaar gooit. Ik voel mijn energetisch lichaam even goed als iemand anders zijn eigen lichaam voelt terwijl je het energetische lichaam veel lastiger kunt zien en behandelen met de apperatuur van het ziekenhuis...

Nogmaals ik denk maar met je mee hoor, zeg niet dat dit de oplossing is.. Maar je verhaal komt sterk overeen met hoe ik de laatste 4 jaar door ben gekomen... :wink:

Heel veel liefs, binnenspiegel..

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 16-03-2011, 14:02:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Hey,

Meedenken is goed! ;)

Ik heb nog nooit stil gestaan bij een energetisch lichaam en daar gevoelig voor zijn...
Heel interessant, eigenlijk. :)

Zoals gevraagd, m'n klachtenlijstje. ^^
Maar ik wil niet klagen hoor, hihi!

- Hoofdpijn. Da's de vreemdste. Ik heb nooit hoofdpijn. Eén keer per jaar is veel voor mij. Nu zit-ie er al ruim een week. Het is ook nog eens vage. Hij is niet heftig, maar heel constant. Het is drukkende hoofdpijn, eerst heel zachtjes en wattig, nu voort iets pijnlijker. Nooit kloppende pijn of stekend. Wat ik het allevreemdst vind, is dat-ie alleen in mijn rechterkant van mijn hoofd zit. Boven, om en achter mijn rechteroog. Doordat de linkerkant van mijn hoofd juist heel goed voelt, heb ik steeds het gevoel dat iemand mijn hoofd doormidden heeft gedaan. Ik heb ook af en toe last van mijn rechteroog en zie er soms vlekken of "mist" mee.

- Misselijkheid. Die is heel aanhoudend. En zit heel hoog, als het waren. Achter in mijn keel, lijkt het wel. Als ik eet word het ietsje erger, maar ik heb geen last van mijn maag.

- Geen eetlust. Ik krijg wel honger, dat meld mijn maag regelmatig, maar ik voel me niet lekker genoeg om echt te eten.

- Ik heb steeds tintelingen of gevoelloosheid in de vingers van mijn linkerhand. Soms zien de vingerstopjes er uit alsof ik ze heel lang in het water heb gehad (rimpelig) en voelen ze alsof ik er een tijdje op gezeten of gelegen heb.

- Moe. Ik ben een half uur nadat ik op ben gestaan alweer moe en tegen de middag echt slaperig. Ik moet de verleiding weerstaan om me na het avondeten te excuseren en naar bed te gaan. Ik wil mijn ritme niet in de war brengen!

- Dromen. Ik droom als een gek! Al sinds de hoofdpijn is begonnen. Wel 5 per nacht en zo levedig en heftig. Ik herinneren ze bijna allemaal en word na elke droom onrustig wakker. Nooit gedacht dat ik dromen als een klacht zou ervaren, maar ik word er in dit geval letterlijk beroerd van (s nachts heel misselijk!) en ze versterken mijn gevoel dat er iets mis is.

- Moodswings. Ik ben een heel optimistisch persoon. Ik houd van het leven en ben eigenlijk altijd vrolijk. Maar de laatste tijd lijk ik wel depressief. Ik wil 's ochtends niet op staan. Ik ben de hele tijd somber. Dingen die me altijd interesseerden lijken opeens niet zo belangrijk. Ik huil erg snel. Ik ben af en toe echt overdreven prikkelbaar, maar dat gaat steeds gelukkig weer over. Ik kan me opeens echt heel slecht concentreren. En als ik dan toch moet lachen, schiet ik er helemaal in. Echt raar. Het is niet zo dat ik levensmoe ben ofzo, maar ik ben gewend dat ik alles heel intens ervaar en het is net of dat zilveren randje verdwenen is...
En er is niets gebeurd of aan de gang wat dit zou kunnen veroorzaken, alles is goed en ik weet dat ik normaal gesproken heel energiek en happy zou zijn nu.

Mja, een hele lijst, maar dat was-ie. :roll:

Liefs!
Kim

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 16-03-2011, 15:08:29 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Hey!

Jij bent lekker snel zeg... :wink:

hmm, nogmaals ik ben geen arts of "healer" ofzo...
Maar heb wel een sterk ontwikkeld gevoel met situaties, sferen en energieën.
Zo ook mijn energetisch lichaam, google er maar eens op. Er is genoeg over te vinden op @...

Zou je hier eens over willen nadenken?

Het feit dat je moe bent en snel overprikkeld kunt zijn ( depressie is eigenlijk een gevolg van overprikkeling, mensen die moeite hebben hun grenzen te voelen gaan nog wel eens over die grenzen heen en raken uitgeput, depressief) geeft mij sterk het vermoeden dat je een hele poos overvraagd bent geweest. Dat kan door van alles zijn hoor. Letterlijk druk met school/ werk/ thuis situatie.

Heb je indd een heftige tijd achter de rug met veel taken op welk gebied dan ook? Maar gevoelige mensen kunnen ook overvraagd raken door hun omgeving ( teveel lawaai, teveel drukte of waar je ook maar gevoelig voor bent).

Het feit dat je moeite hebt met je spijsvertering is bekend bij mij en heeft bij mij letterlijk gestaan voor sommige gebeurtenissen niet kunnen verteren/ verwerken. Als een lichaam moeite heeft met voedingstoffen opnemen kan dat komen doordat het lichaam al letterlijk tsjok vol zit en er eigenlijk niks meer bij zit. Er moet eerst ruimte komen voor er andere zaken bij kunnen. Dit zou goed kunnen samenhangen met je vermoeidheid en depressiviteit. Ga niet geforceerd eten, dan leg je alleen maar druk op jezelf en lichaam. Probeer lichte dingen verspreid over de dag te eten. Als je ook een kilootje afvalt hoef niet meteen erg te zijn. Je lichaam trekt wel weer bij als je je over een tijdje weer de oude voelt.. :wink: Tuurlijk moet je geen tien kilo afvallen, dat is niet goed...

Tintelingen in vingers, tenen, achterkant nek maar ook kou kunnen wijzen op blokkades in je energetische circulatie. Ook dit heb ik gehad maar dan aan mijn rechterhand ( altijd koud en ook tintelingen). Ik bleek een enorme blokkade te hebben ter hoogte van mijn rechter elleboog. Toen de therapeut hier kwam met zijn handen begon ik me toch een potje te janken zeg! Zo maar uit het niets... Nu merk ik op dat als ik iets moeilijk vind ik automatisch met mijn linkerhand naar mijn rechter elleboog grijp en hier begin te wrijven... Stom he, dat je lichaam zelf aanvoelt hoe je je zwakke plekken moet verzorgen... :wink: Warme baden nemen met aroma therapiën kunnen ondersteuning bieden ( ze heffen niet de blokkade op maar laten tijdens de periode van warmte de energie wel beter circuleren). Ik doe dit ook regelmatig, heerlijk een potje janken in bad...Anders komt het er niet uit bij mij hoor... :roll:

Dromen is een teken dat je onderbewuste bergen aan gebeurtenissen en informatie is aan het verwerken. Zou je eens kunnen omschrijven waar je dromen over gaan? Nogmaals, ben geen arts maar wil wel altijd graag meedenken met mensen... en ook ik droom vaak heftig maar heel veel tips en adviezen in hoe ik verder moet haal ik uit mijn dromen. Dus vaak zit hier wel een oplossing in verwerkt... :wink:

Eigenlijk hangen al je klachten als bij een kapstokje aan je hoofd...Geen wonder dat je hoofdpijn hebt. Ik zelf heb sterk het vermoeden dat het tijd is om op te ruimen voor je. Nu nog de vraag wie jou het beste hierbij kan helpen/ ondersteunen. Hier in de buurt is een fijne praktijk maar vrees dat dat wat uit de route ligt voor jou...

Je zou eens kunnen zoeken in jouw buurt waar er een praktijk zit voor energetische healing/ coaching/ magnetisme/ wat jou maar aanspreekt of goed voelt. Ik denk aangezien je wel een sterke intuïtie hebt, dat je zelf ook het beste aanvoelt wat goed voor jou kan zijn. Ga ook gerust eerst op intake ( is meestal gratis). Ookal heeft iemand allemaal mooie diploma's voor allerlei prachtige dingen aan de muur hangen, dat wil nog niet zeggen dat deze persoon jou echt kan helpen. Ga hierin juist op je gevoel af en stel kritische vragen en 'voel' zelf of deze antwoorden voor jou goed ( genoeg) zijn...

heel veel succes en sterkte hierin!
liefs, binnenspiegel..

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 17-03-2011, 01:11:48 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Niamaris schreef:
Ik heb ook af en toe last van mijn rechteroog en zie er soms vlekken of "mist" mee.

Wat voor soort vlekken zijn het? Hebben ze vaste vormen en staan ze steeds op dezelfde plek of bewegen ze? Zie je ze alleen als je tegen fel licht in kijkt of als je tegen een witte wand kijkt?

De klachten die je beschrijft komen namelijk wat overeen met de klachten die ik had voordat ik vorig jaar in het ziekenhuis belandde (barstende hoofdpijn, zo erg dat ik er 's nachts wakker van werd en een zware pijnstiller moest hebben voor ik kon slapen; misselijkheid, maar ook braken en letterlijk niets binnen kunnen houden terwijl ik wel wilde eten; een beetje gevoelloosheid, maar dan in het gezicht). Ik had een te hoge hersendruk (meer info [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Pseudotumor_cerebri]hier[/quote]. Maar zoals je het beschrijft voel jij het allemaal in veel lichtere mate dan ik het had, dus ik verwacht niet dat dat het is (ook omdat er maar in totaal iets van 300 mensen zijn in Nederland die dat hebben (gehad), dus het is niet heel waarschijnlijk).
Toch, als mensen vlekken voor de ogen zien gaat er bij mij een belletje rinkelen... Ben je al bij een oogarts geweest?

Zoals ik al zei: ik vermoed niet dat dit het is. Maar je weet maar nooit, daarom gooi ik het er even in :) Kun je misschien weer iets van je lijstje afstrepen ;)

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 17-03-2011, 09:17:38 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Hey
Je verhaal doet me erg denken aan wat mij overkomen is toen ik net op t hbo zat en nu weer last van heb.
Bij mij waren het toen ook allerlei blokkades in mijn energetisch lichaam. Ik ben toen naar Jan Opsteken geweest, bij jullie in t dorp, die heeft me enorm geholpen.

Waarschijnlijk ga ik binnenkort naar iemand in Boxtel, ga anders met me mee, dan kan je even kijken wat die doet. Ben er zelf ook nog nooit geweest, durf niet alleen eigenlijk :p please. Haha

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 17-03-2011, 15:57:15 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
@ binnenspiegel:
Ik heb op emotioneel gebied wel langdurig stress gehad en daarna een knoop moeten doorhakken en die beslissing viel niet bij iedereen goed, wat trouwens erg begrijpelijk was. Maar het is allemaal wat naar verlopen.
Gelukkig is inmiddels alles goed gekomen en ik heb die stress nu niet meer. Bewust althans. ;)
Het lijkt me inderdaad geen slecht idee voor mezelf om wat te gaan verkennen wat er allemaal zo is op het gebied van energetische healing enz.
Ow, en mijn dromen slaan meestal totaal nergens op de laatste tijd. Ik weet niet hoe een koelkast vol zwanenkuikens een hint kan zijn om mij te helpen. :P Maar misschien zie ik wat over het hoofd, ik zal mijn afgelopen dromen nog eens na gaan in mijn gedachten.

@ Moon-Pearl:
Het zijn van die vlekken die iemand ziet als ze recht in de zon of in een lamp heeft gekeken. Maar ik zie ze vaak opeens op heel onlogische momenten. Meestal wanneer de hoofdpijn op komt of verergerd.
Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest. Hij wil dat ik morgen terug kom. Ik weet niet meer precies hoe hij het verwoordde, maar volgens mij wil hij de achterkant van mijn ogen, mijn netvliezen, ofzo... onderzoeken. In ieder geval krijg ik druppels in mijn ogen waardoor mijn pupillen enorm worden en ik max. 4 uur lang wazig zie en niet tegen fel licht kan, dus ik heb een chaffeur geregeld.
Als de politie ons dan aan houd, denken ze vast dat ik iets gebruikt heb... :roll:
Mja, nadat ik de klachten verteld had aan de dokter, liet hij me op tenen/hakken door zijn kantoor wandelen, duwde hij me, liet me allerlei oefeningen met mijn armen doen en me mijn puntje van mijn neus aanraken enzo. Hij maakte me wel wat bezorgd, want hij keek heel ernstig en zei dat hij bovengenoemd onderzoek zo snel mogelijk wilde doen, maar zei eigenlijk verder niets van wat hij vermoedde (wat hij normaal wel gewoon doet) en kletste niet meer over koetjes en kalfjes (figuurlijke dan).
Maar ik hoor het morgen wel.

@ MementoMori:
Ik ga graag met je mee. Sowieso om je second te zijn. ;)
En ten tweede ook omdat ik dan een beginpunt heb.
Want als ik energetische healers googled, zie ik door de bomen het bos niet meer.
Wat zijn het er veeeeel!

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 17-03-2011, 17:50:31 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Niamaris schreef:
@ binnenspiegel:
Ow, en mijn dromen slaan meestal totaal nergens op de laatste tijd. Ik weet niet hoe een koelkast vol zwanenkuikens een hint kan zijn om mij te helpen. :P Maar misschien zie ik wat over het hoofd, ik zal mijn afgelopen dromen nog eens na gaan in mijn gedachten.



Naja, misschien ben ik dat dan weer... Maar iets in de koelkast zetten is letterlijk.. iets bewaren voor later. Zwanenkuikens zijn over het algemeen niet erg mooi ( ik vin van wel maar vind elk dier mooi :lol: ) maar uiteindelijk worden het van de prachtige witte vogels.. Mijn interpretatie zou zijn dat je onderbewuste je wil zeggen dat je iets van jezelf wat nog maar in ontwikkeling is aan de kant schuift/ bewaart... De vraag kan dan zijn of dat handig is en of dat zo moet blijven... :wink:

Tuurlijk moet je altijd eerst je lichaam laten nakijken bij klachten maar als hier niks te vinden is met goede tests uit het ziekenhuis zou ik willen adviseren indd om eens een stapje verder te gaan met je klachten...

Heel veel succes!
liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 18-03-2011, 22:55:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-12-2010, 20:27:08
Berichten: 200
Locatie: Gemert, Noord-Brabant
Citeer:
Naja, misschien ben ik dat dan weer... Maar iets in de koelkast zetten is letterlijk.. iets bewaren voor later. Zwanenkuikens zijn over het algemeen niet erg mooi ( ik vin van wel maar vind elk dier mooi ) maar uiteindelijk worden het van de prachtige witte vogels.. Mijn interpretatie zou zijn dat je onderbewuste je wil zeggen dat je iets van jezelf wat nog maar in ontwikkeling is aan de kant schuift/ bewaart... De vraag kan dan zijn of dat handig is en of dat zo moet blijven...


Daar... had ik niet aan gedacht. :D

Ik vind zwanenkuikens trouwens ongelooflijk cute. ;)

Mja, vandaag weer naar de dokter geweest en wat tests gehad.
Ik moet maandag naar de neuroloog.
Die kijkt dan verder hoe of wat.
Dus dat is weer even afwachten.

Ik ga wel alvast op zoek naar een energetische healer (of zo), want mijn gevoel zegt dat ik daar sowieso veel aan zal hebben.

Bedankt voor het meedenken, allemaal. ;)

Veel liefs,
Kim

_________________
In het Begin was er niets... En toen ontplofte het ook nog...
Has the grass been greener on the other side at all?
Seize the time. Live now, make now. The most precious time. Now will never come again.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Tja, wat zeg je dan?
BerichtGeplaatst: 22-03-2011, 00:52:19 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2006, 12:30:12
Berichten: 3056
Locatie: Zuidwolde
Niamaris schreef:
Het zijn van die vlekken die iemand ziet als ze recht in de zon of in een lamp heeft gekeken. Maar ik zie ze vaak opeens op heel onlogische momenten. Meestal wanneer de hoofdpijn op komt of verergerd.
Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest. Hij wil dat ik morgen terug kom. Ik weet niet meer precies hoe hij het verwoordde, maar volgens mij wil hij de achterkant van mijn ogen, mijn netvliezen, ofzo... onderzoeken. In ieder geval krijg ik druppels in mijn ogen waardoor mijn pupillen enorm worden en ik max. 4 uur lang wazig zie en niet tegen fel licht kan, dus ik heb een chaffeur geregeld.
Als de politie ons dan aan houd, denken ze vast dat ik iets gebruikt heb... :roll:
Mja, nadat ik de klachten verteld had aan de dokter, liet hij me op tenen/hakken door zijn kantoor wandelen, duwde hij me, liet me allerlei oefeningen met mijn armen doen en me mijn puntje van mijn neus aanraken enzo. Hij maakte me wel wat bezorgd, want hij keek heel ernstig en zei dat hij bovengenoemd onderzoek zo snel mogelijk wilde doen, maar zei eigenlijk verder niets van wat hij vermoedde (wat hij normaal wel gewoon doet) en kletste niet meer over koetjes en kalfjes (figuurlijke dan).
Maar ik hoor het morgen wel.

Sorry voor de late reactie! Heb niet eerder de kans gehad om op een computer te kijken tot vanavond.

Die oefeningen moest ik inderdaad ook doen. En dat oogonderzoek heb ik ook gehad, meerdere keren (later voor controle onderzoeken).
Weet je waarom je op je hakken moest lopen en je je neus aan moest raken?

Die vlekken kwamen bij mij ook op onlogische momenten. Ik had (en heb nog steeds, maar alleen als ik tegen fel licht in kijk) er twee, in de vorm van een soort pijlen die naar binnen wijzen.

Hoe was het vandaag bij de neuroloog? Snelle afspraak heb je trouwens gekregen!

Mocht het hetzelfde zijn als ik had is het erg fijn dat je er al zo snel achteraan bent gegaan. Dat is sowieso heel goed, ongeacht de oorzaak :)

Veel sterkte!

_________________
The beauty of a rose cannot be taken away by the fact that it's imperfect.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl