Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:27:43

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 01:34:41 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Hey,

Hmm sjaah waar moet ik beginnen. :?

Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen...
Zal het even in het kort uitleggen proberen..:
Ik ben een aantal jaar lang nogal erg depressief geweest, heb ook een wajong uitkering al 3 jaar.
Heb nogal veel psychologen, therapeuten etc. afgelopen, heb ook een test gedaan en uit de psychologische test is gekomen dat ik nogal zwaar depressief was, bedreigde borderline persoonlijkheidsstoornis had, pleinvrees en een sociale angststoornis.
Ik heb daarvan ook alle symptomen gehad, van paranoia, niks meer durven, hele erge woede aanvallen tot zelfverminking, met sommige kan ik nu wel omgaan maar met een aantal niet, blijkbaar.
De laatste tijd gaat het gewoon weer niet goed, ik probeer ECHT positief te blijven, en ik heb echt genoeg geleerd de afgelopen jaren.
Maar ik sta zo onder spanning , m'n hele lichaam trilt gewoon van binnen, ik merk gewoon dat ik weer in de "kuil" aan het glijden ben, en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Ben agressief, geirriteerd, ik voel de gevoelens weer die ik 3 jaar geleden had, ik zie m'n doel niet meer, ik ben gewoon op ..
Wat moet ik nou doen? Ik weet niet meer hoe ik eruit kom in m'n 1tje. k heb al zoveel therapeuten gehad, regulier als alternatief, en ja ik heb er genoeg geleerd, maar ik voel me zo, deze gevoelens blijven terug komen.
Soms denk ik gewoon echt dat ik gewoon nooit meer iets zal gaan doen, ik heb zoveel plannen voor de toekomst om mensen te gaan helpen, heb verdomme al een website en al, maar ik blijf gewoon terugvallen in deze negatieve shit. En HOE moet ik andere mensen helpen?! als ik zelf niet eens uit die shit ben ?!
Elke keer als ik denk dat ik eruit ben, dan komt het weer, en hoe vaker ik erin blijf vallen, hoe MOEILIJKER het word om eruit te komen.

Zucht, ik weet niet wat ik moet typen allemaal joh, heel mn hoofd zit vol, maar hopelijk heeft iemand gewoon tips of iets wat ik gewoon kan doen, ik weet byna alles al, dat is het probleem, maar iets in mij blijft mij tegenhouden om gewoon gelukkig te zijn.

..xxx

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 09:49:38 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Hey Butterfly :ahh: ,

Jemig, da's echt heel erg lullig... iedereen hoort uiteindelijk zijn stukje geluk te vinden, dus ik ben ervan overtuigd dat het jou ook gaat lukken. Maar sommige mensen moeten vanwege een vaak verborgen reden knokken voor hun geluk. Ik weet dat je het kan. Wat in mij opkomt (ik plaats het toch even) is het gevoel alsof je iets nog niet hebt opgelost. Er is iets wat je echt blokkeert op bepaalde fronten, waardoor je moedeloos, vermoeiend en snel boos wordt.

Echt heel goed dat je probeert positief te blijven. Dat is echt de sleutel. Probeer die bril ook te blijven dragen! Probeer gewoon rustig je dingen te doen en geef jezelf de tijd. Soms kan het echt heel erg lang duren (eh tja... dat heb ik ook niet bedacht) voordat je je leven mooi op de rit hebt. Zie het als een leerproces. Zorg eerst dat je jezelf sterk voelt en ga je daarna pas op anderen richten. Dat betekent natuurlijk niet dat je ze geen liefde moet geven ofzo, ik bedoel echt actief in het helpen van anderen. En dat is niet egoïstisch ofzo, dat is gewoon verstandigheid :wink: .

Butterfly schreef:
Elke keer als ik denk dat ik eruit ben, dan komt het weer, en hoe vaker ik erin blijf vallen, hoe MOEILIJKER het word om eruit te komen.

Nog iets dat ik sterk voel... je fundamentje is wat zoek. Je hebt niet echt iets om op terug te vallen als je je rot voelt, zodat je jezelf weer omhoog kan takelen. Elke tegenslag komt harder aan nu. Probeer dat fundamentje weer te vinden/op te bouwen. Dat kan echt helpen.

Zet 'm op!
BB o:)

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 18:58:28 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Hoi Blackbird, heel erg bedankt voor je reactie.

Wat jij nu typ, zoiets zou ik ook naar iemand anders typen waarvan ik zo'n stukje zou lezen, hihi.

Maar je hebt gelijk, ik "moet" het blijven zien als een leerproces.. en ik denk dat ik het ook maar gewoon moet accepteren wanneer ik me niet goed voel. Zolang ik er boos op blijf, wanneer ik me k#t voel, word het alleen maar erger..... maar wanneer ik er met liefde en acceptatie naar probeer te kijken dan is het natuurlijk heel anders.
Waarschijnlijk zit er nog wel in mij wat ik dus nog niet volledig verwerkt heb.. maar wat zou ik gewoon echt niet weten..
Ik wil ook niet meer terug gaan naar dingen van vroeger eigenlijk, vandaar dat ik gestopt ben met die regressie en energetische therapie, ik heb nu zoiets van, weet je laat het maar allemaal, wat geweest is, is geweest, ik wil vooruit , ik wil genieten van het nu, en niet maar telkens herinnerd worden aan dingen die allang zijn geweest en waar ik eigenlijk totaal geen emotie meer bij voel. Want ik heb er al aardig wat aan gedaan om de oorzaak te achterhalen.

Maar af en toe, net als vanacht, dan weet ik het gewoon niet meer, en zie ik het ook echt niet zitten, het is dan alsof er een donkere wolk om me heen kom die me helemaal overneem in het negatieve.
en op die momenten denk ik echt, zou ik niet gewoon dagbehandeling moeten gaan doen? or whatever.
Maar ik weet ook hoe krachtig ik kan zijn , ik ben al uit veel shit geklommen, maar soms is die kracht gewoon helemaal weg..

en net als die angsten, die zijn gewoon nog niet weg.. ook al voel ik me helemaal positief en geniet ik van elk klein dingentje om me heen... mijn zelfvertrouwen, zodra ik onder mensen kom... vooral die ik niet ken, dan is het gewoon dramatisch.

M'n fundament mag ik indd gaan opbouwen of vinden ja, ik weet indd niet of ik die wel heb :roll:

Dankjewel , Liefs

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 21:23:47 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Dankjewel Mirrow :kiss:

:( rot voor je dat je hier ook weer last van heb. niemand kiest daar indd vrijwillig voor.
het voelt inderdaad als overleven, en dat gevoel wil ik gewoon nooit meer hebben, en zodra ik dat dan weer heb raak ik in paniek, want k wil gewoon nooit meer die tijd meemaken die ik een paar jaar terug zolang heb gehad :S want dan weet ik echt dat het dit keer niet goed af ga lopen.

Bij mij slaat het indd ook op m'n lichaam... die spanningen.. heb ook dagelijks migraine en ook weer vaker blaasontsteking enzo dus ja dan weet ik al gewoon dat ik teveel in heb gehouden.

Ik zie de positieve dingen nog wel, maar omdat ik té positief probeer te zijn, heeft het "negatieve" dus eigenlijk geen ruimte meer om er ook te zijn, terwijl dat er wel gewoon is natuurlijk. Maar omdat ik me zo focus op positief zijn, laat ik negatievere dingen gewoon niet meer toe, en vaak komt dan gewoon alles in 1 x wanneer ik wat "zwakker" ben.

Ja ik kan indd wel een lijst gaan maken waarvoor ik dankbaar ben enzo. en wat mij nou een fijn gevoel geef in het leven.

Dankjewel :) :kiss: ik denk dat ik toch maar weer even naar een "therapeut " ga, die me wat helingen kan geven enzo, ben al eens eerder by die man geweest en het gaf me wel een goed gevoel.

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 21:46:14 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
Ik zeg dit niet snel maar misschien is regressie therapie wat voor je? Paula Schirmer doet dit onder andere, ze is een kennis van ons en een hele lieve vrouw,

Ik ben normaal alleen voor regressie als er bijna geen andere mogelijkheid is, vaak vind ik dat de dingen die je echt nodig hebt om te weten vanzelf wel op je pad komen, maar dit lijkt me op de een of andere manier niet slecht voor je

Succes meid, als je haar naam in Google intypt kom je vanzelf op haar sites :)

X


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 22:13:14 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
@ willow. dankje voor je reactie

Ik heb al best lang regressietherapie gedaan, en dat heeft me ook wel geholpen.
Ik heb eigenlijk al bij zoveel verschillende therapeuten/coachen/psychologen gelopen.
Maar ik weet nu niet wat ik nu nodig heb, ik denk zelf niet weer regressietherapie aangezien ik dat wel echt minstens 2 jaar heb gedaan. Niet alleen dat hoor, ook andere oefeningen natuurlijk. Of gesprekjes, ik heb dit ook niet maar bij 1 persoon gedaan.
Ze woont ook best wel heel ver van me haha, maar het ziet er wel interessant uit.
Maar ik ben al naar aardig wat vorige levens terug geweest en ik heb ook veel meer inzicht, maar mijn angsten en andere dingen zijn blijkbaar toch nog niet weg...

Xx

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 18-04-2011, 17:19:23 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Pfoei.. zo ff een dagje naar r.dam geweest, vreselijk zeg, in m'n 1tje met de trein enzo.. ben kapot. Ontmoette daar dan wel een meisje,maar vond het verschrikkelijk ..voelde me echt niet op me gemak gewoon.
En heb nu barstende koppijn en maag en buikkrampen >.< niet leukkkk!!

Was dus weer hele tijd aan het trillen en kon gewoon niet rustig worden in m'n hoofd :(
:duh:

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 18-04-2011, 21:36:18 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-07-2009, 12:03:07
Berichten: 781
Locatie: friesland
PS nog een tip,

Typ in Google mindtuning in, heb ik laatst een presentatie over gedaan op school, die methode werkt erg goed, is eigenlijk manier/kijk van je denken veranderen, mensen zijn hier heel erg positief over, is eigenlijk ook een methode waar veel open/spirituele mensen op af komen :) niet om mensen in hokjes te plaatsen hoorw, maar zo krijg je een beetje een beeld

Verder is Nei-therapie ook heel mooi, 2 van mijn leraren hebben dat gedaan want ook hun hadden het niet makkelijk, Nei therapie is van Roy Martina, hij doet ook onderandere meditatie cd's :)

Over beide methodes is men positief! Dus typ maar in Google in, dan kan je erover lezen en wie weet spreekt het je aan

Let me know

X Anna
Ps: heb je ook msn? Misschien kan ik je ook nog helpen, kan niks beloven maar een luisterend oor zal ik zeker zijn :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: m'n verhaal
BerichtGeplaatst: 18-04-2011, 22:25:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Allebei bedankt voor de reactie.

@mirror,
Ik ga het morgen is even bekijken want heb nu migraine. dankje.
Ik weet niet of het zo zeer om tegenslagen gaat.. ik denk dat het gewoon allemaal dingen door de jaren heen zijn, en dan nog je eigen persoonlijkheid, je gevoeligheid, je levenspad en ga zo maar door.

Was het indd maar zo eenvoudig :roll: ..

@ willow,
Van roy martina heb ik indd ook meditatie cd's, en heb ik ook wel goede dingen over gehoord ja van kennissen, nei-therapie heb ik nog niet gedaan, misschien is dat ook wel iets.
Ik denk dat ik sowieso een assertiviteit of faalangst cursus ga doen.. iets in die richting.
Ik ga morgen ook over mindtuning intypen en kijken wat het allemaal inhoudt :)

Ik zal in een pb m'n msn geven :)
:kiss:

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl