Hm..
Ik weet het niet zo goed met medicatie, het zal zeker nodig zijn bij sommige mensen maar als ik naar een vriend van me kijk, die loopt al ZOlang bij een psychiatrische gebeuren, waar ik zelf ook heb gezeten, niet opgenomen ofzo hoor. maar gewoon wekelijks ernaartoe, ik zou wel dagbehandeling gaan doen, dat hadden we vorig jaar besproken maar nu meer als een jaar later heb ik nog steeds niks van die balharen gehoord dus mn ass voor hun
, maar goed die vriend van me,
Nu heeft die weer een soort last van psychose, waanidëeen etc.
Hij wilde eigenlijk gaan stoppen met die medicatie van hem , maar nu is die dus weer naar die psycholoog geweest en heeft die weer 4 nieuwe medicijnen erbij gekregen geloof ik, nou sorry, maar nog steeds is NIKS van zijn problemen veranderd.
Help die jongen dan gewoon goed lijkt me, en kijk naar hem als persoon, in plaats van hem maar vol te douwen met medicijnen. Kan dr echt boos om worden.
Mij wilde ze ook medicijnen geven, maar no thanks. Don't need that shit, 1 x geprobeerd, nou werd 1 erge zombie en had last van alle bijwerkingen, vreselijk.
Ik vind dat ze zich wel is wat meer kunnen verdiepen in andere geneeswijzen in plaats van mensen maar medicijnen geven.
Ik zelf heb gewoon geen goede ervaringen gehad met dit soort dingen.
Ik vind dat ze ook gewoon veel meer de alternatieve hulp erbij moeten doen, gewoon een soort combinatie ofzo.