Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:56:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15-11-2011, 18:21:40 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Jsesus zeg, hebben jullie dat ook? Zo'n extreem laag energie level... :?

Ik merk echt dat ik minder vitamientjes D aan maak ( door gebrek aan zonlicht op mn huid) en de winter is nog niet eens echt begonnen! :shock:

Hoe doen jullie dat? Jezelf telkens weer op de been helpen? Ik kom 's ochtends op zich wel uit mn bed, ga werken tot 17:00u. Dat gaat ook wel allemaal lekker. Maar als ik thuis op de bank plof zou ik het liefst alleen nog maar willen slapen... :zzz:

De zevenslaper in mij ontwaakt :wink: ....

Ben benieuwd... liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-11-2011, 19:28:28 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Hey Binnenspiegel,

Ik ben juist in de ochtend minder goed te pas... eigenlijk ben ik mijn bed gewoon niet uit te branden :P . Als ik dan eenmaal wat gegeten heb (bleugh, 's morgensvroeg echt nooit trek) en me heb aangekleed gaat het wel. Op de fiets richting school ontwaak ik pas helemaal :) .

's Avonds gaat het meestal wel, al ben ik soms wel vermoeid als ik van school terugkom. Komt waarschijnlijk doordat ik veel energie weggeef als er grote groepen mensen bij elkaar zijn. Dat het sneller donker wordt zal ook wel meespelen. Word je sowieso al een beetje cozy van (ik dan tenminste :mrgreen: ).

Wanneer ik merk dat ik echt energie tekort kom, zet ik de Trance gewoon lekker hard en dan pomp ik mezelf weer helemaal vol. Vreemd, maar je voelt die rush door je hele lichaam. En als je dan echt uitgeteld bent, ga je lekker in bed liggen met een boekje, nog wat muziek en een kop warme chocolademelk :wink: .

Knuffel,
Blackbird

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-11-2011, 22:24:34 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
owww, heet dat zo... 'cozy'... pffff.. ik ben zo cozy als een troetelbeertje maar vind er zelf helemaal niks aan... :roll:

ik ben gewend om de hele dag in de weer te zijn, heb normaal energie voor 10!!! TJAKKA :D :D :D !!!

Maar dit... Vandaag zei een patiënt nog;" Goh, je vraagt altijd in het opstart rondje hoe wij erbij zitten, binnenspiegel, hoe zit jij erbij?" Ik slaap ongeveer 7 tot 8 uur per nacht, echt ruimschoots voldoende voor mijn doen... wordt ook redelijk uitgerust wakker, maar wanneer de zon onder gaat ( na 17:00) gaan bij mij de oogjes toe... :|

Ik overleef het wel weer... (ben zondag flink gaan hiken met de honden en denk dat dit mn dipje wel zal wezen..) maar ik merk naarmate ik ouder wordt ( auwtsj) ik steeds meer last krijg van zon tekorten... :roll:

Goed... genoeg gebrabbeld... misschien dat iemand een gouden tip heeft/ zich herkent in dit alles...

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-11-2011, 23:14:39 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Futloos gevoel is niet ongebruikelijk in deze maanden. De veranderende weersomstandigheden hebben soms verbazingwekkende invloeden op die grijze pudding in onze schedel. Misschien helpt wat dat betreft een zonnenbankje wel!

Voor de rest kan een degelijke multi-vitamine het nodige werk doen. Het voordeel van een góéde is dat je de complementaire werking van allerhande mineralen en vitamines krijgt, plus alles in een aanvaardbare 'normale' dosis.

Wisseldouches kunnen trouwens ook verkwikkend zijn: afwisselend een warme douche, dan afspoelen met koud water, en dit alles nog eens herhalen.

Mocht bovenstaande ook niet helpen, dan zul je geduldig moeten wachten op een Wondermiddel.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-11-2011, 12:34:38 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-07-2011, 13:08:31
Berichten: 80
Locatie: Krommenie
De tijd van het jaar speelt voor de meeste zeker mee, ik zelf heb er niet zoveel last van.
Wat mij heel goed helpt op alle momenten van het jaar waarin ik een energiedip ervaar is
een korte meditatie (5 minuten meditatie) die er op gericht is je af te schermen en op te laden.
's Morgens gelijk bij het wakker worden op de rand van me bed en ik kan er de hele dag weer tegen.
Maar in deze periode wat extra vitamines kan zeker geen kwaad.
Zal kijken dat ik de meditatie erg kan plaatsen en anders stuur ik hem op verzoek wel via een pb.

_________________
Inzicht zonder handeling, brengt geen verandering


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-01-2012, 18:16:48 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Hey

Ik herken het helemaal.

De afgelopen 2 weken zijn helemaal erg want ik slaap ook gewoon 8 uur per nacht en heb nu gelukkig ook weer een normaal ritme.
Maar ik ben MOE.
ik heb gewoon om 8 uur savonds al luciferstokjes nodig om mn ogen open te houden haha.
Maar zal indd ook komen omdat er geen lekker zonnetje is ^.^ ben maar gewoon weer wat meer gaan sporten en als ik moe ben geef ik er gewoon aan toe en ga ik eerder naar mn bedje !

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl