Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:35:08

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Gek gevoel
BerichtGeplaatst: 29-01-2012, 15:47:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-02-2011, 10:45:56
Berichten: 25
Hallo iedereen,

Nu inmiddels al 4 jaar heb ik af en toe heel erg last van een raar gevoel bij m'n zonnevlecht. Het gevoel is bijna niet te beschrijven .. Soort zenuwachtigheid en het is zo vervelend dat ik er wel een mes in kan steken (om te omschrijven hoe het voelt). Ik kan er in een keer mee op staan 's morgens. De ene keer gaat het weg in de loop van de dag en de andere keer blijft het een tijdje hangen. Ik ben hier voor naar een paragnost geweest en hij zegt dat iemand me aan het "pesten" is. Heeft iemand hier ook last van en hoe kom ik hier vanaf ? Want ik word gek van mezelf !

Liefs Ladysoul

_________________
Don't worry, be happy !


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gek gevoel
BerichtGeplaatst: 01-02-2012, 12:43:48 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Ladysoul.

Ik denk dat het meer met spanning te maken heeft en dat kan komen doordat je chakra daar niet goed werkt en de energie stroom daar geblokkeert is en het genezings proces belemmerd.

En je vraagd hoe je er af kan komen, ik denk van magnetiseren en chakra healing.

Groeten h@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gek gevoel
BerichtGeplaatst: 24-06-2013, 15:04:56 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-06-2013, 14:39:50
Berichten: 7
Ladysoul schreef:
Hallo iedereen,

Nu inmiddels al 4 jaar heb ik af en toe heel erg last van een raar gevoel bij m'n zonnevlecht. Het gevoel is bijna niet te beschrijven .. Soort zenuwachtigheid en het is zo vervelend dat ik er wel een mes in kan steken (om te omschrijven hoe het voelt). Ik kan er in een keer mee op staan 's morgens. De ene keer gaat het weg in de loop van de dag en de andere keer blijft het een tijdje hangen. Ik ben hier voor naar een paragnost geweest en hij zegt dat iemand me aan het "pesten" is. Heeft iemand hier ook last van en hoe kom ik hier vanaf ? Want ik word gek van mezelf !

Liefs Ladysoul



Hoi,

Ik maak zulke dingen ook vaak mee met mijn vriendje, het is een lastig klusje om van zo iets af te komen. Als een verdwaalde geest je vanaf buiten pest kan je witte salie wierook gebruiken, de steen labradoriet bij je dragen, altijd wit licht om je heen zetten in je gedachten, een wit houten kruis onder je bed leggen en jezelf vooral goed geaard houden.
Als je een verdwaalde geest in je aura of in je lichaam hebt zitten dan werken al deze dingen niet, dan moet je iemand hebben die de gave heeft dat die ze er uit kan halen.

Succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt !

Groetjes Natasja


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Gek gevoel
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 16:33:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 04-01-2014, 14:34:33
Berichten: 4
Ladysoul schreef:
Hallo iedereen,

Nu inmiddels al 4 jaar heb ik af en toe heel erg last van een raar gevoel bij m'n zonnevlecht. Het gevoel is bijna niet te beschrijven .. Soort zenuwachtigheid en het is zo vervelend dat ik er wel een mes in kan steken (om te omschrijven hoe het voelt). Ik kan er in een keer mee op staan 's morgens. De ene keer gaat het weg in de loop van de dag en de andere keer blijft het een tijdje hangen. Ik ben hier voor naar een paragnost geweest en hij zegt dat iemand me aan het "pesten" is. Heeft iemand hier ook last van en hoe kom ik hier vanaf ? Want ik word gek van mezelf !

Liefs Ladysoul



Ik heb last van ongeveer hetzelfde probleem. Ik neem op de 1 of andere manier negatieve ladingen van andere mensen ''over''. Dit gebeurde heel lang onbewust. Ik kreeg steeds meer last ban buik pijn bij de plek van je chakra de zonnevlecht. Ik wist niet wat het was maar als ik huilde dan ging de pijn uiteindelijk over. Ik moet het dus ''verwerken'' voordat alles weggaat en ik weer mezelf kan zijn.

Nu ben ik zover dat ik door heb wat er gebeurd. Als ik in een drukke omgeving ben als bijvoorbeeld in de stad of in de trein dan neem ik ladingen van andere mensen over. Dit voel als een klein schokje. Vervolgens hoopt dit zich op in mn zonnevlecht. Als ''de emmer'' vol is dan doet die plek ontzettend pijn, ben ik misselijk en voel ik me ontzettend verdrietig. Ik word er gewoon letterlijk en figuurlijk ziek van. Vervolgens ga ik die plek masseren en dan komt de energie los, ga ik huilen totdat alles weg is, en dan voel ik me weer goed. Dit spelletje herhaald zich ongeveer om de twee weken.

misschien heb jij hetzelfde? heb je al een oplossing kunnen vinden hiertegen?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl