Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:08:51

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 08-03-2005, 22:20:54 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2004, 11:36:30
Berichten: 186
Locatie: Heeze.
Hoi mensen.

Ik heb een vraag, ik weet noet of het iets lichamelijsk is of spiritueels, maar daar wil ik graag achter komen! :)

Ik heb soms opeens pijn. Bijvoorbeeld, ik zit gewoon, en opeens krijg ik pijn in mijn been, of arm, of hoofd. De pijn voelt als hoofdpijn, of kiespijn. als ik aan de pijn denk, denk ik ook gelijk aan de kleuren zwart en oker. Geen mooie kleuren dus.
Maar vanmiddag kreeg ik weer pijn, dusmaal iets onder mijn pols. ik had het rond 15:45, ik heb het op mijn hand geschreven omdat ik er dut stukje voer wilde gaan schrijven.

Maargoed, de pijn duurt meestal maar heel kost, het komt in vlagen met 5 a 10 seconden ertussen, en het duurt ongeveer 2 minuten lang. Ik heb er al op gelet of ik spieren aanspan die dan gaan verkrampen, maar dat is niet.

nou, suggesties? :wink:

Alvast bedankt!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 08-03-2005, 22:47:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
Dat heb ik ook vaak ineens pijn op de gekste plekken en duurt nooit erg lang.. en zijn steeds soort steken.. heb geen idee wat het is :lol:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 08-03-2005, 22:57:31 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2004, 11:36:30
Berichten: 186
Locatie: Heeze.
ja precies.

ik zat al te denken, misschien staan lichaamsdelen voor gevoelens of andere mensen, en door die pijn wordt ik érgens' op geatendeerd.

Maargoed, als meer mensen het hebben is er dus miss. een medische verklaring voor!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 11-03-2005, 14:43:53 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-03-2005, 15:03:08
Berichten: 203
Locatie: Aarde
Dat heb ik ook weleens, ineens ergens een steek of kramp die uit het niets komt. Vraag me al lange tijd af wat het is :?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 11-03-2005, 14:53:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-12-2004, 11:00:03
Berichten: 1169
Dan ga je naar de huisarts. Daar word je vast veel wijzer van. (ik heb het ook wel eens heet lancinerende pijn: oftewel stekende, snijdende pijn)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 11:34:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-04-2005, 10:43:04
Berichten: 29
Locatie: Noord-Brabant
Dit heb ik zelf ook weleens. Ik weet van mezelf dat ik deze pijn, of dit gevoel, deze energie, van iemand anders heb opgepikt. Ik heb dan ook spontane pijn ergens, terwijl het ook al snel weer over is als ik me van deze energie ontdoe.

Zo kwam ik bijvoorbeeld weleens thuis en ik voelde me ineens ziek. Ik zei tegen mijn moeder dat ik me ineens ziek voelde, en zij draaide zich om en zag dat ze er niet zo gezond uit zag. Toen zei ze: ''Ik ben ziek.'' :shock: Dat was nogal opmerkelijk.

Daarvoor had ik ook eens de pijn gevoeld van een jongen die eerder op de dag zei dat hij ''lam'' was. Ik wist niet precies wat hij bedoelde, maar later op die dag kreeg ik gedurende enkele minuten pijn aan mijn heupen. Later bleek dat deze jongen daar ook last van gehad had. :!:

Ik liep ooit eens in Antwerpen rond en ik kreeg pijn aan mijn kiezen nadat iemand me voorbij was gelopen. Bij dat voorbijlopen dacht ik zijn energie gevoeld te hebben. Deze pijn was echter ook al weer net zo snel weg als hij kwam.


Volgens mij hoort dit bij helder voelen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 13:16:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
roy schreef:
Dat heb ik ook vaak ineens pijn op de gekste plekken en duurt nooit erg lang.. en zijn steeds soort steken.. heb geen idee wat het is :lol:


Dat had ik gisteren opeens in mijn hiel en teen. (Ik was met mijn hond en moeder in de kamer maar ik heb niets gezegt over de pijn) Niet hard en het duurde maar 4 a 6 sec ofzo. Ik heb het regelmatig maar ik heb geen idee wat het is...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 13:19:40 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
heb je misschien kloofjes in je hiel? droge huid kan basten waardoor er bijna onzichtbare wondjes ontstaan.. of heb je een hele soepele huid op je voeten?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 13:35:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
truitje schreef:
heb je misschien kloofjes in je hiel? droge huid kan basten waardoor er bijna onzichtbare wondjes ontstaan.. of heb je een hele soepele huid op je voeten?


Geen kloven of iets anders, gewoon nieks! Gewoon normale gave huid... :roll:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 13:36:21 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
heel maf... en een beetje vervelend lijkt me ... heb je er nog last van?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 13:43:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
truitje schreef:
heel maf... en een beetje vervelend lijkt me ... heb je er nog last van?


Ja héél af en toe maar dan wel op andere plekken van mijn lichaam...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 13:54:34 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
hmz... ik ken de pijnscheuten die hierboven worden beschreven... de mens heeft zo ontzettend veel dingen in zijn lief die pijn kunnen doen door zo veel verschillende redenen. de dingen die hier boven worden beschreven klinken al vrij normale verkrampingkjes van de kleinere spieren in het lichaam... hiervan kan je niet merken dat de kleine spier samen trekt maar het doet verdomt veel pijn... dit kan ook van pas zijn in je voet... ook ontstekingkjes in het lichaam rond pezen en spieren kunnen dit zoort pijn veroorzaken alhoewel in dat geval er meestal een zeurende pijn wordt afgewisseld met pijnscheuten... (heb ik nu in mijn linker dij, heupkapsel is ontstoken)

in je andere berichtje las ik dat er bloed was? klopt dat?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 14:24:56 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2008, 13:02:15
Berichten: 67
truitje schreef:
in je andere berichtje las ik dat er bloed was? klopt dat?


Ja al twee nachten, maar de eerste nacht voelde ik geen pijn in mijn voet. Misschien omdat ik toen sliep? De tweede nacht voelde ik de pijn en lag er s' ochtens zo'n klein druppeltje bloed onder mijn voet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: opeens pijn.
BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 21:22:12 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
ik vind het wat vervelend te zeggen maar bloed komt nooit zomaar op je laken... (ik weet niet hoe groot de vlek was maar) wellicht zit er ergens anders op het onder lichaam een wondje (innieminie) wat een vlekje heeft kunnen veroorzaken... en anders heb je misschien een mugje dodgeslagen daar... dezen zitten op hte moment vl met bloed... en de lijkjes zijn zo weg geschopt...

het idee dat je bloed en direct stopt met bloeden is niet vreemd als je het hebt over minime volumes van bloed... kijk even hoeveel het is... zelfs het kleinste plekje kan een dikke druppel geven...

de pijnen die je beschrijft klinken als kleine krampen... maar laat mijn idee jou beleving niet blokkeren... het is enkel wat ik denk wat er is...

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl