Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:06:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 14:48:25 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2013, 14:42:07
Berichten: 6
hallo,

Ik weet niet goed in welke categorie ik dit topic kan plaatsen. Als het ergens anders meer op zn plaats is, hoor ik dat graag.

Ik hoop dat iemand dit leest die hier serieus meer van weet en niet aan deze praktijken mee helpt. Als je eraan mee hebt geholpen en gestopt bent, dan vind ik het heel fijn iets te horen, zoals Tim. Ik hoop ook dat jij iets leest en wat laat horen aub.

Ik ben in deventer door een zwarte magier in een pak gezet. Ik begrijp heel veel niet wat er aan de hand is en weet maar gedeeltes. Via dat pak konden ze mn lust opwekken en me dus satanisch misbruiken en me martelen. wat voor spelletjs ze verder spelen, weet ik niet precies, omdat ik weinig inzicht heb in die wereld en inzicht ook geblokkeerd wordt. verder worden er veel jongeren op me afgestuurd die schieten of ook dingen met het pak doen.

verder kreeg ik hier demonen bij kado, die langzaam me bewustzijn gingen overnemen, besturen. Mijn eigen wil en bewustzijn is zeer zwak geworden door alle aanvallen, verkrachtingen, martelingen en het constante gepraat van demonen. ze kunnen nu ook via mijn aura andere beschieten zonder dat ik dit wil en kunnen ook astrale gedachtes naar andere sturen, gedachtes die ik zelf dus niet denk maar door demonen bedacht worden.

als iemand iets weet of meer wilt weten dan graag. ik heb dringend hulp nodig. ik ken niemand die weet wat dit is en me dus kan bijstaan, wat het nog extra zwaar maakt naast alle trauma's en wanhoop.

alvast bedankt voor het meedenken

ps: de zwarte magier uit deventer die ze willem noemen en die me in het pak heeft gezet houdt zich ook veel met me bezig. de laatste maanden is hij samen met wat jongeren 24 uur per dag astraal aanwezig


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 15:47:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
In een pak gezet, wat voor pak ?
De zwarte magier die ze noemen ? wie benoemt de zwarte magier dan, en weet jij zelf wie de zwarte magier is ? ken je hem/haar persoonlijk ?
Ik heb zo korte metten gemaakt met zwarte magiers als het moet.
Je mag me anders ook een pb sturen als je wil.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 16:45:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2013, 14:42:07
Berichten: 6
Dank voor je reactie.

Een astraal pak, weet zelf niet goed hoe het uit te leggen omdat ik er dus ook weinig verstand van heb. Er zit dus iets over me heen. Er word een soort energie over/door mn aura gezet als het ware. Ik heb bijvoorbeeld ook iets aan mn voeten zitten, waardoor ze mn voeten extreem kunnen martelen. Verder wordt er ook veel druk uitgeoefend op de plek waar ze zeggen dat je stuitchakra zit. Veel wordt dichtgegooid. Een moment is er een zwarte magiër jongere bij me geweest die iets openmaakte en toen heb ik even liefde gevoeld. Daarna kreeg ik heel veel aanvallen en een nieuw soort pak van de magiër die me in het pak heeft gezet. Ze kunnen dus mn lust opwekken en een soort magische voorwerpen in mn aura stoppen, waaronder een soort staaf in mn kont. Wat ze ook konden was mn borsten laten reageren. Hoe ze op dit moment mn lust opwekken is me niet duidelijk.

Wat ze precies allemaal doen zou ik ook graag willen weten, ik hoop ook dat Tim reageert, iemand die zelf magiër was.

Over de magiër die de pakken maakt weet ik weinig. Hij komt astraal langs en heeft in Deventer zijn fysieke lichaam een paar maal laten zien. Het is een Nederlandse man van middelbare leeftijd die waarschijnlijk in Deventer woont, zn adres heb ik niet.

Ik stuur je ook een pb.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 19:28:27 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
het lijkt me vreselijk omdat mee te maken :x . zelf heb ik geen ervaring maar je zou naar een meduim kunnen gaan of naar een andere man voor hulp. ik heb echt veel mee gemaakt maar dit is wel heel heftig en heb ef zelfs nooit van gehoort. ik wel iemand die misschien je kan helpen als ik hem het vraag en hij zegt ja stuur ik je wel een pb. veel sterkte.

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 19:32:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
dit soort verhalen ken ik helemaal niet.
ik ken wel een paar satanisten maar die zijn absoluut niet in staat tot dit soort dingen (hoop ik)
en weet ook niet of dit soort dingen werkelijk bestaan.
ik kan er dus ook weinig mee.
ik heb zelf wel veel last gehad van demonen enzo maar die zijn door mijn eigen wilskracht vanzelf weggegaan.....
ik wens je heel veel succes, maar ben bang dat ik weinig voor je kan doen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 20:38:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2013, 14:42:07
Berichten: 6
dank je beiden voor de reactie.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 21:14:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2013, 20:37:55
Berichten: 11
Hallo.. ik wil graag meer weten... pm me maar... grtz gregiorius


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 14-06-2013, 21:39:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Positief denken en visualisatie.

Betekenis van de kleuren.

Wit, zuiverheid, bescherming, harmonie, zuivering, vreugde, vrede, hogere krachten (engelen).
Planeet maan.
Element water.
Receptief en projectief.
Chakra kroon.
Plaats, net boven je hoofd.

Blauw, genezing, communicatie, hoop, waarheid, creativiteit.
Planeet Neptunus.
Element water.
Receptief.
Chakra keel.
Plaats,Keel.

Groen, vrede, rust, geld, slaap, welvaart, werk, groei.
Planeet Venus.
Element aarde.
Receptief.
Chakra hart.
Plaats de hoogte van je hart in het midden van je borst.

Geel, Intelect, vriendschap, familie, succes, mentale kracht, visioenen, dromen, inzichten, emoties.
Planeet Mercurius.
Element lucht.
Projectief.
chakra zonnevlecht.
Plaats net onder je navel



Roze, liefde, bescherming, loyaliteit, liefde emoties, eer, romantiek.
Planeet Venus.
Element water en aarde.
Receptief.
Chakra hogere hartchakra.
Plaats, net boven je hartchakra, en net onder de keel chakra.


Paars, religie, spiritualiteit, geloof, geestelijke kracht, kennis, wijsheid.
Planeet Jupiter en Neptunus.
Element ether.
Receptief.
Chakra derde oog.
Plaats, net boven, tussen je ogen.


Oranje, milde energie, verlichting, persoonlijke kracht, geluk, vitaliteit, vruchtbaarheid, autoriteit, controle, aanpassingsvermogen, stimulering, aanmoediging.
Planeet zon
Element vuur.
Projectief.

Rood, fysieke kracht, moed, wilskracht, seksuele potentie, agressie, voegt extra kracht aan rituelen toe, passie, energie, kracht, zelfvertrouwen.
Planeet Mars.
Element vuur.
Projectief.
Chakra basis.
Plaats de hoogte van het stuitje, in de richting van genitaliën.

Bruin, evenwicht, concentratie, aarding, dieren.
Planeet aarde.
Element aarde.
Receptief.
Chakra aardend koord.
Plaats, onder je voeten.

Zwart, rouw, verlies, aarding, omarmen van het onbekende, springen in het diepe met het volste vertrouwen.
Planeet Saturnus.
Element aarde.
Receptief en projectief.

Zilver, intuïtie, telepathie, helderziendheid, vrouwelijke kracht, stabiliteit.
Planeet maan.
Element water.
Receptief.

Goud, voorspoed, geluk, rijkdom, mannelijke kracht.
Planeet zon
Element vuur.
Projectief.


Visualisatie.
Ik heb al uitgelegd welke kleuren staan voor wat.
Kies een kleur die je nodig hebt, en visualiseren die kleur overal om je heen, met inbegrip van boven en onder je.
Of rond iemand anders, als je wilt helpen, of iemand anders wil genezen .
Je kunt ook gebouwen bescherming, bijvoorbeeld je huis, zodat er geen negativiteit binnen kan komen.
Visualiseer het hele gebouw vol met wit licht.

Je kunt ook schilden om je heen zetten.

Gordeldier schilden die beschermen tegen jaloezie en afgunst, en het aantrekken van alles wat je wenst te ervaren, en stoot alles af wat je niet wilt ervaren.

Spiegel schilden, zenden alle negativiteit terug naar de afzender.
Goed tegen zwarte magiers.

Wit licht beschermt tegen kwade geesten en demonen en alle negatieve energie.

psychische schild is een grijs schild, beschermt tegen psychische aanvallen en manipulatie en psygisch vampirisme ( dat andere je energie jatten).

Geestelijk schild is grijs met roze bliksemschichten, beschermt je tegen geestelijke sterke personen, en houdt je in je eigen energie, bijvoorbeeld als je heldervoelend bent, dat je niet continu de gevoelens van anderen oppakt.
Anders zou je in de war raken, omdat je niet weet of de gevoelens van jou zijn of niet, of je denkt dat ze van jou zijn, terwijl ze niet van jou zijn.

Vergrendeling schilden, die zijn onzichtbaar, zoals glas.
Deze zet alle andere schilden vast.
Dus ze blijven altijd staan , zodat je niet contenu de schilden opnieuw hoeft te zetten.

Dan spreek je met het universum af, dat de schilden alleen worden afgebroken als je het hardop zegt .
Niet in je hoofd, want dan zou je de schilden heel snel afbreken, als je je gedachten niet onder controle hebt.
Als je de schilden weg wilt hebben, zeg je hardop, "breek de schilden af"

Je kunt meerdere schilden tegelijk om je heen zetten, gewoon laag over laag.


Energie Ballen.
Visualiseer energie ballen in je handen, wederom in de kleuren die je wilt gebruiken.
Je kunt meerdere kleuren gebruiken in 1 bal.
Visualiseer de persoon waar je de bal naar toe wil sturen, en gooi de bal naar hem of haar.
U kunt ook positieve gedachten sturen.
Of gooi witte of roze ballen naar slechte geesten, demonen of zwarte magiers.
Of visualiseer een witte energie bal binnen in je borst, en laat hem alle kanten op exploderen, waardoor alle negativiteit uit je aura en lichaam geblazen word.

Chakras laten werken en genezen.
Visualiseer de persoon of jezelf.
En visualiseer de overeenkomstige kleuren van de chakra's.
En visualiseer je dat de chakra's weer draaien als een spiraal, en zo snel als een tol.
Chakra zuivering.
Stuur witte energie ballen om alle chakra's te zuiveren.
Chakra healing.
Stuur de bijpassende kleuren van de chakra's om de chakra's te genezen.

Als je met rechts schrijfd, is je rechter hand projectief en links receptief, schrijf je met links is het andersom.
Receptief neemt energie op (stenen), of neem je energie mee op, en projectief geeft energie (stenen), of geef je energie mee.

Met je receptieve hand kun je dus bv pijn wegnemen bij jezelf of iemand anders.
Of energie wegnemen, bv als iemand ADHD heeft, en te veel energie heeft en er naar vraagt, maar neem nooit energie van iemand weg, als ze er niet om vragen.
En met je projectieve hand kun je iemand energie geven, en energie ballen maken en naar iets of iemand gooien.

Bestrijd kwaad altijd met goed/liefde, en zuiverheid, dus roze en wit.
Kwaad heeft een hekel aan liefde :wink:
Kwaad met kwaad bestrijden werkt averechts, daar voed je ze alleen maar mee.
Rood is ook niet zo'n geweldige kleur om kwaad mee te bestrijden, aangezien dat juist veel energie geeft en ook voor agressie staat.
Het beste is gewoon alleen roze en wit gebruiken om kwaad te bestrijden, de andere kleuren werken averechts of doen niet veel tot niks.
Bv geel, je wilt ze niet slimmer maken, en je wil er ook geen vrienden mee worden neem ik aan :lol: :wink:

Reinig jezelf eerst met een exploderende witte energie bal, daarna ook nog een keer het zelfde met een roze bal.
Daarna kun je schilden om je heen zetten.
Gebruik op het laatst het vast zet schild, dan hoef je er heel lang niet meer naar om te kijken, en ben je beschermt.
Gebruik het spiegel schild, psygisch schild, wit licht schild en vast zet schild, en als het uit jaloezie gedaan word, de gordeldier schilden.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 15-06-2013, 00:40:37 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Tut schreef:
meisjeuitdeventer schreef:


Als je eraan mee hebt geholpen en gestopt bent, dan vind ik het heel fijn iets te horen, zoals Tim. Ik hoop ook dat jij iets leest en wat laat horen aub.



Tim? Onze eigenste Tim? Tim toch!

Ik ben een Tim, maar volgens mij niet de 'Tim' (al ben ik wel 'de Tim' op het forum). Morgen reageer ik wel inhoudelijk... het is al pittig laat.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 15-06-2013, 14:21:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2013, 14:42:07
Berichten: 6
Blackbird schreef:
Tut schreef:
meisjeuitdeventer schreef:


Als je eraan mee hebt geholpen en gestopt bent, dan vind ik het heel fijn iets te horen, zoals Tim. Ik hoop ook dat jij iets leest en wat laat horen aub.



Tim? Onze eigenste Tim? Tim toch!

Ik ben een Tim, maar volgens mij niet de 'Tim' (al ben ik wel 'de Tim' op het forum). Morgen reageer ik wel inhoudelijk... het is al pittig laat.


Sorry dat er verwarring ontstaat als er iemand bij naam wordt genoemd. De persoon die ik bedoel heet niet echt Tim, maar dat was een pseudoniem, en hij weet wel dat hij bedoeld wordt. Dus alle mensen die Tim heten hoeven zich niet aangesproken te voelen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 15-06-2013, 14:25:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2013, 14:42:07
Berichten: 6
@ Sisi

dank je wel voor je uitgebreide reactie. Ik kan hier helaas heel weinig mee, omdat het me niet lukt om vanbinnen uit te focussen. Ik zoek dus eigenlijk ondersteuning daarbij. Hoe ik bij mn eigen kracht en eigen ideeën terug kan komen. Van binnen uit en een soort schild kunnen opbouwen. Ik heb geen idee hoe ik dat kan doen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 15-06-2013, 14:27:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
wat is zijn gebruikersnaam?
dan kun je hem een pb sturen.
en anders, hoe weet je zo zeker dat hij op dit forum zit?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp bij zwarte magie/demonen
BerichtGeplaatst: 26-06-2013, 10:47:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-06-2013, 14:42:07
Berichten: 6
violet-moon schreef:
wat is zijn gebruikersnaam?
dan kun je hem een pb sturen.
en anders, hoe weet je zo zeker dat hij op dit forum zit?


je bedoelt de man die zichzelf Tim noemde? Geen idee of hij hier zit... grote kans van niet...maar moet toch iets proberen.. ik hoop dat hij nog een keer iets laat horen...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl