Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:06:14

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Onrustig dromen
BerichtGeplaatst: 19-06-2014, 21:19:17 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-06-2013, 23:11:15
Berichten: 13
Locatie: Omgeving Den Haag
Het is al weer een tijd geleden dat ik hier op het forum was. Nooit super actief geweest doordat ik zelf erg onzeker ben en niet zeker ben of ik echt iets van een spirituele gave heb of dat het meeste is terug te leiden naar me autisme of door misschien een ziekte of iets dergelijks. Maar daarvoor start ik deze topic nu niet. Ik wilde het over iets anders praten. Dromen.

Ik heb al vele jaren dat ik erg intens droom en tot soms wel 3 verschillende dromen onthou. Niet altijd de volgorde van hoe alles verloopt maar wel de lijn van het verhaal ongeveer. Ik had er zover ik kan herinneren nooit zo veel super last van. Ben altijd wel iemand die veel rust nodig heeft en veel moet slapen eigenlijk, maar ik kon zonder veel moeite wakker worden. De laatste paar maanden heb ik daar echter moeite mee.
Ik zit 2 1/2 jaar nu al ongeveer thuis nadat ik me studie heb moeten afkappen door zware depressie. Ik werk 1 keer in de week in een dierenpension maar verder heb ik niet dat ik altijd perse vroeg moet opstaan. Probeer het wel maar het is... lastig.
Wat het lastig maakt is dat wanneer de wekker gaat (heb het op snooze dus hij gaat meerdere malen af), ik meestal midden in een droom zit. Ik word dan zo vreselijk gedesoriënteerd wakker, als ik wakker kan worden dat is. Ik ben vaak te diep in een droom om te realiseren dat ik in bed lig en dat dit de 'echte' wereld is. Het lukt me soms om me wakker te forceren, maar dit zorgt er vaak voor dat ik de gevoelens die ik had in mijn droom, overneem. Of de sfeer. Je zou zeggen, als je leuke dromen hebt dan moet dat niet erg zijn. Mijn dromen zijn echter vaak niet zo vrolijk. Mijn dromen zitten vaak vol 'actie'. Regelmatig genoeg ben ik angstig in mijn droom. De droom die ik vandaag heb, van wat ik me kan herinneren, had te maken dat mijn linkeroog opzettelijk zwaar beschadigd werd en ook eruit gerukt en er weer ingezet. Ook word ik regelmatig opgejaagd in me dromen en/of probeert iemand me te vermoorden. Daar, op zich zit ik niet echt mee. Maar als dat gevoel me blijft achtervolgen wanneer ik wakker ben... Toen ik op weg naar werk was vandaag en in de tram zat, voelde ik me zo belabberd en angstig terwijl er totaal geen reden voor was. Ik begon aan heel wat nare dingen te denken en ik kreeg het gevoel niet van me af. Ik wil gewoon weer rustig kunnen wakker worden.
Iemand tips?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onrustig dromen
BerichtGeplaatst: 20-06-2014, 02:40:41 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Ik heb het topic even gebladwijzerd. Morgen krijg je een inhoudelijke reactie van me ;).

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onrustig dromen
BerichtGeplaatst: 22-06-2014, 13:19:30 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-06-2013, 23:11:15
Berichten: 13
Locatie: Omgeving Den Haag
Okay, is goed ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onrustig dromen
BerichtGeplaatst: 22-06-2014, 21:53:25 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-05-2014, 19:49:00
Berichten: 165
Locatie: Gouda
Dromen zeggen veel over hoe je je voelt diep van binnen. Soms is het handig om het op te zoeken op internet of in een boek. Soms zijn je dromen letterlijke verwoordingen hoe je dingen voelt of ziet. Als je opgesloten of niet "vrij" voelt in je waakbestaan dan zal dit zich uiten in opgejaagd verminkt worden in je dromen.

Wat ik altijd doe is meteen als ik wakker word me droom op zoeken, door bijvoorbeeld: moord dromen info op te zoeken in Google, je gevoel zegt zelf wat je eraan hebt.

Veel succes :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Onrustig dromen
BerichtGeplaatst: 01-08-2014, 01:24:43 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-04-2014, 02:18:23
Berichten: 234
Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
ok herkenbaar, heb ik ook een tijd erg gehad.
Orangelife schreef:
Het is al weer een tijd geleden dat ik hier op het forum was. Nooit super actief geweest doordat ik zelf erg onzeker ben en niet zeker ben of ik echt iets van een spirituele gave heb of dat het meeste is terug te leiden naar me autisme of door misschien een ziekte of iets dergelijks. Maar daarvoor start ik deze topic nu niet. Ik wilde het over iets anders praten. Dromen.
een deel is terug te lijden naar je spirituele, een deel naar je autisme, een deel naar je fysiek gesteldheid.
Orangelife schreef:
Iemand tips?
https://www.youtube.com/watch?v=Pf-p7IddiRQ

_________________
In Sha Allah (إن شاء الله)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl