Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 14:33:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Pechvogel door ouija bord?
BerichtGeplaatst: 03-09-2014, 20:55:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-09-2014, 15:36:14
Berichten: 6
Dank je voor je antwoord eira, het kan idd misschien wel iets emotioneels zijn wat ik nog niet heb verwerkt.
Maar ergens blijf ik denken aan de traumatische ervaringen die ik heb gehad sinds we als gezin in dat huis zijn gaan wonen. Het begon met dingen horen en met klopgeest geluiden en dat werd eigenlijk steeds enger, ik kon op een gegeven moment haar ook zien en was blij dat ik niet de enige was die haar zag, maar het leek alsof ze invloed had op alles wat erna kwam. Ik stond ook totaal niet open voor geesten, geloofde er niet in zelfs, maar ondanks dat ik nu al 10 jaar verder ben en op mezelf woon blijf ik aan dat huis en de dingen die er gebeurd zijn denken. Ik had eigenlijk gehoopt op reacties van mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt omdat ik dit soort dingen niet zomaar aan vrienden kan vertellen.
Ik heb ook een lange tijd geprobeerd om er niet meer over na te denken en dat was zo nu en dan gelukt, maar ik kreeg vaak levensechte nachtmerries dat het allemaal niet over is. Er is onlangs nog iets gebeurd toen er een vriend bij mij sliep. Hij was opeens aan het schreeuwen en het leek alsof hij iemand van zich afsloeg. Toen ik hem wakker had gemaakt zei hij dat hij klaar wakker was en hij beschreef exact dezelfde vrouw. Ze viel hem aan zoals ze al jaren bij mijn familie deed.
Sindsdien denk ik weer vaker aan haar. Het is niet zo dat het mijn hele leven beïnvloed of wat dan ook, maar zodra ik iets geks hoor in huis denk ik direct shit het kan niet waar zijn.
Ik dacht door ouija antwoorden te krijgen van wat ze wilt. Ik zal het waarschijnlijk ook nooit weten.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Pechvogel door ouija bord?
BerichtGeplaatst: 03-09-2014, 21:00:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 01-09-2014, 15:36:14
Berichten: 6
@tut ik heb verkeerd gekeken naar je naam omdat eronder als status dwerg staat.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl