hey ik word helemaal stil van je verhaal joh, het klinkt behoorlijk heftig, en ik weet nog niet zo goed wat ik erop moet zeggen, behalve over de emoties voelen van anderen, zoals je in je verhaal zegt. ik heb precies hetzelfde, maar je moet leren begrijpen welke gevoelens van jezelf zijn en welke van een ander, dat is wel erg belangrijk om te weten, en zie het niet als iets engs, want dat is het absoluut niet, ga op onderzoek uit, want eigenlijk zit je er al midden in, en zou het niet fijn zijn om erachter te komen hoe alles in elkaar zit, en dat je de dingen kunt begrijpen, en ik denk dat doktoren en psigiators daar niet achter kunnen komen, omdat ze je niet geloven en waarschijnlijk zijn ze allemaal bezig met zoeken naar de oorzaak, maar ze zoeken op de verkeerde plekken, of tjah ik weet het eigenlijk niet maar zoon gevoel heb ik altijd van psygiaters enzo
maar goed, ik draag sinds kort een edelsteen, die mij beschermt tegen energienen (en dus ook gevoelens) van andere mensen, in het begin had ik nog wel mijn twijfels, maar al snel kwam ik erachter dat ie me heel erg hielp, de steen heeft de naam: labradoriet en hier op de site is er ook info over de stenen te vinden
je kunt het zoizo kopen in van die spirituele winkeltjes weet je wel
nah goed toch nog een lang verhaal getypt
ik hoop dat je dr wat aan hebt maar van die steen zal ongetwijfeld wel helpen, maar ik heb wel gemerkt dat als je het zelf wilt voelen dat ie het dan niet tegenhoud, maar als je het niet wil, bijvoorbeeld over straat en tussen de mensen, zal die je zeker beschermen, maar als je zelf dingen wilt voelen dan kun je ze ook voelen
en wat ik nog wil zeggen is hou je kijk helder, en probeer alles te leren begrijpen
wow haha en ik denk dat ik zo wel ff genoeg heb gezegt
als er wat is kun je het altijd bij me kwijt
knuffel!
maarten