Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:39:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11-08-2007, 06:07:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2007, 13:29:06
Berichten: 69
neske schreef:
1. Lichamelijke pijn, vooral in de nek, de schouders en de rug.
Dit is het gevolg van de intense veranderingen in je DNA, die vooraf gaan aan de verandering in je wezen. Het gaat voorbij.


Ja die spierpijn kennen we. gelukkig heb ik een magnetiserend mannetje die heerlijk kan masseren als het weer zover is.

neske schreef:
2. Zomaar diep verdriet.
Je bent bezig je verleden los te laten je jeugd en je vorige levens. Je bent in een soort rouwproces. Het lijkt op het gevoel dat je kunt hebben als je gaat verhuizen uit een huis waar je jarenlang in hebt gewoond. Je wilt heel graag naar je nieuwe huis, maar je bent verdrietig vanwege de herinneringen, de energie die je erin gestoken hebt en de ervaringen die je er hebt gehad. Deze pijnen gaan voorbij.

Verdriet, woede, frustratie. Behoefte om dingen af te ronden, mijn stem te laten horen (mening geven). Vaak door het opkroppen van dat verdriet word de spierpijn in nek, schouders en rug erger..

neske schreef:
3. Zomaar huilen.
Je voelt zomaar diep verdriet, en dan is het goed en gezond om de tranen te laten stromen. Het helpt je de oude energie los te laten. Dit is tijdelijk.
Zomaar huilen is lastig met veel mensen om je heen. Ik kan moeilijk de hele dag met kleenex gaan lopen. Ik heb het wel eens, dat ik MOET huilen maar dat gaat gewoon niet in de drukte.

neske schreef:
4. Plotselinge veranderingen.
Je wilt plotseling van baan veranderen, of je wordt ontslagen. Dit is een zeer veel voorkomend symptoom. Jij verandert, en de dingen om je heen veranderen. Pieker nu niet over 'de perfecte baan' of over je carrière. Je gaat door een overgang en zult misschien een tijdje je plek niet kunnen vinden. Dit gaat voorbij.

Hoe lang duurt deze fase? Ik ben na een jaar of 8 alle plotselinge (negatieve) veranderingen eigenlijk wel zat.

neske schreef:
5. Je terugtrekken.
Je bent met je biologische familie en met oude vrienden verbonden via karmische banden. Als je uit de karmische cyclus stapt, worden deze banden verbroken. Het lijkt alsof je je niet meer kunt vinden in deze relaties. Dit gaat voorbij. Na een bepaalde periode kunnen de relaties zich in een nieuwe richting ontwikkelen als het mogelijk is de relatie te funderen in de nieuwe energie, zonder karmische verstrengelingen.
Ja dat merk ik wel erg. totaal geen behoefte aan mensen, niemand niet. Met mijn ouders heb ik weinig contact en schoonouders spreek ik heel soms. Ik ben echt een loner, altijd geweest. Man en kinderen is meer dan genoeg.

neske schreef:
6. Verstoorde slaappatronen.
Het is heel goed mogelijk dat je 's nacht tussen 2.00 en 4.00 uur wakker wordt. Er is veel activiteit gaande in je, en soms word je wakker van de drang om je spieren te bewegen. Maak je geen zorgen. Als je niet meer in slaap kunt komen, ga dan iets doen in plaats van in bed te liggen piekeren. Ook dit gaat voorbij.

Ik heb altijd slaapproblemen gehad, voornamelijk inslapen, en sinds we begonnen zijn aan kids is de slaapellende begonnen. ik word standaard wakker om 1.00 en 4.00 en later altijd rond 2.30 en dan slaap ik ook niet eerder dan 3.30. tenzij ik naar beneden ga en alleen ga slapen.

neske schreef:
7. Heftige dromen.
Je kunt dromen hebben over oorlog, gevechten, achtervolging en monsters. Je laat letterlijk deze oude energie los. Ook dit gaat voorbij.
[/qoute]
Dromen doe ik nu niet meer zoveel, ik kan ze niet onthouden. En de dromen die ik gehad heb die varieren van achtervolgingen, tot vallen tot overspoeld worden met water, opgegeten worden door orca's en bespioneerd worden in je eigen huis.

neske schreef:
8. Gedesoriënteerd zijn.
Je kunt je ontworteld voelen, of zweverig, of het gevoel hebben dat je niet meer weet waar je thuishoort. Misschien ben je in twee werelden tegelijk, of word je steeds heen en weer getrokken. Ook dit gaat voorbij. Je bewustzijn ondergaat de overgang in de nieuwe energie, maar je lichaam is wat langzamer. Het is goed om de natuur in te trekken, daar kun je de nieuwe energie beter aarden.

Ja dat heb ik heel regelmatig, dan lijkt het net of ik in mezelf zit, maar dan verder weg, ik ben er wel, maar toch niet en alles gaat langzamer, ben klungeliger, en het lijkt of m'n geest m'n lijf niet helemaal vult maar er nog een ruimte over is.

neske schreef:
9. In jezelf praten.
Je merkt dat je vaker in Je Zelf praat. De communicatie met jezelf is wezenlijk aan het veranderen. In jezelf praten is slechts een beginnetje. Je zult meer innerlijke gesprekken hebben, en ze zullen vloeibaarder worden, samenhangender en met steeds meer inzicht. Je wordt niet gek. Je bent Shaumbra die overgaat in de nieuwe energie.

Ik praat altijd in mezelf, soms lijkt het of ik met mezelf een gesprek heb.
Daarom heb ik ook moeite met communiceren, soms lijkt het of ik het al gezegd heb terwijl ik dus met mezelf in gesprek was en het dus niet verteld had. chaos alom... erg lastig

neske schreef:
10. Gevoelens van eenzaamheid.
Zelfs in gezelschap kun je je eenzaam voelen, alleen, vervreemd. Je schuwt groepen. Je bent Shaumbra en je gaat over een heilige en eenzame weg. Het maakt je misschien wat bang om te merken dat je niet meer goed met mensen kan omgaan. Ook dit gaat voorbij. De leegte zal gevuld worden met de liefde en de energie van je eigen 'Christusbewustzijn'.

Nou deze fase heb ik net afgerond hoop ik. Ik ben een loner maar als je dan echt geen interesse meer hebt in mensen is het erg lastig contact te maken. Ik sta op het punt te verhuizen en ik ben echt blij dat ik niet als een schuchtere buurvrouw de buurt binnen kom. Gelukkig zijn er nog mensen die met de kleine dingen me weer hoop geven. En sinds ik weet dat er meer mensen zijn als ik, ben ik niet zo eenzaam meer.

neske schreef:
11. Onverschilligheid.
Je merkt dat je nergens meer voor warm loopt. Ook dat is deel van het proces. En het is hét moment om eens even niets te doen. Maak je niet druk. Ga even 'helemaal terug naar af'. Je computer moet opnieuw opstarten. Je bent bezig nieuwe, geavanceerde 'software' te installeren.

Ja onverschilligheid, dat ken ik ook. Maar aardse zaken gaan gewoon door. Dingen moeten geregeld worden en instanties hebben er echt schijt aan dat je in je 'goddelijke proces' zit. Wel een mooie tijd om uit te vinden wat echt belangrijk voor je is. En nutteloze zaken af te ronden

neske schreef:
12. Heimwee.
Dit is waarschijnlijk het moeilijkste symptoom van alle in deze situatie. Je kunt een overweldigend verlangen voelen om de planeet te verlaten en naar Thuis te gaan. Het voelt niet als zelfmoord. Het voelt niet als frustratie, of als vlucht. Je maakt er geen drama van. Er is alleen een sterk verlangen in je om naar huis te gaan. Dit heimwee heeft te maken met het afronden van je karmische cyclus. Je bent je contracten nagekomen, en je gaat aan een nieuw leven beginnen, maar je zit nog in je oude lichaam. Gedurende deze overgang heb je een sterk gevoel van herinnering aan hoe het is aan gene zijde. Ben je bereid hier nog een rondje mee te draaien? Ben je bereid de voorwaarden te ondergaan voor de Nieuwe Energie? Je zou inderdaad nu naar Thuis kunnen gaan. Maar dat zou jammer zijn, want je bent al zo ver gekomen. Bovendien heeft de Geest op Aarde mensen nodig die anderen helpen als ze gaan beginnen aan hun overgang in de nieuwe energie. Ze hebben iemand nodig die hen is voorgegaan, iemand zoals jij, die de reis van de oude naar de nieuwe energie heeft doorgemaakt. Wat je nu meemaakt op je pad stelt je straks in staat een leraar te zijn. We zijn allemaal op weg naar een nieuwe goddelijke mensheid. Je kunt je eenzaam voelen, en somber op je reis, maar onthoud dat je nooit echt alleen bent.


Als er iemand veel mee heeft gemaakt ben ik het wel. Wie wil er van mij leren :lol:
Nee even zonder gekheid, heimwee heb ik een lange tijd gehad, 'had ik maar een plek waar ik thuishoor' Linkin Park heeft 'somewhere I belong'
En dat slaat echt precies op Heimwee. Dat is in moeilijke tijden echt mijn lijflied.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl