Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:58:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 12:07:52 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2005, 22:57:10
Berichten: 206
Locatie: Amersfoort
Misschien kunnen jullie hier wat mee.

http://www.starchild.co.za/crisisned.html

liefs edger

_________________
De enige manier om het lijden te boven te komen is om ook afstand te doen van het genot. Vivekananda


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-04-2005, 22:47:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
daar moet ik ff van slikken :shock: mooi stuk :)

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-06-2005, 10:02:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-06-2005, 11:05:30
Berichten: 16
Lauren schreef:
Dat gevoel van meekijken herken ik zelf ook wel. Soms, vooral de laatste paar dagen/week, merk ik dat ik er niet echt bij ben. Ik ben wat "zweverig" in mn hoofd en maak eigenlijk niks bewust meer mee. Het boeid mij ook allemaal niet meer. Het maakt me niet uit wat er allemaal gebeurt, ik doe ook geen moeite meer om het mee te krijgen...

Dat heb k ook vrij vaak.. irri is dat. Meestal ga 'k dan lekker lang muziek maken en dan word je je bewust van alle emoties die in een nummer verborgen zitten en dan ga je de nummers 'leven' als je ze speelt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-08-2005, 12:40:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-08-2005, 12:58:16
Berichten: 6
Locatie: kerkrade
ik heb dat probleem ook.benn de hele dag moe en misselijk. overdag kan ik zo in slaap vallen. maar als ik sávonds in bed lig gaat vanalles door mijn hoofd de dood van mijn moeder,problemen van een vriendin, echt vanalles. en dan val ik eindelijk in slaap maar sta weer op met hoofdpijn en de hele dag piekeren.ik neem me steeds weer voor om me niet zo druk te maken maar het lukt gewoon niet. mijn vriend is heel anders en hem boeien de problemen van anderen niet.hij zegt steeds ik snap niet dat je je er zo druk over maakt. soms denk ik was ik maaar wat harder van uit me zelf. maar denk dat er een tijd komt dat dit over gaat maar het is gewoon varmoeiend
:?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl