Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:32:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 07-11-2004, 22:01:37 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Sinds vandaag zit ik met een gigantische hoofdpijn het is niet normaal meer...

Ik ben bang dat ik me iets op me hals heb gehaald en dat enkel door mijn moeder aan te raken :(

Vanmorgen had ze heel erg veel last van haar linkerkant... de hartklachten zijn nog altijd niet verdwenen... ik heb haar arm ingevreven met een olie (lavendel) en daarna gewoon mijn handne gewassen dus heb de lavendel niet geroken.. was ook geen sterk spul die rook trouwens...

Maar goed... sinds ik haar heb ingevreven ermee heb ik een knallende koppijn die niet over gaat.. heb nu al 4 parazetamollen geslikt maar niks helpt.. en me kop knalt uit mekaar!
Als ik mezelf mijn hoofd aanraak op een bepaalde plek lukt het even om het weg te nemen maar het gaat gewoon niet zoals ik het wil...

Er gebeurde ook iets geks zij me moeder tegen me... ik straalde warmte uit over haar arm toen ik haar invreef :? voelde niet zelf niet.. was het misschien inbeelding van haar?
wat moet ik doen die koppijn is niet te harden

Greetzzz veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 07-11-2004, 22:06:15 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Wat gebeurd kan zijn is dat zij onbewust energie naar jou heeft gestuurd en dat dit zich manifesteerd als hoofdpijn.
Wat je kan doen is je keel koelen (met name de slagaders) met een coldpack of koude, natte handdoek. En anders je nek koelen, tegen je schedelbasis aan.
Als dit niet werkt, of niet genoeg, kun je ook zelf healing proberen dmv. gronden.


Sterkte ermee!


*verkoelende knuf*

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 07-11-2004, 22:26:07 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
dank je ik ga het direct doen!!


greetzzz veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 07-11-2004, 22:30:10 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Lieve Veronique,

Voordat je iemand behandelt moet je zorgen dat je jezelf goed aard. Misschien was je dat vergeten te doen? Dan blijft de energie die je uit je moeder haalt bij jou zitten.

Ga goed recht zitten en sluit je ogen.
Adem bewust in en laat de adem doorgaan naar je buik en blaas bewust uit.
Na dit drie keer te hebben gedaann ga je met je aandacht naar je voeten. Voel je voeten.
Je laat je voeten zwaar worden en denk ze de aarde in...zwaarder...en zwaarrder en dan ben je net een boom.
Onder je voeten ga je wortels schieten....je zit helemaal geaard en helemaal "aan de grond genageld" .
Voel hoe de aardestroom de verbinding met je maakt en voel deze hellemaal door de wortels naar je voeten gaan.
De aarde stroom stroomt verder door....door je voeten naar je enkels en komt zo richting wervelkolom.....en door naar je hoofchakra en via je hoofdchakra blaas je de aarde energie als een fontein je aura in.
Nu ben je geaard en heb je aarde energie in je hele energiesysteem.


oor het geval je niet weet hoe je je moet aarden:

Ga goed recht zitten (kan gewoon op een rechte stoel) en sluit je ogen.
Adem bewust in en laat de adem doorgaan naar je buik en blaas bewust uit.
Na dit drie keer te hebben gedaan ga je met je aandacht naar je voeten. Voel je voeten.
Je laat je voeten zwaar worden en denk ze de aarde in...zwaarder...en zwaarrder en dan ben je net een boom.
Onder je voeten ga je wortels schieten....je zit helemaal geaard en helemaal "aan de grond genageld" .
Voel hoe de aardestroom de verbinding met je maakt en voel deze helemaal door de wortels naar je voeten gaan.
De aarde stroom stroomt verder door....door je voeten naar je enkels en komt zo richting wervelkolom.....en door naar je hoofchakra en via je hoofdchakra blaas je de aarde energie als een fontein je aura in.
Nu ben je geaard en heb je aarde energie in je hele energiesysteem.

Succes wijffie!

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 07-11-2004, 22:44:40 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
thanks!!

Eh.. ik weet niet soms lukt het wel en soms niet om de pijn weg te nemen... nu lukte het toevallig weer wel maar moet ik het maar voor de zekerhied iedere keer doen? Kwaad kan het niet denk ik zo??


liefs, veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 08-11-2004, 13:58:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Zlang jij alleen maar werkt met positieve energie én je goed aard en je moeder zich er alleen maar beter van voelt. Kan het in mijn ogen geen kwaad. Als of jij of je moeder wel negatieve bijwerkingen krijgen, dan moet je eerst je eigen blokkades opheffen.

Succes.


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl