Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 02:59:53

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 11-01-2006, 17:26:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 08-01-2006, 19:34:55
Berichten: 13
Locatie: klazienaveen
ja beetje vreemd misschien.
maar ik heb nu al een hele poos dat ik van de vreemdste dingen moet kokhalzen.
soms gewoon zomaar uit het niets.
ik vind dit zo raar en heb het nooit gehad.
laatst heb ik serieus bijna mijn tong ingeslikt omdat het op het werk gebeurde (zomaar) en tis natuurlijk niet echt fijn als klanten dit zien.
heeft dit misschien ook een betekenis?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 11-01-2006, 18:49:17 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
kokhalzen kan ook vaak tussen de oren zitten :wink:

zelf heb ik een maatje waar ik vaak mee reis naar verschillende landen en daar is vaak het water niet drinkbaar.
Ik zelf drink het ook niet maar met tanden poetsen gebruik ik het gewoon om te spoelen.
Maar als hij met z'n mond vlakbij de kraan komt begint hij ook te kokhalzen terwijl hij nog niks proeft of wat dan ook :wink:

Ook bij drankspelletjes bijv. voordat hij een glassje leeg wilt drinken begint hij al te kokhalzen en dan heeft ie het glas nog niet eens aangeraakt :D

Zelf heb ik het bij tequila als ik er aan ruik gaat het al fout dit omdat ik er een keer echt heel erg ziek van ben geworden.
Ik heb het me zelf afgeleerd door er weer eens een keer wat van gedronken te hebben... ik werd wel weer ziek op de duur haha maar ben er wel vanaf :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 11-01-2006, 19:06:33 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
roy schreef:
kokhalzen kan ook vaak tussen de oren zitten :wink:

zelf heb ik een maatje waar ik vaak mee reis naar verschillende landen en daar is vaak het water niet drinkbaar.
Ik zelf drink het ook niet maar met tanden poetsen gebruik ik het gewoon om te spoelen.
Maar als hij met z'n mond vlakbij de kraan komt begint hij ook te kokhalzen terwijl hij nog niks proeft of wat dan ook :wink:

Ook bij drankspelletjes bijv. voordat hij een glassje leeg wilt drinken begint hij al te kokhalzen en dan heeft ie het glas nog niet eens aangeraakt :D

Zelf heb ik het bij tequila als ik er aan ruik gaat het al fout dit omdat ik er een keer echt heel erg ziek van ben geworden.
Ik heb het me zelf afgeleerd door er weer eens een keer wat van gedronken te hebben... ik werd wel weer ziek op de duur haha maar ben er wel vanaf :wink:


Maar als we goed kijken naar de vraag van Shenoby, zien we dat het niet echt tussen de oren zit ;)

Shenoby,

Ik heb je een PB gestuurd.


Groeten Nemesis

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 12-01-2006, 00:49:35 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-11-2004, 18:52:10
Berichten: 598
Locatie: Vianen
haha je hebt gelijk :wink:

ben niet echt wakker vandaag :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 21-02-2006, 18:51:45 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-02-2006, 07:07:02
Berichten: 4
roy schreef:
Zelf heb ik het bij tequila als ik er aan ruik gaat het al fout dit omdat ik er een keer echt heel erg ziek van ben geworden.
Ik heb het me zelf afgeleerd door er weer eens een keer wat van gedronken te hebben...


Hier nog een... :( :cry: walchelijk spul vind ik het nu.... Het was de eerste maar ook de laatste keer!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 04-07-2006, 18:03:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-06-2006, 08:07:02
Berichten: 34
Locatie: B'hoek
Ook een poos gehad je, had het met eten, maar dan ook echt al mijn eten, zelfs ijsjes.. :shock: :? Olkk hag ik het bij sterke geuren , vroeg in de ochtend & op drukke feestjes.

Ik heb het gehad nadat ik last van mijn lever had, en ik heb er egt een jaar last van gehad ofso :o
Ik ben er pas vanaf gekomen nadat ik een enorm goede homeophaat had gevonden, die ook met magnetiseerde

Ik heb er echt nooit meer last van gehad :D

_________________
Groetjes Asrai*

~Auta luonto, anna voima, tee vereni
vahvemmaksi~

"Help me nature, give me power, make my blood run strong and stronger"

Auta Luonto- Faun & Omnia*


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 04-07-2006, 18:04:23 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-06-2006, 08:07:02
Berichten: 34
Locatie: B'hoek
Asrai* schreef:
Ook een poos gehad je, had het met eten, maar dan ook echt al mijn eten, zelfs ijsjes.. :shock: :? Olkk hag ik het bij sterke geuren , vroeg in de ochtend & op drukke feestjes.

Ik heb het gehad nadat ik last van mijn lever had, en ik heb er egt een jaar last van gehad ofso :o
Ik ben er pas vanaf gekomen nadat ik een enorm goede homeophaat had gevonden, die ook met magnetiseerde

Ik heb er echt nooit meer last van gehad :D


sorry voor de spellings fouten :oops: had mijn kopje er niet helemaal bij

_________________
Groetjes Asrai*



~Auta luonto, anna voima, tee vereni

vahvemmaksi~



"Help me nature, give me power, make my blood run strong and stronger"



Auta Luonto- Faun & Omnia*


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: kokhalzen
BerichtGeplaatst: 14-07-2006, 12:23:01 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Hallo!

Ik heb dit probleem zelf ook een tijd best erg gehad en nu nog een beetje. t komt veel bij geurtjes, ik heb het een tijdje gehad bij elk toilet waar ik kwam. `dat zat wel degelijk tussen de oren en toen heb ik mezelf aangeleerd om eerst rustig te ademen daar en er zo weer vanaf te komen.
Maar ik heb het nog steeds bij andere dingen wel eens, ook wel eens zomaar. Ik heb een beetje het idee dat et met spanning te maken heeft. Het is een manier lijkt het om negativiteit te lozen, net als bijvoorbeeld gapen. Dus misschien zit er gewoon veel dwars?
Moet t even kort houden, maar je kunt me altijd een pbtje sturen!

Liefs Barbara


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl