Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:57:16

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 28-02-2006, 09:21:32 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-12-2005, 16:08:23
Berichten: 192
Mensen mijn hart voelt letterlijk gebroken en voelt alsof het gebied rond mijn hart echt open gescheurd is van pijn.. het is dus niet lichamelijks maar zo voelt het wel..
Als ik rondloop heb ik het idee dat iedereen in mij kan kijken...

Klinkt een beetje vreemd?
Maar wat kan ik hier mee doen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 28-02-2006, 09:38:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-12-2005, 16:50:10
Berichten: 42
Locatie: Utrecht
hmm ja dat herken ik wel. heb zelf al lang dat er links van mn hart voor mn gevoel een open plek zit ofzo, doet ook extra veel pijn als ik verdrietig ben, dan gaat t hard steken. maargoed heb geen idee wat je eraan kan doen, als ik t eens wist.. Je zou zeggen naar de dokter gaan, maar denk idd niet dat het echt lichamelijk is. (als we t over t zelfde hebben) T komt denk ik door langdurige hartzeer (niet lichamelijk) wat je op den duur lichamelijk gaat voelen. das de verklaring die ik er zelf aan geef. Ow wat klinkt dit vaag, maarja.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 28-02-2006, 23:46:02 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-06-2005, 02:25:26
Berichten: 916
Locatie: Overijssel
Het enige wat je kunt doen is 'ervaren'. Huil alles er maar lekker uit, dat geeft je weer ruimte om de vreugde te herkennen. En houdt voor ogen.....dat je er alleen maar sterker door wordt. Je zult hier toch doorheen moeten.

Over je hart en buik wrijven geeft ook een rustgevend gevoel.

Heel veel sterkte meid :ahh: ( ik weet hoe je je voeld).

Kus brenda

_________________
Liefde is.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 25-04-2006, 17:45:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-01-2006, 21:28:02
Berichten: 162
Hey... dat is een heel naar gevoel.
Alleen heel sterk, en echt, verdriet kan je het gevoel geven dat je hart letterlijk gebroken is.
Ik wens je heel veel sterkte, en gun het jezelf om verdrietig te zijn.
Stop het niet weg, iedereen heeft het recht op verdrietig zijn!
Ga eens lekker de natuur in, die is zo mooi op het moment :) .

liefs en xxx Suzanna :

_________________
Wie met beide benen op de grond staat, komt geen stap verder!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 21-05-2006, 20:46:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-05-2006, 15:58:07
Berichten: 36
Misschien heeft dit wel te maken met een blokkade van je hartchakra.
Ikzelf zit met zulk probleem.
Ik ben lange tijd verliefd geweest op een jongen, maar kreeg geen liefde terug van hem.
Nu ik bachbloesem neem, gaat het al heel wat beter met me en is het makkelijker om hem los te laten.

Veel succes!

Lieve groetjes van Caroline.

"Snel komt er een dag dat je zal opstaan met een lach."
:lol:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 06-06-2007, 19:12:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-04-2005, 18:12:52
Berichten: 82
heej,

Zoiets kan ook gebeuren wanneer je heel erg met iemand verbonden bent en die dan zomaar het touw uit je hart rukt... oftewel de verbinding.... hierdoor ontstaat een wond van je hart, wat aanvoelt als een gat... er zit letterlijk dan ook een gat in je aura.... wat je kunt doen hiertegen is je engelen om energie vragen of zij het gat willen dichtmaken en energie ernaar toe te sturen. Ook visualiseren dat je het gat dichtmaakt helpt goed!

liefs,
Andromea

_________________
De weg van Later leidt naar het plein van Nooit...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 11-08-2007, 11:59:09 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 24-05-2007, 17:54:48
Berichten: 116
Heey

Ik weet hoe het voelt en wens je heel veel sterkte

Groetjes Inge


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 21-08-2007, 15:41:06 
Ik denk soms als ik daar last van heb, dat ik mijzelf iets kado doe. Haal mij iets ontspannends, en verwen mijzelf. gewoon met iets kleins, iets waar ik vrolijk van wordt. En met anderen erover praten doe ik ook wel. Met iemand die ik echt vertrouw. En probeer mijn hart open te stellen voor andere positieve dingen. en afleiding zoeken kan helpen. pijn moet langzaam slijten. Het is ook pijn wat in je hoofd zit, daarin wordt bepaald in welke mate, en hoelang het pijn gaat doen. En wat voor pijn, wij allemaal toe laten. Het is iets wat we nodig hebben, om iets te verwerken.
Een troost je bent nooit de enigste, zijn heleboel met gebroken, gekweste harten. Allemaal op een verschillende manier en door andere situaties.
allemaal veel sterkte, en ook jullie zitten in mijn hart, waardoor je je sterker kunt voelen. groet Linny.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: gebroken hart
BerichtGeplaatst: 20-09-2007, 14:21:16 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-09-2007, 11:11:23
Berichten: 24
Locatie: Parkstad
Het beste is om je dan bewust af te sluiten als je plekken bezoekt waar meerdere mensne om je heen zijn.
Ik zelf doe dit altijd door van te voren even mezelf in het licht te plaatsen door middel van lichtmeditatie.
Dit gaat zo te werk.

Adem diep in door je neus en blaas alle lucht door je mond weer uit. Blaas langzaam door tot dat je helemaal leeg bent. Adem dan 3 x door en adem dan gewoon verder in je normale ritme.

Sluit je ogen. Laat je schouders ontspannen en naar beneden hangen. Probeer je lichaam te ontspannen, laat ook je onderkaak hangen en ontspan je gezicht.

Stel je voor(door middel van visualisatie) dat er boven je hoofd een grote schijnwerper hangt. Maak de lamp aan en stel je voor dat er een wit helder licht op je lichaam straalt. Je staat midden in de stralen bundel, net alsof je in een spotlight staat. Het licht word steeds feller en feller.

Stel je nu voor dat bovenop je hoofd een klein luikje zit(je 7de chakra zit hier). Maak nu het luikje open en laat alle spanningen uit je lichaam door het luikje op je hoofd stormen. Alle spanningen stress en zorgen stijgen uit je lichaam en verdwijnen in het witte licht.

Als je voelt dat je helemaal leeg bent, trek je het witte licht door het luikje in je hoofd naar binnen, je lichaam in. Het licht stroomt je lichaam binnen en vult je op als een melkfles. Meer en meer licht stroomt naar binnen. eerst worden je voeten en dan komt het licht langzaam hoger en hoger en vult dan je benen, Het stijgt en het licht komt hoger en hoger, tot je heupen en tot in je buik.

Meer en meer helder licht komt in je lichaam en je voelt je warm en ontspannen. Je lichaam word langzaam opgevuld met zelfhelende energie, helder wit licht. En het komt steeds hoger en hoger, tot je borst en tot je schouders. Ook je armen worden helemaal gevuld met dit prachtige witte licht, tot in de puntjes van je vinger.

Je bent nu helmaal vol met licht tot aan je nek, en vult nu ook je hoofd zich met helende energie.

Als je voelt dat je helemaal vol bent met wit licht, als je voelt dat er helemaal niet meer bij past, dat je misschien al overstroomt, dan sluit je het luikje op je hoofd. Controleer nog maar eens goed of het luikje echt dicht is, druk het nog eens aan en doe het slot erop, zodat er niets meer uit kan.

Concentreer je nu weer op de lichtbundel boven je hoofd en stel je voor dat je nog steeds in het witte licht staat, dat steeds helderder en helderder wordt. Je bent omgeven door een koepel van dit prachtige witte licht

Keer nu terug naar jezelf en doe langzaam je ogen open en druk je vingertoppen tegen elkaar om het af te sluiten.


Als je dit als je je niet helemaal top voelt of als je naar een druk bezochte plek gaat en bang bent dat mensen je energie opnemen doet zul je merken dat hoe vaker je dit doet hoe sterker je je voelt.
Bij mij werkt dit heel goed.
Dit is trouwens een lichtmeditatie die ik geleerd heb van Joke scholz een zeer aanzienbaar medium die al 25 jaar bezig is en zelfs in de media te zien is zoals tv radio en noem het maar op.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt :lol:


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl