lieve sterfke,
het kan zowel energieen als entiteiten zijn.
als je slaapt ben je heel makkelijk vatbaar voor entiteiten.het kunnen zowel goede als slechte zijn.soms wil een geest je via je droom laten weten dat ze er zijn en waarom ze er zijn.het kan ook zijn dat je de energie van je huisgenoten ontvangt of van je buren.en dat je in je slaap zonder dat je het doorheb hun beleving van die dag zijn meemaakt/voelt.maar het kan ook de energie van de kosmos zijn die je ontvangt.welke van de drie dingen het bij jou zijn weet ik niet.en het hoeft ook niet negatief te zijn.maar ik begrijp dat je er veel last van heb.dus vandaar dat ik je aanraad om je te aarden waardoor je er een heel stuk minder vatbaar voor bent en je je als het ware afsluit.
aarden kan je onder andere doen door vloeibare zeep (douchegel) te mengen met keuken zout.en je daarmee in te zepen onder de douche.(niet je ogen en ook niet je edele delen)gewoon zoals je je elke dag doucht.het is voor mensen die heel erg vatbaar ervoor zijn aan te raden eht elke dag te doen voor het slapen gaan.
ik hoop voor je dat het werkt.
mocht je er heel erg last van blijven houden is het misschien raadzaam om een medium te bezoeken of een reikimaster.
maar ik denk dat als je je aard het een heel stuk minder zal zijn.
o jah blijf veel water drinken.water (krijg ik door)
water werkt zuiverend ook voor je ziel.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.mocht het nou niet lukken of je wilt meer weten dan kan je me een pb sturen of een reactie op je topic achter laten.
dikke kus sammi