Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 19:18:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 59 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-06-2006, 11:43:51 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Transformatieproces – oftewel kosmische groeistuipjes

Momenteel zijn wij collectief en vrij snel aan het transformeren, van dualiteit naar eenheid, de linker en rechter hersenhelften trachten te integreren. De trillingsfrequentie van de aarde is snel aan het stijgen, wat een diepgaande uitwerking op onze ervaring van het bestaan heeft.
Je kunt hierdoor de volgende klachten ervaren:

Lichamelijke klachten Lichamelijke pijn, vooral in de nek, de schouders en de rug. Dit is het gevolg van de intense veranderingen in je DNA. Spierkrampen, spier- gewrichtspijnen, veel transpiratie, diaree, griepachtige verschijnselen en koorts hebben ook te maken met de uitzuivering van emoties en blokkades. Je lichaam heeft rust nodig om al deze veranderingen te integreren.

Verdriet Zomaar diep verdriet. Je bent bezig je verleden los te laten – je jeugd en je vorige levens. Je bent in een soort rouwproces. Het lijkt op het gevoel dat je kunt hebben als je gaat verhuizen uit een huis waar je jarenlang in hebt gewoond. Je wilt heel graag naar je nieuwe huis, maar je bent verdrietig vanwege de herinneringen, de energie die je erin gestoken hebt en de ervaringen die je er hebt gehad. Deze pijnen gaan voorbij.

Tranen Zomaar huilen. Je voelt zomaar diep verdriet, en dan is het goed en gezond om de tranen te laten stromen. Het helpt je de oude energie los te laten. Dit is tijdelijk.

Veranderingen Plotselinge veranderingen. Je wilt plotseling van baan veranderen, of je wordt ontslagen. Dit is een zeer veel voorkomend symptoom. Jij verandert, en de dingen om je heen veranderen. Pieker nu niet over ‘de perfecte baan’ of over je carrière. Je gaat door een overgang en zult misschien een tijdje je plek niet kunnen vinden. Dit gaat voorbij.

Terugtrekken Je bent met je biologische familie en met oude vrienden verbonden via karmische banden. Als je uit de karmische cyclus stapt, worden deze banden verbroken. Het lijkt alsof je je niet meer kunt vinden in deze relaties. Dit gaat voorbij. Na een bepaalde periode kunnen de relaties zich in een nieuwe richting ontwikkelen – als het mogelijk is de relatie te funderen in de nieuwe energie, zonder karmische verstrengelingen.

Slapen Verstoorde slaappatronen. Het is heel goed mogelijk dat je ’s nacht tussen 2.00 en 4.00 uur wakker wordt. Er is veel activiteit gaande in je, en soms word je wakker van de drang om je spieren te bewegen. Maak je geen zorgen. Als je niet meer in slaap kunt komen, ga dan iets doen in plaats van in bed te liggen piekeren. Ook dit gaat voorbij.

Dromen Heftige dromen. Je kunt dromen hebben over oorlog, gevechten, achtervolging en monsters. Je laat letterlijk deze oude energie los. Ook dit gaat voorbij.

Gedesoriënteerd zijn Je kunt je ontworteld voelen, of zweverig, of het gevoel hebben dat je niet meer weet waar je thuishoort. Misschien ben je in twee werelden tegelijk, of word je steeds heen en weer getrokken. Ook dit gaat voorbij. Je bewustzijn ondergaat de overgang in de nieuwe energie, maar je lichaam is wat langzamer. Het is goed om de natuur in te trekken, daar kun je de nieuwe energie beter aarden.

Conversaties In jezelf praten. Je merkt dat je vaker in Je Zelf praat. De communicatie met jezelf is wezenlijk aan het veranderen. In jezelf praten is slechts een beginnetje. Je zult meer innerlijke gesprekken hebben, en ze zullen vloeibaarder worden, samenhangender en met steeds meer inzicht. Je wordt niet gek. Je bent aan het transformeren.

Eenzaamheid Gevoelens van eenzaamheid. Zelfs in gezelschap kun je je eenzaam voelen, alleen, vervreemd. Je schuwt groepen. Je bent aan het transformeren en je gaat over een heilige en eenzame weg. Het maakt je misschien wat bang om te merken dat je niet meer goed met mensen kan omgaan. Ook dit gaat voorbij. De leegte zal gevuld worden met de liefde en de energie van je eigen ‘Christusbewustzijn’.

Onverschilligheid Je merkt dat je nergens meer voor warm loopt. Ook dat is deel van het proces. En het is hét moment om eens even niets te doen. Maak je niet druk. Ga even ‘helemaal terug naar af’. Je computer moet opnieuw opstarten. Je bent bezig nieuwe, geavanceerde ‘software’ te installeren: ‘het Christuszaad’.

Heimwee Dit is waarschijnlijk het moeilijkste symptoom van alle in deze situatie. Je kunt een overweldigend verlangen voelen om de planeet te verlaten en naar Huis te gaan. Het voelt niet als zelfmoord. Het voelt niet als frustratie, of als vlucht. Er is alleen een sterk verlangen in je om naar Huis te gaan. Dit heimwee heeft te maken met het afronden van je karmische cyclus. Je bent je contracten nagekomen, en je gaat aan een nieuw leven beginnen, maar je zit nog in je oude lichaam. Gedurende deze overgang heb je een sterk gevoel van herinnering aan hoe het is aan gene zijde. Je zou inderdaad nu naar Huis kunnen gaan. Maar dat zou jammer zijn, want je bent al zo ver gekomen. Bovendien heeft de Geest op Aarde mensen nodig die anderen helpen als ze gaan beginnen aan hun overgang in de nieuwe energie. Ze hebben iemand nodig die hen is voorgegaan, iemand zoals jij, die de reis van de oude naar de nieuwe energie heeft doorgemaakt. Wat je nu meemaakt op je pad, stelt je straks in staat een leraar te zijn. We zijn allemaal op weg naar een nieuwe goddelijke mensheid. Je kunt je eenzaam voelen, en somber op je reis, maar onthoud dat je nooit echt alleen bent.

Dit bovenstaande heb ik gelezen op de site van het lichtwerkcentrum en leek me wel boeiend om met jullie te delen. Vooral voor vele nieuwetijdskinderen zijn deze klachten wel herkenbaar, maar ongetwijfeld ook voor anderen, waaronder ikzelf.

liefdevolle groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-06-2006, 15:07:10 
:shock: ow, ik zou graag willen reageren, maar ik heb er nu geen woorden voor...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 08:17:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
hey Zonnetje,

Je zou graag reageren????
Je reageert al!!. :-p


groetjes Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 08:46:23 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2006, 19:08:10
Berichten: 317
Locatie: Overijssel
Hoi, het deed me gisteren goed dit te lezen. Ik had een heftige droom gehad en was duizelig, en of dat nou met een transformatieprocess te maken heeft of niet, ik voelde me beter nadat ik het artikel had gelezen (ik kreeg het idee/gevoel: 'het is goed')

Groetjes Flora


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 09:36:47 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey Flora,

Das mooi dat je er wat aan gehad hebt dit te lezen.
Ik was er zelf ook heel blij mee. Voor mij vielen er ook wel wat puzzelstukjes op zijn plaats tav verschillende ervaringen die ik de laatste tijd heb gehad. Ik ben nog even verder gaan zoeken en vond nog wat hierover in het artikel "de waarheid zal je bevrijden"
Mogelijke (fysieke effecten) van de veranderingen naar 2012 toe en die mogelijk een rol spelen tijdens je transformatieproces:
* Migraine, hoofdpijnen en vermoeidheid
* Elektrische gewaarwordingen in de ledematen en in de ruggengraat.
* Spierkrampen
* Griepsymptomen
* Intense dromen
* Het menselijke lichaam zal gevoeliger worden als gevolg dan de nieuwe vibraties.
* Het fysieke lichaam is al aan het veranderen. Je lichtlichaam wordt gecreëerd en geactiveerd.
* We evolueren weer naar een DNA van 12 strengen in plaats van de 2 die we nu maar hebben
* We worden intuïtiever en onze healing capaciteiten verbeteren

Wie weet zit hier ook nog wat bij wat je voor je zelf herkent.
Als ik weer wat ben tegengekomen dan hoor je/jullie het wel.

liefdvolle groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 11:20:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Ik denk dat ik er nog een symtoom aan toe kan voegen die hier niet zo gauw tussen zie staan en er zeker wel mee te maken heeft.

Onverklaarbare vermoeidheid.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 13:40:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey Isis,

Vermoeidheid staat er al bij hoor! Bij migraine en hoofdpijn. Vermoeidheid is juist een heel kenmerkend symptoom wat hier bij past.
Goed dat je er aantoevoegt onverklaarbaar, want daar gaat het wel vaak om.

groetjes nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 14:13:35 
nico schreef:
hey Zonnetje,

Je zou graag reageren????
Je reageert al!!. :-p


groetjes Nico


Ja.... zal ik nu toch nog maar wat meer inhoudelijk reageren?
Want ik kreeg als het ware een soort schok. Het begon al met deze zin:
pijn, vooral in de nek, de schouders en de rug
gevolgd door Spierkrampen, spierpijnen
griepachtige verschijnselen

Zomaar diep verdriet en huilen
En er kwam steeds meer...
Terugtrekken
Het lijkt alsof je je niet meer kunt vinden in deze relaties.
Verstoorde slaappatronen.
Heftige dromen
je ontworteld voelen, of zweverig, of het gevoel hebben dat je niet meer weet waar je thuishoort

En deze vind ik beetje beschamend; In jezelf praten.
En vermoeidheid.... vooral dat...
(k heb nogal wat als ik het zo achter elkaar zie...)
Sja en dit is dus slechts de opsomming van de belangrijkste dingen die ik herkende...
Ik vind het gewoon een erg raak verhaal. Ik herken mij hier helemaal in.
Maar het gevoel erbij vind ik erg moeilijk te verwoorden...

Liefs, Zonnetje :wave:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-06-2006, 10:38:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Ik heb een groot deel van die klachten een tijdje geleden gehad toen ik me nog niet met spirituele dingen bezighield, maar ben er nu vanaf geloof ik :)
Wanneer ze met dingen aankomen als het 'Christuszaad' dan heb ik echt zoiets van, jaaaa okee :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-06-2006, 12:38:17 
flowwhenyouknow schreef:
Ik heb een groot deel van die klachten een tijdje geleden gehad toen ik me nog niet met spirituele dingen bezighield, maar ben er nu vanaf geloof ik :)
Wanneer ze met dingen aankomen als het 'Christuszaad' dan heb ik echt zoiets van, jaaaa okee :lol:


Ik denk dat je ook niet alles letterlijk moet nemen... ten minste dat doe ik in ieder geval niet...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-06-2006, 08:42:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 28-06-2006, 07:18:04
Berichten: 1
Locatie: antwerpen
Sinds enige tijd heb ik dit forum gevonden, en vindt de onderwerpen heel interessant. Zelf zit ik met bepaalde symptomen zoals die hier beschreven worden. Het is allemaal begonnen met het genezen van mijn migraine door een Osteopate. Zij heeft volgens mijn gevoel een grote blokkade verholpen, waarvan ik later hoorde dat zij (de blokkade) lichamelijk in mijn onderrug vastzat. Sinds mijn jonge jaren hadden spanningen zich daar vastgezet. Enkele jaren later werd ik getroffen door onverwachte koortsaanvallen, deze momenten duurden slechts één dag, behalve de eerste keer, toen hield de koorts ongeveer drie dagen aan. Vijf jaar later verplaatste de kern van de transformatie zich in mijn buik. Het verschijnsel is moeilijk te beschrijven. Ee grote opwelling van warmte in het hoofd en duizeligheid in gans het lichaam, vooral in de buik maar ook een stijfheid in de spieren en de rug. Dit verschijnsel heb ik drie keer gehad. De eerste keer kon ik niet bewegen door de hoofdpijn en de duizeligheid, en op het zelfde moment hadden mijn darmen nood om te ledigen. De tweede keer overviel me hetzelfde tijdens een gesprek, de man heeft er toen niets van gemerkt omdat hij zo over zichzelf aan het praten was. Toen het gesprek afgelopen was moest ik vlug een openbaar toilet opzoeken. De derde keer overviel me hetzelfde tijdens een tarotcurcus. Tijdens de pauze moest ik naar het toilet waar ik me eerst op de grond moest laten vallen door de duizeligheid. Deze aanvallen hebben zich acht jaar geleden voorgedaan. Eergisteren is het opnieuw begonnen. Naar een geneesheer durf ik niet te gaan. Temeer omdat ik meer waarde hecht aan het spirituele dan aan de medische hulp. Jullie mening en eventuele tips zullen daarom spiritueel gewaardeerd worden.
Francis
:hart:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-06-2006, 20:19:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hallo Francis.

Wellicht is een bezoek aan een ONDEVIT-therapeut een goed idee.
Dat is een therapeut die je energiesysteem kan doormeten. Hij of zij kan dan precies na de test zien welke organen of systemen in je lichaam uit balans zijn, waarna hij je energetische druppels op natuurlijke basis kan geven. Immers ziekte en klachten zie ik als problemen in de energiehuishouding; of stagnatie of blokkade van energie of ophoping van negatieve energie. Ik denk dat je energetisch niet geheel in balans bent en dat een ondevittherapeut wel iets voor je kan betekenen.
Ikheb zelf hier goeie ervaringen mee. Kijk maar op het internet hierover. Succes, sterkte en beterschap!

liefdevolle groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-06-2006, 20:27:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-12-2005, 19:45:49
Berichten: 1407
Locatie: Westland
Hey Zonnetje,

En vermoeidheid.... vooral dat...
(k heb nogal wat als ik het zo achter elkaar zie...)
Sja en dit is dus slechts de opsomming van de belangrijkste dingen die ik herkende...
Ik vind het gewoon een erg raak verhaal. Ik herken mij hier helemaal in.
Maar het gevoel erbij vind ik erg moeilijk te verwoorden...

Nico: ja, ik herkende ook veel. En idd het gevoel is zeker lastig erbij te verwoorden. Voor mij heeft REIKI mijn transformatieproces versneld. Ik merk dat Reiki een gunstige invloed had en nog steeds heeft op mijn transformatieproces en het verminderen van deze klachten. Zowiezo merk ik dat Reiki helend en balanserend werkt voor mij. Wellicht ook iets voor jou??

liefdevolle groeten Nico

_________________
EQUILIBRIUM

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-06-2006, 20:48:32 
Jaaah... Reiki inderdaad...
Ik ga hoop ik binnenkort zelf reiki 1 doen...

Liefs Zonnetje :wave:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-06-2006, 23:05:23 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-09-2005, 11:02:49
Berichten: 201
Locatie: Utrecht
Ik slaap 's nachts slecht(ik kom niet in slaap,
Heb mijn nekspieren vastzitten(waar ik dus hoofdpijn van krijg),
Heb 's nachts vaak ontzettende kramp in mijn kuiten(net alsof ze met messen erin steken),
Als ik mijn ogen dichtdoe, heb ik het gevoel alsof ik de hele tijd zweef,
en dat was het zo'n beetje :)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 59 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl