Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 16:11:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aangetrokken voelen tot het licht
BerichtGeplaatst: 19-07-2006, 08:50:59 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2005, 14:03:06
Berichten: 207
Locatie: In een wereld van licht...
Lieve iedereen,

Het is een lange tijd geleden dat ik hier op het forum heb gezeten. Maar nu wil ik graag mijn vraag hier neerzetten. Sommige van jullie zitten misschien in hetzelfde schuitje en zouden hun ervaringen kunnen delen, ik zoek hulp. Een luisterd oor....

Ik heb altijd al heel erg gehad dat ik vaak aan de dood dacht, niet zozeer in het kader van het suicidale, maar meer op de manier dat ik graag hier weg wil. Dit is een beetje begonnen op mijn 6e, 7e levensjaar denk ik. Ik heb mijn moeder in die tijd ook vaak gevraagd, over hoe het zal zijn daarboven. 'Stemmen' in mijn hoofd zeiden, het is daar mooi, en daar heb je rust. Mijn moeder antwoorde altijd eerlijk: Ik weet het niet, het lijkt me erg mooi en rustig daar.

Nu ben ik inmiddels 19 jaar oud, en nog altijd zitten mijn gedachten bij de dood. Het trekt me, en ik lijk soms net sterk genoeg om niet te gaan. Het is net alsof ik zo mijn lichaam zou kunnen verlaten.... zo voelt het ook.

Ik heb het niet echt heel erg makkelijk gehad in mijn leven, nog maar 19 en al teveel meegemaakt. Dat maakt het voor een mens ook niet echt gemakkelijker. Misschien dat ik hierdoor nog wel liever wil gaan.

Ik heb een vriend, al een gehele tijd en ik woon samen. Daar ben ik allemaal heel gelukkig mee. Maar dit huis is als een molensteen om mijn nek. De persoon, zijn beste maatje destijds, heeft een aantal maanden terug zelfmoord gepleegd. Zij is degene die dit huis heeft geschilderd, alle meubelen uitgezocht... Ze hebben vaak ruzie gehad, hele erge ruzie. En ik heb altijd het gevoel dat dat nog hier rondhangt. Dat maakt het ook moeilijk.

Nou heb ik een tijdje terug op een paranormale beurs zitten praten met een vrouw over nieuwetijdskinderen. Zij gaf er ook coaching voor, als beroep. Het was een heel goed gesprek, en ik leerde meer over nieuwetijdskinderen. (zelf ben ik ook een van de nieuwetijdskinderen). Ze zij al in de eerste minuten, dat het licht mij heel erg aantrok. Dat ik het liefste daarheen zou willen gaan.

Dat zelfs zij het direct zou zeggen, had ik niet echt verwacht. Is het dan zo'n sterk signaal die ik afgeef, op mensen die het 'verstaan'. Die of er gevoelig voor zijn, paranormaal etc. Is het voor hun dan zo gemakkelijk om te zien wat er in mijn hoofd om gaat?

Ik voel me momenteel helemaal niet goed, en het gaat ook de verkeerde kant op, lichamelijk en geestelijk. Ik zit al te denken aan Maatschappelijk werkster, maar ja zal ik daar goed zijn? En iets anders... het kost allemaal bakken met geld. En dat kan ik niet missen. We kunnen net brood op de plank krijgen....

Heeft iemand tips, zijn/haar verhaal, gewoon een antwoord.

Liefs,
Antoinette

_________________
***Een klavertje vier moet je niet zoeken, je kunt hem vinden als je geluk hebt ***


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2006, 11:01:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Hoi Antoinette,

Allereerst welkom terug ;)

Aan het huis zou ik wel wat doen, zeker als jij het gevoel hebt dat dit je "negatieve" gevoelens versterkt. Als jij denkt dat hier nog steeds energiën hangen kun je erover denken je huis te reinigen. Verf het daarna desnoods overnieuw om jou eigen energie (en die van je vriend) in het huis te krijgen.

Wat betreft je verlangen om daar te zijn.. Ik denk dat heel veel spirituele mensen dat verlangen hebben, zeker als je hier op aarde het gevoel hebt dat je je plekje niet kan vinden, een soort van verloren hier rondloopt. Door allerlei omstandigheden hier. Ik denk ook zeker niet dat je hiermee de enige bent.

Maar feit is feit; je bent hier en niet daar. Probeer daarom ook zo veel mogelijk lol uit het leven hier te halen. Doe dingen waar je van geniet!. Ik weet dat het makkelijk klinkt en misschien niet is, maar het is wel belangrijk

Mediteer je ook wel eens?

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2006, 20:59:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2005, 14:03:06
Berichten: 207
Locatie: In een wereld van licht...
Dankjewel Carina :)

Het huis schilderen, ja het zou iets goeds zijn inderdaad. Maar we zullen hier waarschijnlijk niet zo heel erg lang meer wonen. Dat hoop ik tenminste. We zijn al een een jaar op zoek naar een ander plekje, maar het wil niet echt vlotten. Ik denk dat het wel goed komt, maar we moeten gewoon nog even geduld hebben.

Het huis reinigen heb ik wel aan gedacht, en ook al eens opgezocht. Maar over hoe je het moet doen, daar zijn 100 verschillende theorieen over. Heb jij misschien enig idee?

Genieten van het leven, probeer ik elke dag. Maar op vele dagen lukt dit gewoonweg niet. We hebben de laatste maanden doorgebracht met hangen en wurgen. Een vriendin heeft zelfmoord gepleegd, een vriend is overleden, en andere problemen. Het maakt het niet gemakkelijk.

Maar zoals je zegt: Down to earth, je bent hier en niet daar. Ik moet er maar iets van zien te maken.... :( :)

Liefs,
Antoinette

_________________
***Een klavertje vier moet je niet zoeken, je kunt hem vinden als je geluk hebt ***


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2006, 09:58:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
Antoinette schreef:
Ik voel me momenteel helemaal niet goed, en het gaat ook de verkeerde kant op, lichamelijk en geestelijk.

Hoe uit zich dat dan?

Antoinette schreef:
We kunnen net brood op de plank krijgen....

Er zijn zo veel dingen waar je op kan bezuinigen, de vraag is alleen of je er toe bereid bent.
Je hebt het nu over werk neem ik aan, waarom zou dat bakken met geld kosten? Of heb je het over opleidingen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2006, 15:40:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-03-2006, 06:08:57
Berichten: 263
Locatie: Almere
Misschien eens een paar stokje wierook te branden zoals mirre of roze net waar je gevoel vanuit gaat.

Luister vooral naar je gevoel.

Volgens mij is de lucht daarin huis heel erg droog. Zet eens een paar water bakken neer.

_________________
Ik ben diegene die ik in de loop der tijd ben geworden.
Als men eens wist hoe mooi het is om jezelf teleren kennen zoals je daadwerkelijk bent (AL dat IS) wat er nog in het verschiet ligt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-07-2006, 09:30:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2005, 14:03:06
Berichten: 207
Locatie: In een wereld van licht...
@ flowwhenyouknow

Lichamelijk klachten zoals erge nek en schouderpijn. (het zit daar dus helemaal vast) erge vermoeidheid, lichamelijk niet veel kunnen hebben, en flauwvallen. Ik ben voor het laatste en alle andere klachten naar de huisarts geweest, maar die kan mijn niks vertellen.

Wat betreft de centjes, ik ga het natuurlijk niet breed uitmeten. Maar het enige wat we ervan betalen is, boodschappen, benzine, en ons huis met de kosten. we kunnen niks extra missen. geloof me, bezuinigen... daar zijn we al een jaar mee bezig. We kunnen gewoonweg nergens meer op bezuinigen. We doen boodschapjes bij de goedkoopste supermarkt. Tanken bij de meest betaalbare bezinestation...etc.

@ windekind

Wierook heb ik vaak aan, geeft ook altijd een ander gevoel in huis.
En ja, naar mn gevoel luisteren, eerder deed ik dat altijd. Nu ook wel, maar ja gevoelens wankelen altijd een beetje als je je niet helemaal tip top voelt :cry:

De bakken water, wie weet werkt het :) i'll try!

_________________
***Een klavertje vier moet je niet zoeken, je kunt hem vinden als je geluk hebt ***


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl