Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 02:05:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: steeds meer klachten
BerichtGeplaatst: 31-08-2006, 11:54:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2006, 21:42:31
Berichten: 3
Ik heb sinds 2 1/2 maand last van allerlei klachten en het lijkt wel alsof het er steeds meer worden.
Het begon eerst met hyperventialtie, hartkloppingen, steken in mijn borst, krampen in mijn handen,voeten enz.
En uit eindelijk heb ik dat aardig onder de knie weten te krijgen zodat ik er minder last van heb.

Maar voor dat dit was verdwenen kreeg ik een het gevoel van een verstopte neus.
Ik gebruik nu al ruim 2 maanden een neusspray daar voor (tegen hooikoorts en allergische neusverkoudheid.
Maar tot nu toe werkt het niet.
De binnenkant van mijn neusslijmvlies is zo opgezwollen dat ik moeilijk door mijn neus kan ademen.
Het trekt door naar mijn hoofd, waardoor ik hoofdpijn krijg en last van mijn oren, het jeukt en ik hoor mezelf vaak minder goed.
En ik heb wit slijm, dus dat alles zou wijzen op een allergie.
Maar nu hebben ze mijn bloed geprikt op antistoffen en daaruit blijkt dat ik niet allergisch ben ergens voor.

Vervolgens werd ik steeds moeier en ging mijn hart vaak weer sneller kloppen enzovoorts, ik ging steeds meer drinken en ging steeds meer slapen.
Ook kreeg ik vaak zo maar ineens bultjes die opzetten en daarna weer verdwijnen ( net een soort muggenbulten in vreemde vormen) en verschrikkelijk jeuken.
En dan nog maar niet te spreken over de duizelligheid...,krampen in mijn onderbenen.
Rugpijn,nek,schouderklachten enzzzzzz
Een hele waslijst dus.

En ik ben nu al 5,6 dokters afgelopen en geen weet wat het is en ze heb 3 keer mijn bloed onderzocht op hart, nieren, lever, schildklier, suiker, ijzer,b12,b6 en nog een heleboel meer en alles lijkt goed te zijn, maar ondertussen liep ik nog steeds met al die klachten.

Nu ben ik afgelopen vrijdag naar een alternatieve genezer geweest en die doet iriscopie en electro-accupuntuur.
Deze man keek alleen meer even in mijn ogen en alles waar ik last van had noemde hij zo op.
En daarna ging hij dus allemaal punten af op mijn hand en voet met dat apparaatje en die gaf precies het zelfde aan.
Volgens hem is mijn hele lichaam uit balans en neig ik naar hypoglekemie.
Te lage bloedsuikerspiegel.
En idd, ik belde de dokter op om te vragen wat te waarde was van mijn suikergehalte en die was dus niet te laag voor suikerziekte, maar ik zit wel aan de grens.
Alleen de reguliere artsen doen daar dus niks mee!
Maar ondertussen loop je dus wel met al die klachten.
En dan gaat idd je hart sneller kloppen, duizellig, doodmoe, hongergevoel, kramoen in je benen enzz
Gelukkig heb ik van deze andere man een voedingsadvies gekregen en gebruik ik druppeltjes om mijn alvleesklier en schildklier (werkt te langzaam) te ondersteunen en om mijn darmen te ontgiften.
Ik voel me al wel een stuk beter nu ik hier mee ben begonnen en ik hoop dat het zo verder gaat.
Veel van mijn klachten zijn gelullig al veel minder geworden.
En ik ben ook blij dat hij wel precies kon zien waar ik allemaal last van had.

Ik zit alleen nog wel steeds met die neusslijmvliesontsteking en daar ga ik volgende week voor naar de KNO arts, hopen dattie er uit kan halen wat er nou precies aan de hand is.

Verder ben ik heilig van overtuigd dat een grootdeel hier van allemaal voorkomt uit de psyche, want ik ben de laatste tijd ook geestelijk behoorlijk uit balans.
En dat heeft ook weer invloed op je suikerspiegel o.a

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: steeds meer klachten
BerichtGeplaatst: 31-08-2006, 16:02:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-11-2005, 22:54:46
Berichten: 59
Locatie: Bilzen , Belgie
hallo

ik neem al een paar jaar medicatie voor hartkloppingen
al eens na gevraagd of het niet erfelijk is ? bij mij is het erfelijk en je kan er weinig of niets tegen doen...

ik heb ook last van duizeligheid & altijd moe...& als je geestelijk uit balans bent kan dat daar zeker invloed op hebben..ik ben er altijd depresief van :roll: omdat ik niet kan wat anderen kunnen alles gaat trager ik ben sneller moe enzo..dan anderen...met medicatie gaat het redelijk goed :)

_________________
Het oog is de lamp van het lichaam. Is uw oog helder, dan is uw hele lichaam verlicht.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: steeds meer klachten
BerichtGeplaatst: 01-09-2006, 18:54:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2005, 22:16:31
Berichten: 386
Locatie: Utrecht
Hallo,

Zoals je in een volgend berichtje van je zelf al zei. "ik ga m'n eigen weg, ik leef vandaag".

Hieronder mijn ideeen:
De fysieke ervaringen zijn signalen dat je je op jezelf aan het richten bent. Dat je in het nu wil zijn. Als je daaraan regelmatig denkt dan kom je meer in lijn met je intentie.

Dus gedurende je dag zou je eens af en toe stil kunnen staan en opmerken waar je op dat moment mee bezig bent. Daarnaast werkt ontspannen ook. Na school/werk even rustig in een stoel gaan zitten of op bed liggen. Je afstemmen op je innerlijke zintuigen doe je dan op die momenten. Op den duur ontvang je signalen eerder in de vorm van een ingeving om iets te gaan doen wat meer in lijn ligt met je intentie.

Van dit soort fysieke signalen creeer je omdat je op een bepaalde manier nooit echt naar jezelf geluisterd hebt. Je merkte de eerdere signalen niet op en bij fysieke signalen activeer je bepaalde overtuigingen (van angst) die je hebt die je op je zelf gaan doen letten). Het is allemaal jijzelf hier he. Jij hebt die overtuigingen. Het is niet zo dat iets bij jou iets in gang zet zeg maar (je bent zelf degene die aan de knoppen zit).
Uiteindelijk gaat het erom dat je zelf aanvoelt wat je wel en niet wil gaan doen (vooral als je ergens mee bezig bent en er mee wilt stoppen.......als je dan dat gevoel krijgt, kies daar dan voor en niet omdat anderen zo graag willen dat je blijft bij wijze van.......)

Bovenstaand is eigenlijk ook op mij van toepassing (heb een paar van die ervaringen die je noemt gehad, hyperventilatie, angstgevoelens........) en ik herkende jouw zinnen van ik ga m'n eigen weg want dat is inderdaad de enige manier.

Groet,
Thijs

_________________
It's all about communicate with yourself:
* Notice and accept your beliefs (overtuigingen).
* Notice and act to your impulses (ingevingen).
* Notice and remember your dreams.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: steeds meer klachten
BerichtGeplaatst: 06-11-2006, 18:55:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-11-2006, 18:28:14
Berichten: 1
Heel toevallig heb ik llast van ongeveer dezelfde problemen.

Bij mij is het eigenlijk begonnen met pijn (die ik alleen snachts had) in mijn onderbenen. Na een paar maand ben ik hiervoor naar de dokter gegaan, en moest ik bloed prikken. Mijn schildklier werkt ook te langzaam en ook mijn ijzergehalte is veel te laag.

Ik neem nu ijzer tabletten en schildklier hormonen waardoor de waarden weer op goed niveau zijn maar het probleem is hier niet mee opgelost.

Ook heb ik op mijn benen last van opkomende bultjes maar die zitten er eigenlijk alleen bij inspanning dus ik denk dat dit met de bloedvaten heeft te maken. In eerste instantie dacht ik dat het is ontstaan door het te veel sporten en daarom ben ik daar tijdelijk mee gestopt. Ik doe nu al ongeveer 6 weken bijna niet aan sport maar de klachten in mijn benen worden eigenlijk alleen maar erger.

Ook heb ik vaak last van mijn nek en rug, en heb / had ik een vorm van chronische hyperventilatie.

Opzich zou je denken dat het kan onstaan door te veel spanning of stress, het zou namelijk aan de bloedvaten en verkramping van de spieren kunnen liggen. Maar eigenlijk heb ik de laatste tijd helemaal geen last van spanningen..

Het is mij ook nog steeds een raadsel waardoor het allemaal komt en ik ben nog in onderzoek bij het ziekenhuis waar ze me nog steeds niks hebben kunnen vertellen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl