Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 07:09:48

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: onrust
BerichtGeplaatst: 02-11-2006, 21:15:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-09-2005, 22:59:58
Berichten: 24
ik ben al bij de dokter geweest en psychologen maar kom er niet uit.
ben met tijden zo onrustig voel me dan heel opgefokt het liefst ga ik dan echt met dingen gooien kan er dan niet tegen als me vriend me aanraakt al is het een hand op me been. niet dat er op dat moment dan echt iets in mijn leven speelt waardoor het kan komen want deze periodes komen in goede en slechte tijden
ook voel ik tijdens deze periodes een soort van "knoop" op de plek van mijn keel chacra en mijn buik chacra vooral die in mijn keel voel ik heel duidelijk als ik me op mijn lichaam consentreer. ook trillen mijn handen in die periodes mijn nek en mijn schuoders zijn dan heel gespannen en heb vaker barstende hoofd pijn.
hoop dat iemand mij kan helpen hier


groetjes Renée

_________________
soms zou ik willen dat ik anders was,
maar dan was ik mezelf nooit geweest!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: onrust
BerichtGeplaatst: 03-11-2006, 15:40:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-01-2006, 19:31:59
Berichten: 6
hoi renee.

dit komt me wel bekend voor. heb daar ook wel erg last van gehad nu nog steeds wel us maar weet wat ik er tegen kan doen. die knopen in je chacras zijn misschien blokkades. en je bent misschien heel gevoellig voor energien en die neem je op en die kun je niet kwijt waardoor hevige spanningen kunne onstaan in je chacras, dat kan dat opgefokte gevoel zijn.en er is nu zoiezo al veel met de energie aan de hand en als je daar gevoelig voor bent kan je daar veel last van hebben. wat je daar tegen kan doen is.

je zelf renigen met lavendel olie hoef je maar beetje op je hande te doen en dan je auwra afstrijken.

en de violette vlam oproepen van meester saint germain en vrage om alle energiene te laten verdwijnen in de violette vlam die niet bij jou thuis hoort.

en bescherming vragen aan aards engel michael met zijn blauwe zwaard van licht.

en smutshen met salie

goed douchen helpt ook. sochtends en savonds

en als dat nog niet goed helpt kan je na iemand toe gaan die je een healing kan geven om de blokkades weg te halen.

succes :D

groeten jelle


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: onrust
BerichtGeplaatst: 04-11-2006, 14:09:25 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Lieve Renee,

Ik herken wel een beetje wat je zegt, alleen heb ik het nooit zo uit het niets gehad. Niet zo heftig iig.
Ik zou je eigenlijk ook niet kunnen zeggen wat het is, wat ik zelf weleens heb meegemaakt is dat ik heel erg veel blokkades bij mezelf had weggehaald en door wat er daarbij vrijkwam dus 2 dagen op hoogspanning heb gelopen. Het gevoel alsof ik barstte, het leek net een foute speed trip ook zo heftig.
Het zou dus evt kunnen dat t blokkades zijn die loskomen ofzo, maar ik weet niet of dat op een natuurlijke manier zo heftig kan voelen.
Wat ook kan zijn is dat je chakra's, in jouw geval dan buik en keel, te snel of te langzaam functioneren. Daarvan kan je lichaam lich behoorlijk ontregeld voelen.
Ik weet uit eigen ervaring dat met Neuro Emotioneel Integreren heel veel van dit soort problemen kunnen worden verholpen, ook als het blokkades zijn die in de weg zitten en te snelle of langzame chakra's. Misschien kun je daar iemand in vinden die je vertrouwt? Anders zou je wellicht een reiki behandeling kunnen doen, ik ken ook een hele goede voetreflexoloog die ook magnetiseert, het zou me niets verbazen als hij je hier iets over kan vertellen.

In elk geval veel succes, ik hoop dat je er wat aan hebt. Je kunt altijd even een PBtje sturen.

Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl