Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 03:48:12

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Hoofdpijn en voorhoofdchakra
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 14:17:22 
Groentje
Groentje

Sinds eergisteren hebbek wat last van mijn voorhoofd en ik kan me ook moeilijk concentreren tijdens het lezen, tijden het praten met anderen mensen enzo... Ook help ik graag mensen en weet die mensen meestal wat raad te geven en sinds die hoofdpijn is dat ineens weg, nu kan ik enkel nog luisteren naar de problemen van anderen, het lijkt wel of mijn inzicht in die situaties belemmerd wordt ofzo...!?!

Iemand zei me dat ik moest luisteren naar mijn gevoel, foto's van anderen bekijken en proberen iets uit te halen, nu lukt dit wel een beetje en zit dikwils bij het rechte eind enzo... maar bij sommige foto wordt de pijn in mijn voorhoofd erger. Nu was ik vanmorgen op zoektocht naar een verklaring en als ik mij dan concentreerde op iets spiritueels werd de pijn in mijn voorhoofd alweer erger, wanneer ik dan tegen iemand praat op msn neemt de pijn weer af :s

Ook krijg ik nu veel vaker rillingen en gevoel van energie in mijn lichaam ofzo. Die rillingen komen vrij spontaan, meestal niet omdat ik koud heb of omdak ik angst heb, zo opeens krijg ik die rillingen. Soms een kort na een, soms een hele poos niet. 1 keer kreeg ik een rilling toen ik bij een vriend was en daarna had ik het kou, de chauffage lag duidelijk aan want ik hab er nog gaan aan voelen en ik voelde dat het best frisser was dan dat het zou moeten zijn in dat huis. Toen heeft mijn vriend de chauffage wat verhoogt maar ik merkte er niets van.

Nuja, ik hoop een antwoord te krijgen op mijn hoofdpijn (niet echt pijn, meer een drukkend gevoel), ik vond op deze site al een klein beetje info (hieronder) en nu ben ik vrijwel zeker dat het mijn voorhoofdchakra zou moeten zijn. Ik had graag geweten waarom ik die nu voel, en wat dit betekend.

Voorhoofdchakra
Psychische klachten:
Het eigen standpunt krampachtig vasthoudend, niet willen luisteren naar anderen. Gebrek aan fantasie en creativiteit. Somberheid en richtingloosheid.
Lichamelijke klachten:
Slecht gezichtsvermogen. Hoofdpijn (boven de ogen) en concentratieproblemen.

Alvast bedankt!

Jan

Berichtenonderwerp: Re: Hoofdpijn en voorhoofdchakra
BerichtGeplaatst: 03-01-2007, 16:14:24 
Dwerg
Dwerg

het 1nige wat is tegen hoofdpijn weet is kammille thee. Misschien heb dr wat aan.

BerichtGeplaatst: 09-01-2007, 07:37:25 
Elf
Elf

mij is verteld goed te aarden wat vaak helpt, daarnaast werken aspirine's ook behoorlijk goed :) hehe

BerichtGeplaatst: 09-01-2007, 20:46:08 
Groentje
Groentje

Goed aarden heb ik ook al aan gedacht, ga ik eens proberen

Vond gisteren dit:

De voorhoofdschakra of het derde oog.

Plaats van ligging: Het voorhoofd.
De kleur van deze chakra is indigo.
Edelstenen die op deze chakra gebruikt kunnen worden zijn paars fluoriet, azuriet en amethist.

U bent erg gevoelig en u heeft een behoorlijk sterke intuïtie. U bent wijs en weet het vaak ook echt beter dan anderen. U kunt zich heel goed dingen voor de geest halen en dus van alles visualiseren. Ook bent u erg gevoelig voor bovenzintuiglijke waarnemingen. U zou dus heel goed helderziendheid kunnen zijn en de mogelijkheid hebben tot geestelijk of paranormaal genezen. Veel van uw kennis en wijsheid lijkt aangeboren en u bent in staat om duizenden jaren oude natuurlijke wetmatigheden te herkennen en te begrijpen. Een zeer hoge voorhoofdschakra waarde kan leiden tot overgevoeligheid op veel vlakken, zoals emotionele overgevoeligheid en overgevoeligheid voor stemmingen van anderen. Extreem hoge waarden kunnen zelfs leiden tot opvliegers of agressie. De klier die bij deze chakra hoort is de hypofyse.

Dit komt wel vrij goed overeen met hoe ik ben en wat ik heb op dit moment. Eergisteren voelde ik me opeens slecht en toen kwam een vriendin tegen me praten over haar probleem (weliswaar haar gevoel ik had overgenomen) Toen ben ik best wel agressief geworden om de een of andere reden, heb de hele dag zitten denken aan wat me zo agressief maakte en vind maar niets :< Gisteren was het nog erger, een meisje waarmee ik chatte werd nogal verdrietig/depri, op dat moment werd ik ook ineens heel 'down', voelde me verschrikkelijk slecht en heb toen gaan lopen :oops: Kon het gwn ff niet meer aan... (het werd niet beter) Heb geprobeert alles uit me gedachten te zetten en ff haar te 'vergeten'... Om het grof uit te drukken :oops: Ik kon ze niet helpen, en werd ook alsmaar slechter, alhoewel ik geen reden had zo 'down' te worden...

Ik denk dat ik soms iemand's gevoel overneem en da laaste dagen was het blijkbaar heel sterk...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00