Sinds eergisteren hebbek wat last van mijn voorhoofd en ik kan me ook moeilijk concentreren tijdens het lezen, tijden het praten met anderen mensen enzo... Ook help ik graag mensen en weet die mensen meestal wat raad te geven en sinds die hoofdpijn is dat ineens weg, nu kan ik enkel nog luisteren naar de problemen van anderen, het lijkt wel of mijn inzicht in die situaties belemmerd wordt ofzo...!?!
Iemand zei me dat ik moest luisteren naar mijn gevoel, foto's van anderen bekijken en proberen iets uit te halen, nu lukt dit wel een beetje en zit dikwils bij het rechte eind enzo... maar bij sommige foto wordt de pijn in mijn voorhoofd erger. Nu was ik vanmorgen op zoektocht naar een verklaring en als ik mij dan concentreerde op iets spiritueels werd de pijn in mijn voorhoofd alweer erger, wanneer ik dan tegen iemand praat op msn neemt de pijn weer af
Ook krijg ik nu veel vaker rillingen en gevoel van energie in mijn lichaam ofzo. Die rillingen komen vrij spontaan, meestal niet omdat ik koud heb of omdak ik angst heb, zo opeens krijg ik die rillingen. Soms een kort na een, soms een hele poos niet. 1 keer kreeg ik een rilling toen ik bij een vriend was en daarna had ik het kou, de chauffage lag duidelijk aan want ik hab er nog gaan aan voelen en ik voelde dat het best frisser was dan dat het zou moeten zijn in dat huis. Toen heeft mijn vriend de chauffage wat verhoogt maar ik merkte er niets van.
Nuja, ik hoop een antwoord te krijgen op mijn hoofdpijn (niet echt pijn, meer een drukkend gevoel), ik vond op deze site al een klein beetje info (hieronder) en nu ben ik vrijwel zeker dat het mijn voorhoofdchakra zou moeten zijn. Ik had graag geweten waarom ik die nu voel, en wat dit betekend.
Voorhoofdchakra
Psychische klachten:
Het eigen standpunt krampachtig vasthoudend, niet willen luisteren naar anderen. Gebrek aan fantasie en creativiteit. Somberheid en richtingloosheid.
Lichamelijke klachten:
Slecht gezichtsvermogen. Hoofdpijn (boven de ogen) en concentratieproblemen.
Alvast bedankt!
Jan