Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:50:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Last van computers!
BerichtGeplaatst: 08-05-2007, 22:24:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 14-10-2006, 09:52:29
Berichten: 10
Locatie: Alphen aan den Rijn
Hallo,

Ik merk sinds ik meer in kontakt sta met de behoefte van m'n lichaam dat ik erg overgevoelig ben voor computers!.

Als ik 10 minuten achter een computerscherm zit neem ik een subtiele verandering waar in m'n gezichtsveld. De kleuren worden feller en de vormen van objecten en mensen veranderen. Vaak zie ik alles wat kleiner en vooral smaller, en fel gekleurt.

Na een half uur tot een uur verandert er nog meer.
Ik krijg problemen kleine problemen met m'n motoriek als ik wil lopen.
En het lijkt er op dat m'n energie niveau heftig heen en weer schommelt.
,ik kan niet meer nagaan wat m'n behoefte zijn, en heb compleet geen zin meer in menselijk contact.
Als ik na een paar uur computeren de straat op ga, (met moeite), en ik ga ergens rustig op een bankje zitten, komen de meeste mensen op me over als buitenaardse wezens of wilde zwijnen, en ik kan presies zien vanuit wat voor gedachte iemand handelt, (vaak is dit narcisme, naijver, agressie, depressie, of heel soms liefde).
Vaak komt het er op neer dat de mensen die ik zie extreem depressief zijn met een aantal uitzinderingen van extreem blije en levendige mensen.
Ik krijg negatieve gedachte, en kan in no-time overschakelen van een opperbeste stemming naar een werkelijk ware agressiefe staat van zijn waarin dagelijkse handelingen zoals eten, een kopje afwassen, tellen, praten, etc , totaal onbegonnen werk zijn.
Als ik een uurtje yoga doe, en rustig wat water drink is het na een uurtje een stuk minder. maar de hele dag kan ik nog merken dat ik aan het begin van de dag te lang achter een computer heb gezeten..

nu is het sávonds, dus dan maakt het niet uit.

mijn vraag is... wie herkent dit? en wil er wat over vertellen,,, eventueel een andere oplossing dan niet computeren..

mijn eigen conclusie is trouwens dat een computer m'n energie veld gewoon verstoort en dat ik daardoor in een andere staat van bewustzijn terecht kom,,, tis soms ook net een soort psychedelisch effect zoals peyote of paddestoelen.

_________________
De aap, de banaan, de schil, de aardkorst, een broodkorst, boter, geel, stro, een paard, in gallop, ogen, mooi, blauw, papier, een boom, groen, gras, zon, hitte, vuur, hout, een vlot, de zee, de zon, licht, blablabla


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Last van computers!
BerichtGeplaatst: 29-10-2007, 20:21:50 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Inderdaad herkenbaar. En jouw laatstgenoemde idee hierover klinkt aannemelijk. Zelf heb ik soms ook last van het stralingsveld van elektronika, en daarom heb ik een steentje bij mijn monitor geplakt. Ik meen dat dat amoriet is, maar ik weet het niet zeker meer. Feit is in ieder geval dat sommige stenen straling absorberen.

Vriendelijke groetjes,
Vyumae

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Last van computers!
BerichtGeplaatst: 17-12-2007, 10:57:10 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Zwarte toermalijn bij je pc zetten kan je helpen.

Liefs
Kim

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Last van computers!
BerichtGeplaatst: 08-03-2008, 13:44:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-02-2007, 20:53:10
Berichten: 74
Ik heb hier dan een wedervraag op.
altijd als ik met de p.c bezig ben op school of wt dan ook voel ik mijn hoofd het binnenste ergens vor mij rechtsonder bij de slaap. Ook gaat als ik iets op de computer moet doen dat altijd fout zo ben ik heel precies in taal maar als ik type tik ik me toch foeten. Verder maakt een computerme futloos idem ik voel me moe en leeg ligt dat ook aan de energie moet namelijk wel zeggen dat ik erg gevoelig ben volgens mijn reikimaster. Echt heel gevoelig.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl