Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 13:59:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 12:51:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Lieve mensen,

Sinds enkele jaren zit ik met een probleem. Het begint ermee dat ik nooit genoeg kan slapen. Wanneer ik om 11 uur naar bed ga en geen wekker zet, wordt ik de volgende dag om rond 11 uur wakker. Ik ben dan nog zo 'lam' dat ik meteen weer slaap als ik mijn ogen sluit. Opzich is het geen probleem dat ik dus gewoon lekker kan slapen. Maar ik heb de afgelopen 4 jaar geen 1 keer een uitgeslapen gevoel gehad nadat ik wakker werd. :(
Als ik wakker wordt weet ik heel vaak niet welke dag het is. Ik heb dan een seconde of 10 nodig om te bepalen wat ik moet gaan doen die dag. Op dat moment moet ik echt alles op alles zetten om niet meteen weer in slaap te vallen. Wanneer ik wakker word, heb ik standaard een paar minuten nodig om aan het licht te wennen. De eerste twee uur ben ik dan nog niks waard. Ik leef dan echt letterlijk in een roes. Pas smiddags voel ik me echt wakker.
Wanneer ik savonds naar bed ga heb ik meer energie dan op het moment dat ik wakker wordt. Ik zou graag wakker worden met een uitgeslapen gevoel!
Wie kan me helpen of ervaart hetzelfde?

Wat extra informatie: ik slaap dus heel vast/diep, beweeg veel in mijn slaap, eet goed, slaap 'vrij' regelmatig, drink veel water, heb een ander matras geprobeerd.

De vraag lijkt niet van spirituele aard, maar toch wil ik deze vraag even bij jullie neerleggen,
Alvast bedankt!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 13:31:27 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2007, 09:58:37
Berichten: 114
Locatie: utrecht
ik ken dat.ik heb dat ook weleens.

het kan zijn dat je in je slaap energieen aantrekt die jou in je slaap bezig houden.waardoor je niet uitgerust wakker word.probeer je te aarden voordat je gaat slapen dan hebben ze minder invloed op je.

ik hoop dat dat helpt voor je.

xx sam :D

_________________
het is leven en laten leven en geniet van al het mooie om je heen!!!! ook van de dingen die niet zichtbaar zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 13:53:41 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2006, 21:09:21
Berichten: 7371
Locatie: Amsterdam
je beschrijft precies wat ik ook heb.. ik zocht er eigenlijk niet veel achter, kdacht dat het stress was enzo..
maar ben toch benieuwd wat anderen hierover te zeggen hebben :)

_________________
You think you're better than me and I agree..


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 14:59:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2006, 18:31:29
Berichten: 1878
Locatie: noord brabant
ik heb ook hetzelfde...

_________________
what goes around comes around...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 16:08:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
sammi schreef:

het kan zijn dat je in je slaap energieen aantrekt die jou in je slaap bezig houden.


Bedoel je entiteiten of bedoel je andere energieen? Ik neem je antwoord heel serieus. Zou je het wat kunnen specificeren? Heb je ervaring mee dat dit gebeurt?

Vaak zijn mijn dromen ook zo zwaar dat ik echt heel moe wakker wordt. Maar mijn probleem is echt die roes waar ik dan een halve dag in verkeer. Ik sprak er pas over met een vriendin die me vertelde dat ze elke ochtend een fris gevoel had. Toen werd ik een beetje jaloers :wink:

Sammi, wat voor manier van aarden zal hier op zijn plaats zijn? Ik ken het begrip aarden, maar dan houdt het voor mij op. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel dat er verschillende manieren zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 16:14:05 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Julia schreef:
je beschrijft precies wat ik ook heb.. ik zocht er eigenlijk niet veel achter, kdacht dat het stress was enzo..
maar ben toch benieuwd wat anderen hierover te zeggen hebben :)


Ik vind het fijn dat er herkenning is! Ik snap dat je denkt dat het stress-gerelateerd is. Elke situatie is natuurlijk anders, maar bij mij komt het niet voort uit stress. Ik zocht er eerst ook niet veel achter, omdat ik dacht dat het wel weer weg zou gaan. Ik vind het toch erg vervelend. Als ik sochtends wakker wordt is de behoefte door te slapen zo groot dat totaal geen zin heb om om te staan. En dat terwijl ik totaal niet lui ben :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 17:18:36 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2007, 09:58:37
Berichten: 114
Locatie: utrecht
lieve sterfke,

het kan zowel energieen als entiteiten zijn.
als je slaapt ben je heel makkelijk vatbaar voor entiteiten.het kunnen zowel goede als slechte zijn.soms wil een geest je via je droom laten weten dat ze er zijn en waarom ze er zijn.het kan ook zijn dat je de energie van je huisgenoten ontvangt of van je buren.en dat je in je slaap zonder dat je het doorheb hun beleving van die dag zijn meemaakt/voelt.maar het kan ook de energie van de kosmos zijn die je ontvangt.welke van de drie dingen het bij jou zijn weet ik niet.en het hoeft ook niet negatief te zijn.maar ik begrijp dat je er veel last van heb.dus vandaar dat ik je aanraad om je te aarden waardoor je er een heel stuk minder vatbaar voor bent en je je als het ware afsluit.

aarden kan je onder andere doen door vloeibare zeep (douchegel) te mengen met keuken zout.en je daarmee in te zepen onder de douche.(niet je ogen en ook niet je edele delen)gewoon zoals je je elke dag doucht.het is voor mensen die heel erg vatbaar ervoor zijn aan te raden eht elke dag te doen voor het slapen gaan.
ik hoop voor je dat het werkt.

mocht je er heel erg last van blijven houden is het misschien raadzaam om een medium te bezoeken of een reikimaster.
maar ik denk dat als je je aard het een heel stuk minder zal zijn.

o jah blijf veel water drinken.water (krijg ik door)
water werkt zuiverend ook voor je ziel.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.mocht het nou niet lukken of je wilt meer weten dan kan je me een pb sturen of een reactie op je topic achter laten.

dikke kus sammi :D

_________________
het is leven en laten leven en geniet van al het mooie om je heen!!!! ook van de dingen die niet zichtbaar zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 19:50:38 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-04-2007, 12:25:39
Berichten: 149
Locatie: Hengelo
dat herken ik ook wel ja, het kan heel irritant zijn, maar sammi dat van jou zal ik gaan proberen ;)

en nog even een vraag over het gedeelte over die energien en entiteiten,
ik heb soms van die dromen die lijken dan zo echt dat de droom gewoon door gaat al ben ik wakker of zie alsnog wat, en hou de emoties van de droom ook over, ik weet ni of dat ook iets mee te maken heeft?

in ieder geval bedankt gr Wouter


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2007, 19:57:47 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2007, 09:58:37
Berichten: 114
Locatie: utrecht
jah dat kan.kijk entiteiten kunnen bij de mens in zn slaap bepaalde dingen bewerken dat zelfs als je wakker bent je droom doorgaat.en dat je daardoor dingen ziet die er niet zijn.maar het kan ook zijn dat ze je een wijze les laten zien of je ergens een teken of oplodding voor geven.

ook voor jou geld als je met dingen zit mag je me altijd een pb sturen of op msn toevoegen

xxx sammi

_________________
het is leven en laten leven en geniet van al het mooie om je heen!!!! ook van de dingen die niet zichtbaar zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-05-2007, 10:11:19 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
Hoi Stefke,

even een vraagje. Als jij om zeg 23 uur gaat slapen en je zet je wekker wel. Stel je neemt dan een 'normale' nachtrust van 8 uur. Dat zou betekenen dat je om 7 uur je wekker zet..
Hoe lang heb je dan nodig om wakker te worden?
Want als ik het zo lees komt het op me over alsof je te veel slaapt, en van te veel slapen blijf je juist moe en kan je lichaam en geest nooit tot rust komen.

Als je dan ook zo lang nodig hebt om wakker te blijven is er iets anders aan de hand. Zelf heb ik het ook gehad een tijd geleden. Aarden voor je slapen gaat kan goed helpen, maar ik zou je ook aanraden om goede nachtrust thee te drinken voor je slapen gaat. Het bevat wel theïne, dus drink het niet vlak voor het slapen gaan want dan blijf je misschien wakker. Die combinatie heeft mij erg goed geholpen en inmiddels ben ik er vanaf en word ik bijna altijd uitgerust wakker.

Succes!

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-05-2007, 19:44:13 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Even voor de balans: heb je je bloed recentelijk al is laten nakijken? Bloedarmoede of pfeiffer is namelijk ook "gewoon" een mogelijkheid. Niet alles is spiritueel. Als je dat kunt uitsluiten, en je verder gewoon gezond bent, ja dan zou het iets "spiri's" kunnen zijn. Verder helpt een vast dagritme ook om je balans weer terug te krijgen. Dus inderdaad wat Belbe ook al zegt, als je eens probeert om 11 uur te gaan slapen en om 7/8uur je wekker te zetten en jezelf onder de douche te gooien, kom je misschien makkelijker in een ritme, en went je lichaam daar ook aan.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-05-2007, 11:38:18 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
Bloed laten nakijken is inderdaad een goede tip. Maar ook als daar niets uit komt, kan de oorzaak nog wel medisch zijn. Vraag dan om verder onderzoek. Pfeiffer bijvoorbeeld is een ziekte die moeilijk terug te vinden is in je bloed als het al over is, maar jij ervaart nog wel maanden lang de gevolgen ervan.

sterkte!

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-05-2007, 20:34:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-04-2007, 11:07:19
Berichten: 641
Locatie: N-Brabant
Allemaal bedankt voor jullie berichtjes 8) !

Ik ga het aarden dmv van visualisatie denk proberen. Ik heb nu 3 dagen het zout geprobeerd, maar dat heeft geen effect.

Ik moet misschien ook maar eens mijn bloed een laten controleren. Dat moet zeker via de huisarts? Die doen daar altijd zo moeilijk over, maar ik moet denk toch maar een afspraak maken als ik er vanaf wil komen. FLinke vent zijn :wink:
Bedankt voor jullie berichtjes, als je nog wil reageren doe dat alsjeblieft en PM kan altijd natuurlijk!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-05-2007, 10:53:11 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2006, 15:41:35
Berichten: 260
Locatie: Almere
ehmm ik weet het niet. Bij mij kan je gewoon meteen naar het ziekenhuis bellen als je je bloed wilt laten controleren. Daar heb je geen verwijsbrief voor nodig, want het is gewoon de poli kliniek. Dus je zou eens het ziekenhuis moeten bellen om te vragen hoe dat zit.

En anders toch naar de dokter. En die doen daar meestal niet zo moeilijk over, sterker nog bloed prikken is meestal een van de dingen die ze als eerste roepen. Maar ik ken jou huisarts natuurlijk niet..

Succes!

_________________
No one cares how much you know, untill they know how much you care


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-05-2007, 15:19:15 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Bloed laten prikken gaat bij mij altijd via de huisarts, maar kan zijn dat het ook via polikliniek kan, geen idee, nooit van gehoord eigenlijk.
Als het wel aan je ijzer-gehalte zou kunnen liggen, kan ik je nog wel de tip meegeven om een aantal keer per week verse sinaasappelsap te drinken. Je lichaam neemt dan makkelijker ijzer op.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl