Hoi daar
,
Zelf heb ik ook pfeifer gehad, en voor zover ik weet is het niet iets dat je kwijt raakt.
Het blijft zoals eerder gezegd ondergronds zitten. Maar... je kunt er wel iets aan veranderen. Wat of hoe precies is moeilijk te zeggen, aangezien het een vage klacht is en ik weinig van de achtergrond weet. Wat ik wel weet is uit eigen ervaring en mijn natuurgeneeskundige achtergrond.
Moeheid
kan ontstaan door een slechte aarding. Dus wanneer je heel veel met je bovenste chakra's werkt en erg in je hoofd zit of spiritueel bezig bent. Je verliest dan energie aan het grote geheel. Daarom, als het zoiets is, zou je best eens op zoek kunnen gaan naar aardende technieken, of gewoon bewust meer aandacht aan je onderste chakra's sturen. Doe ik ook. Die maken je namelijk concreet.
Echter, wat ook
kan is een lichamelijke intoxicatie. Een virus komt niet zomaar in je lichaam. Het moet eerst langs je imuunsysteem, en misschien is die wat minder. Het gaat hier dan wel om iets chronisch. Wat
bijvoorbeeld zou kunnen, is dat je voedingspatroon je lichamelijke gesteldheid ondermijnt, hetzij door verkeerde combinaties en een gebrek aan mineralen en vitamines, hetzij door teveel geraffineerde en kunstmatige stoffen (suikers, smaakmakers, koek etc.). Vaak wordt namelijk de stapelwerking van kunstmatige stoffen erg onderschat, terwijl het voor je lichaam dingen zijn waar het niets mee kan. Het werkt verzurend als het ware.
Ook kan de oorzaak op psychisch gebied liggen. Dit houdt natuurlijk erg verband met het eerstgenoemde. Als je zoals ik erg met je hoofd bezig bent, en je droomt veel, sta je onvoldoende in contact met je lichaam. Hoe komt dat dan? Misschien heb je onvoldoende interesse in het heden, leef je in het verleden, ben je geestelijk erg uitgeput. Het kan van alles zijn, maar voor al die geestelijke oorzaken bestaan homeopatische middelen: de bachbloesem-remedies. Ik gebruik ze zelf ook, en het helpt. Echter, het is geen geneesmiddel. Het ondersteunt alleen je functioneren en activeert het zelfgenezend vermogen van je lichaam. Als je wilt, kan ik dit voor je uitzoeken. Maar als je die remedies in de winkel koopt, zijn ze wel erg prijzig. Het is ook iets dat je op langere termijn moet gebruiken. Enfin, ik kan hier nog een heel verhaal over vertellen, maar ik hoor het wel als ik nog iets voor je kan doen, of als je vragen hebt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Vriendelijke groetjes,
Vyumae