Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:24:58

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 22-11-2007, 01:08:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-04-2006, 20:21:57
Berichten: 34
Hallo mensen, ik heb zelf ook erg veel last van lichamelijke klachten en heb geen idee wat ik ermee moet doen..
Ik ben de laatste paar maanden hel veel misselijk tot aan braken toe, bijna iedere dag wel een keer duizelig en verlies ik mijn evenwicht. Ik ben ontzettend moe en ik slaap de laatste paar weken tussen de 12 en 14 uur per dag en val spontaan in slaap tijdens leren of op school tijdens een les en val gigantisch af terweil ik genoeg eet.

Ik ben al 10 keer naar de huisarts geweest, heb nu 3 keer een bloedonderzoek gehad naar vanalles en nog wat, maar op de allergietest na (die is nog niet binnen) is alles in orde. Ik heb met een psychologe gepraat over mijn klachten en of deze mogenlijk psychisch kan zijn, maar ze kan zich moeilijk voorstellen dat de misselijkheid psychisch is (er zit een sterk en duidelijk patroon in). Voor de rest heb ik geen psychische stoornissen en zit ik lekker in mijn vel, weinig stress etc dus zelf denk ik niet dat het psychisch is.

Ik wordt gewoon gek van mijn eigen lichaam.. wat denken jullie ervan?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 22-11-2007, 09:55:27 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
als je in het medische sercui (hoe je het ook schrijft) klaar ben,
en dan bedoel ik dus echt klaar dat ze het niet meer weten (waar het bij jouw wel op lijkt)
zou je verder kunnen gaan zoeken naar bij voorbeeld een alternatief genezer.
deze kijkt net even anders naar je lichaam let op andere zaken en kan ze ook anders begeleiden.

ik zat vorig jaar vast tot en met ziekenhuis aan toen en ik ben naar http://www.totaalbalans.info geweest en ben daar echt geholpen.

Succes ermee

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 22-11-2007, 12:36:02 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-04-2006, 20:21:57
Berichten: 34
hee bedankt! Ik ga zeker even kijken ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 22-11-2007, 15:05:10 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Laat je eerst maar is doorsturen naar het ziekenhuis! Een (goede) natuurgeneeskundige (n.a.v. de site die je gaf oxalis) zal je hoogstwaarschijnlijk namelijk toch weer linea recta ernaar terugsturen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 23-11-2007, 13:23:53 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
Dat zei ik als je ECHT klaar ben in het medische sercuit

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 23-11-2007, 14:36:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-04-2006, 20:21:57
Berichten: 34
Ik begrijp het, ik ben gisteren doorgestuurd naar het ziekenhuis naar een internist en een uroloog. Ik ga eerst daar eens even kijken en met ze praten voordat ik verder ga kijken. Maar iig bedankt voor jullie reacties ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 24-11-2007, 17:40:14 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Was geen aanval op jou hoor Oxalis (teruglezend realiseer ik me dat dat zo kan worden opgevat), ik kenmerkte alleen de natuurgeneeskunde omdat je die site toevallig gaf.. :wink:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 25-11-2007, 21:32:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-10-2007, 15:16:13
Berichten: 28
Locatie: brunssum
heyhey,
ik had ook vaker last van lichamelijke klachten, ziekenhuis bleef me verwijzen en konden niks vinden ze dachten dat het met stres te maken had, een vriendin van mij is alternatief genezer zei heeft mij eenmalig behandeld en de klachten werden al snel minder. maar zei heeft ook mij aangeraden om eerst het ziekenhuis af te wachten.
misschien vinden ze toch iets.

veel liefs cyn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 26-11-2007, 13:24:10 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-01-2005, 01:39:47
Berichten: 774
Locatie: Sassenheim (Zuid-Holland)
voelde me ook niet aan gevallen :D (is ook maar net hoe je het leest bij mij ;) )

Maar ik denk dan verduidelijk ik het nog even :D

Ik ben er zowiezo van over tuigd dat je ook al loop je bij een natuurarts zoals ik dus het reguliere er naast moet hebben.

_________________
het NU is waar ik gelukkig ben


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 26-11-2007, 16:40:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-04-2006, 20:21:57
Berichten: 34
Esha schreef:
Was geen aanval op jou hoor Oxalis (teruglezend realiseer ik me dat dat zo kan worden opgevat), ik kenmerkte alleen de natuurgeneeskunde omdat je die site toevallig gaf.. :wink:


Dat begrijp ik ;) Ik voelde me ook niet aangevallen hoor, ik wilde alleen even mijn situatie uitleggen aangezien die iets veranderd is ;)
Maar toch bedankt voor de tips, niet alleen jij maar iedereen
Ik ben er idd van overtuigd dat ik eerst het ziekenhuistraject af moet lopen. Maar iks ze niets kunnen vinden of het verwijzen naar stress wil ik er niet bij de pakken neer gaan zitten.
Een natuurarts is dan idd een hele goede optie, maar pas als het ziekenhuis me afschrijft.. :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 27-11-2007, 15:07:25 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 26-01-2007, 14:20:42
Berichten: 298
Je kan het best naast elkaar doen op het moment dat er medisch gezien duidelijkheid is over je situatie. Natuurgeneeskundig gezien kan je dan namelijk het genezingsproces ondersteunen, of verder uitdiepen (het "waarom").


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage klachten..
BerichtGeplaatst: 28-11-2007, 15:11:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2007, 15:46:52
Berichten: 107
Locatie: Rotterdam
Hai

die klachten die jij hebt heb ik ook.. misschien kanje eens kijken in een ander bericht hier in de onderwerpenlijst..
Ik was hier ook al voor naar een neuroloog geweest vanwege die duizeligheid en die misselijkheid maar hij kon ook niets vinden. Nou ben ik er zelf achter gekomen dat het misschien iets met mn pijnappelklier is en door gebrek aan melatonine (die daar wortd aangemaakt om te kunnen slapen) kwam ik ook aan die verschijnselen. Ook omdat ik niet kon slapen en dan weer teveel ging slapen etc. Veel moe en alles..
Misschien kanje ook dat eens nakijken? Want sinds ik die melatonine supplementen gebruik heb ik daar geen last meer van. Anders kanje eens gaan googelen?

XxxX KnuFs

_________________
xX One Love Xx

Life is what U make it


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl