Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:11:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Psychische stoornissen
BerichtGeplaatst: 12-06-2016, 14:50:55 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Het probleem is, dat ik zelf in staat ben tot het uitoefenen van zwarte magie. Veel dingen heb ik per ongeluk ontdekt, bijvoorbeeld in staat zijn om met mijn ziel in de toekomst te kunnen en dingen daarin te kunnen ´modificeren.´ Alsof ik het leven als het ware ´hack´ en dingen kan laten gebeuren, of ongelukken tegenhouden. Ik kan dat al sinds ik 16 was. Mensen per ongeluk het idee geven dat ze verliefd op me zijn is ook zo´n fraaie. Dat doe ik doorgaans bij vijanden. Bij pokémon heet die aanval ´cute charm´. Maar ik beheers deze techniek dus in het echt. Wat ik ook kan, is mensen dingen laten doen als ik iets denk en ik wil dat ze het doen. Wat ik ook kan, is dingen bedenken en er even later achter komen dat ze echt gebeurd zijn. Imagination is divine. Bijvoorbeeld: Ik woon in een appartement, zowat aan de Zaan waar anderen van mijn leeftijd alleen maar van kunnen dromen. Door goed gedrag en een beetje magie mocht ik dit huis bewonen.

Ik kan niet alles, soms word ik ´tegengehouden´ door iets groters in sommige dingen. Ik hou doorgaans mijn mond hier over tegen de psychiater.

Maar goed, ik kan dus dingen. Wie zegt dat anderen het niet kunnen en het niet tegen mij gebruiken? Ik heb tenslotte mensen die ook geïnteresseerd zijn in magie boos gemaakt een paar jaar terug. Wie zegt dat die het niet kunnen, maar dan op veel grotere schaal dan ik?

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychische stoornissen
BerichtGeplaatst: 12-06-2016, 15:35:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2016, 12:25:17
Berichten: 5
Locatie: België, regio Kortrijk
Kan ik jullie wat vragen?
Al voor een hele lange tijd hoor ik stemmen in mijn hoofd..
En er zijn momenten waarvan ik gewoon niets meer weet, alsof ik op die momenten een ander persoon was. Ik heb al heel veel 'research' gedaan en ik kwam uit op DIS: Dissocatieve Identiteits Stoornis. Alle symptomen hiervan ervaar ik. Toch wil ik niet zelf een conclusie trekken..
Hier iemand hier ervaring mee?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychische stoornissen
BerichtGeplaatst: 13-06-2016, 07:52:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Ga bij jezelf te rade. Is er iets heel naars gebeurd, iets traumatisch waar die stemmen uit voortgekomen kunnen zijn? Iets waar je nog niet klaar mee bent? Dit, in combinatie met een zware jeugd waarin je bijvoorbeeld veel gepest bent of wanneer je thuissituatie niet zo goed was kan stemmen veroorzaken.

Van dissociatie weet ik niets af. Dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt en ik weet ook niet waar het bij een ander vandaan kan komen.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Psychische stoornissen
BerichtGeplaatst: 16-10-2017, 22:30:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-10-2017, 18:52:22
Berichten: 2
Het ligt wel ietsje ingewikkelder dan TS stelt. De erfelijkheid is goed onderzocht volgens goede statistische methodes (die problemen met stofjes juist niet uitsluiten). Zelfs worden er al bepaalde verantwoordelijke genen op het DNA aangewezen. Dat is erg knap. Wanen hoeven ook niet "bizar" te zijn, maar kunnen ook het horen van stemmen van mensen die je kent zijn bijvoorbeeld. Dan gebeuren er toch echt dingen in het hoofd die niet met de werkelijkheid te maken hebben. Zeker kan het nog steeds een spirituele betekenis hebben. Ik denk dat er dan iets scheef gaat in de verhoudingen tussen het fysieke, ether en astraallichaam. De mens wordt als het ware astraal overstijgend. Paranormale ervaringen gaan over in psychotische ervaringen. Dit is luciferisch. Onder de mensen met stoornissen zijn ook heel zeldzaam anderincarnaties (regelen, elementalen en sterrenkundigen) die moeite hebben om aan het fysieke lichaam te hechten. Dan krijg je. Het vaakst is dat ASS of een psychotische overgevoeligheid. Ik heb hier toevallig van dichtbij ervaring mee.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 14 5 6 7 8

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl