Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:00:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: angst
BerichtGeplaatst: 28-01-2008, 15:10:37 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-11-2007, 16:10:58
Berichten: 40
...


Laatst gewijzigd door muis op 25-04-2011, 08:50:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: angst
BerichtGeplaatst: 31-01-2008, 16:19:00 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2006, 20:17:39
Berichten: 745
Locatie: Utrecht
muis schreef:
weten jullie wat dit is en hoe ik me hier tegen kan weren?

zeggen: 'ik accepteer mezelf in alles, ik ben licht en liefde. Dan is het binnen een mum van tijd weg'

muis schreef:
Was dit een emotie of angst die ik buiten mezelf heb geplaatst en die zijn plek kwam opeisen ofzo? Ik versmold er haast mee. Of is het iets wat los van mij staat?

Aaaah, weer het lastige intern/extern dillemma. Je kan nooit 100% weten of iets van buitenaf of van binnen uit jezelf komt. Dat is eigenlijk ook niet echt relevant; zoals je zelf al zei, het gaat erom dat je de dingen accepteert (en uiteindelijk los kan laten).
Misschien moeilijk te bevatten, maar alles is met elkaar verbonden. 'intern' en 'extern' zijn slechts opvattingen van mensen. Omdat je je alleen 100% bewust kan zijn van jezelf, betekent nog niet dat je geen energie deelt met de andere dingen.

muis schreef:
Ik vind het apart dat zo'n gevoel dan ook een stem heeft en ik heb (ja bangerd) het gevoel dat het terugkomt en voel ik me niet erg relaxed bij het idee weer te gaan slapen..

Accepteren van jezelf; dat begint dus bij het accepteren van je angst. Wanneer je bang bent om bang te zijn is het spoor immers bijster.
Je moet niet te veel in je hoofd blijven zitten, maar a.h.w. afstand proberen te nemen en je bewust te zijn van je angsten of gevoelens. Als je jezelf begrijpt en accepteert vind je vanzel wel de antwoorden...

Aldus mijn advies. Succes ermee in ieder geval!

_________________
You laugh at me because I'm different, but I laugh at you because you're all the same


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: angst
BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 12:59:47 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-04-2008, 09:42:14
Berichten: 8
Locatie: Raalte
Mijn advies is niet in eerste instantie je angsten onder ogen te zien..,
Laat eerst nakijken of je entiteiten hebt. Als dat zo is dan is het namelijk niet jou eigen angst.., maar dan is het een entiteit die jou angst veroorzaakt.. Dan kun je onder ogen zien wat je wilt maar schiet het niets op..,

Laten nakijken en zoja dan weg laten halen...

groetjes Joran

_________________
..::Rust in huis en bij jezelf is te creeëren::..
powerofthespirit@live.nl


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl