Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 13:15:20

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Giga Grote Hulp Nodig
BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 13:28:03 
Kabouter
Kabouter

Hallo

Al een paar weken slaapt mijn stiefzusje slecht.. Wij slapen alletwee op de zelfde kamer, en mijn stiefzusje voelt ententieiten op haar kamer, ik zelf heb ook het gevoel dat er soms wat negatiefe energie in de kamer zit die ons wakker houden.
Mijn stiefzusje doet bijna geen oog meer dicht en is hardstikke bang, Ik zelf kom vaak ook moeilijk in slaap..

Het is al zo erg dat mijn stiefzusje bij een psygiater loopt..
aleen dat helpt ook niet goed

Weet er iemand nou echt een goede manier, om die negatiefe energie die ons wakker houd weg te halen en mijn stiefzusje lekker te laten slapen zonder dat ze bang is?

Kan ik iets doen Magnitiseren , of wat ikookal gelezen hebt met een pendel?

Asjeblieft, ik heb hulp nodigom dit weg te krijgen

Berichtenonderwerp: Re: Giga Grote Hulp Nodig
BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 16:16:18 
Feniks
Feniks

Hoi LaLynn :)

Ik moet je eerst even zeggen dat ik niet zo veel ervaringen met het wegkrijgen van entiteiten heb, maar ik zal het proberen.
Daarnaast weet ik niet of jullie als iets geprobeerd hebben...? Ik geef je het eerste advies wat in me opkomt, maar ik weet dus niet of jullie dat al geprobeerd hebben.

Waarmee jullie zouden kunnen beginnen, is zeggen dat hij weg moet gaan. Dit is mij altijd gezegd te doen als ik het idee had dat er een slechte entiteit in de buurt was. Je moet dit met overtuiging zeggen, of denken, je moet volledig achter je woorden staan en niet laten merken dat je bang bent. Dit kan erg lastig zijn, maar het is het proberen waard.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :) Heel veel sterkte ermee!

Liefs,
Moon-Pearl

BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 19:11:23 
Reus
Reus

eyy..
Citeer:

NOOOOOOOOOOOOOOOOIT slim om daar heen te gaan straks verklaren ze je nog voor geck in deze domme samenleving doen ze dat toch wel..
maaruh.. tja ik heb er zelf ook heel me leve lang last van
en zo 1 2 3 weg te hale is het niet, kweni hoe oud je stiefzusje is maar als je daargevoeligvoor bent dan is het handig om sterk in je shoene te staan en op positief te denkn

BerichtGeplaatst: 02-03-2008, 21:17:35 
Kabouter
Kabouter

ok, dit gaat dom klinken.
Het makkelijkste manier is toch wederom uit ervaring gebleken dat .....
Een vinger wijzen naar een raam en eisen dat ze weggaan het beste helpt ;)

Negatieve entiteiten teren op angst, laat zien dat je niet bang bent.

BerichtGeplaatst: 02-03-2008, 23:25:52 
Feniks
Feniks

tamaraa schreef:
eyy..
Citeer:

NOOOOOOOOOOOOOOOOIT slim om daar heen te gaan straks verklaren ze je nog voor geck in deze domme samenleving doen ze dat toch wel..
maaruh.. tja ik heb er zelf ook heel me leve lang last van
en zo 1 2 3 weg te hale is het niet, kweni hoe oud je stiefzusje is maar als je daargevoeligvoor bent dan is het handig om sterk in je shoene te staan en op positief te denkn

Bullshit! Een psychiater is er juist voor om je niet gek te laten worden! Deze mensen hebben hier ontzettend lang voor moeten studeren, en weten precies hoe de mens denkt en doet.
Als je behoefte hebt om je verhaal kwijt te kunnen en ermee geholpen wil worden, dan kun je daar het beste terecht.

En je zou er altijd nog een medium bij kunnen halen. Hier heb ik minder verstand van, maar ik weet er zoveel van dat je dit er altijd bij kunt doen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Maar doe dit erbij. Zorg altijd dat je hulp hebt en krijgt van een professioneel iemand.

BerichtGeplaatst: 03-03-2008, 21:53:45 
Dwerg
Dwerg

DreamerKaren schreef:

Bullshit! Een psychiater is er juist voor om je niet gek te laten worden! Deze mensen hebben hier ontzettend lang voor moeten studeren, en weten precies hoe de mens denkt en doet.
Als je behoefte hebt om je verhaal kwijt te kunnen en ermee geholpen wil worden, dan kun je daar het beste terecht.

En je zou er altijd nog een medium bij kunnen halen. Hier heb ik minder verstand van, maar ik weet er zoveel van dat je dit er altijd bij kunt doen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Maar doe dit erbij. Zorg altijd dat je hulp hebt en krijgt van een professioneel iemand.

Jij zegt het, ik dacht het :D

BerichtGeplaatst: 03-03-2008, 22:56:39 
Feniks
Feniks

Dankje.
Ik kan er niet tegen dat mensen dit soort advies aan iemand anders geven. Wantrouwen van artsen, no problemo. Maar laat andere mensen geen artsen wantrouwen door jou unieke belevingen. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk een ontzettende, afschuwelijke hekel heb aan neurologen, maar dat betekend nog niet dat ze iedereen zo crappy behandelen.

BerichtGeplaatst: 04-03-2008, 12:37:09 
Dwerg
Dwerg

Precies Karen. Ik heb namelijk juist weer hele goede ervaringen met een neuroloog. Een verloskundige kan wat mij betrefd gestolen worden, doe mij maar direct de gynaecoloog. Maar dat komt inderdaad door mijn unieke ervaring, want mijn vriendin wil juist niets liever dan die ene veroskundige (die ik ook had) en juist geen gynaecoloog.

LaLynn laat je niets wijsmaken als het gaat om hulp zoeken bij deskundige. En wat betrefd je zusje.. Zij is degene die er zo bang voor is begrijp ik uit je berichtje. Dan lijkt het mij het meeste zinvolle als zij ook degene is die ze weg stuurt of hulpt zoekt. Maar haar helpen kun je natuurlijk wel. Bij mij is het ook succesvol gebleken om ze gewoon te vragen weg te gaan omdat ik het niet fijn vond dat ze er waren. Overigens heb ik ook mijn overleden opa`s en oma hierbij altijd om hulp gevraagd. Succes.

BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 12:56:50 
Groentje
Groentje

Waag jezelf er niet aan om contact te zoeken met ze. Dit kan het allemaal erger maken. In principe zal het je ook niet lukken om ze weg te krijgen. Schakel hier iemand voor in die dit vaker gedaan heeft.
Ik heb het zelf al heel vaak gedaan.

Als je me hulp nodig hebt mail me dan!

powerofthespirit@live.nl

groetjes Joran

BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 13:27:04 
Dwerg
Dwerg

Ehmm ik weet het niet hoor, maar ik heb zelf wel altijd contact gezocht met ze en dat is goed gegaan. Zo ken ik overigens nog best veel mensen die dat ook altijd doen.. En hets is ook altijd gelukt om ze weg te krijgen.
En trouwens als je geen contact met ze moet zoeken hoe kan het dan dat er mensen zijn zoals jij die er zoveel ervaring mee hebben? Met dit sorrt adviezen heb ik niet zoveel.
Ja sorry hoor misschien komt het niet zo leuk over maar ik moest het echt even kwijt.

LaLynn hoe gaat het nu met je zusje?

BerichtGeplaatst: 09-04-2008, 16:45:01 
Groentje
Groentje

Bij veel mensen die er geen ervaring mee hebben, kan communicatie ertoe leiden dat er meer entiteiten komen.. Goed teken als je er wel mee kan communiceren en dat er verder niet meer entiteiten komen!

Maar pas er altijd wel mee op... Zelf durf ik het wel aan ook omdat ik heel goed weet hoe ik ze wel naar het licht kan brengen. Ik weet uit eigen ervaring dat het heel naar is als je ze bij je draagt.... (niet altijd, maar als het ietwat agressievere zijn is het echt niet fijn...)

veel succes gewenst!

groeten

BerichtGeplaatst: 10-04-2008, 18:55:28 
Dwerg
Dwerg

PowerOfTheSpirit schreef:
Bij veel mensen die er geen ervaring mee hebben, kan communicatie ertoe leiden dat er meer entiteiten komen.. Goed teken als je er wel mee kan communiceren en dat er verder niet meer entiteiten komen!

Maar pas er altijd wel mee op... Zelf durf ik het wel aan ook omdat ik heel goed weet hoe ik ze wel naar het licht kan brengen. Ik weet uit eigen ervaring dat het heel naar is als je ze bij je draagt.... (niet altijd, maar als het ietwat agressievere zijn is het echt niet fijn...)

veel succes gewenst!

groeten

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik bedoelde meer dat het wel heel makkelijk is om te roepen dat dit niet goed is, dat niet kan, zus gevaarlijk is etc etc.. Ik bedoel niemand word met die ervaring geboren, die moet je op doen en dat kan alleen als je wat probeerd. Ook jij hebt dit moeten leren.

Als het echt zo gevaarlijk is als jij roept dan zou ook jij het nooit geleerd hebben maar goed. Volgens mij is er niets mis mee als je ze gewoon vraagt weg te gaan en je met rust te laten. Ik heb (gelukkig) alleen positieve ervaringen en ken ook alleen maar mensen die er goede ervaringen mee hebben.

BerichtGeplaatst: 10-04-2008, 22:22:34 
Reus
Reus

Citeer:
Bullshit! Een psychiater is er juist voor om je niet gek te laten worden!

uh sorry hoor , maar als ik bij mijn psychiator zeg da ik last heb van entiteiten, verklaart die me toch echt voor gek.
paranormale dingen kunnen in HUN ogen niet, en zo is het, dan heb je een 1 of andere psychische ziekte, lijkt me ook niet dat je wilt dat ze onder de medicijnen komt omdat dat volgens HUN niet kan allemaal, waarom zou ze het risico lopen om dat te krijgen?terwijl er genoeg mediums zijn of eigen positieve kracht die dat weg kan laten gaan ;) .

BerichtGeplaatst: 12-04-2008, 17:22:25 
Dwerg
Dwerg

tamaraa schreef:
Citeer:
Bullshit! Een psychiater is er juist voor om je niet gek te laten worden!

uh sorry hoor , maar als ik bij mijn psychiator zeg da ik last heb van entiteiten, verklaart die me toch echt voor gek.
paranormale dingen kunnen in HUN ogen niet, en zo is het, dan heb je een 1 of andere psychische ziekte, lijkt me ook niet dat je wilt dat ze onder de medicijnen komt omdat dat volgens HUN niet kan allemaal, waarom zou ze het risico lopen om dat te krijgen?terwijl er genoeg mediums zijn of eigen positieve kracht die dat weg kan laten gaan ;) .

Zoals DreamerKaren al aangaf zijn psychiaters er om je niet gek te laten worden. Ze zullen je dus echt niet zo snel voor gek verklaren, zelfs niet als iemand aan geeft entiteiten te kunnen zien/last van ze te hebben.
In het menselijk brein is veel, heel erg veel, mogelijk. En niemand weet wat er mogelijk is het met (overgrote) deel van onze hersenen die wij momenteel niet gebruiken. Zo lang de medische wetenschap dat nog niet heeft uitgevonden is het niet mogelijk om mensen 'zomaar' voor gek te verklaren.
Een goede psychiater weet dit, en zal dus echt niet iemand voor gek verklaren die zegt last te hebben van entiteiten!

Wat hij of zij er overigens prive van denkt doet natuurlijk niet ter zaken! Mijn vriend denkt immers ook dat ik gek ben omdat ik ze kan zien, maar accepteerd wel dat dit mijn waarheid is en dat zal een goede psych ook doen.

BerichtGeplaatst: 13-04-2008, 14:51:15 
Reus
Reus

okee...
jij jou mening ik mijn mening :)

Citeer:
Een goede psychiater weet dit

en hoe weet je wat een goeie is :roll:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00