Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:49:04

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: pffff
BerichtGeplaatst: 08-02-2008, 20:24:14 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
pff weet niet waar ik hetmoet plaatsen maarja ik heb het gevoel da het weeer helemaal verkeerd ga met me
ik ben weer zooooooo snel aangebrand en geirriteerd en agressief en sta op ontploffe bij elk klein dingetje wil alles slaan of schoopppennn pfffff :evil: :@
ik word helemaal para weer, precies de zelfde gevoelens als eerst weer.
weet ff nie wa k er mee moet, denk weer veel negatiever en word weer gek in me kop. en nu moe k seker weer al me kracht gbruiken om positief te blijven denken?!
ja vast, k word er doodziek van om dat telkens maar te doen
kan me huis ook nie uit want ik ben ZIEK al een week keelonsteking en wil al helemaal nie naar me sogenaamde vrienden want ik weet zeker dan geef k 1 van hun egt een keiharde stoot gewoon omda k me al dood aan hun irriteer als ik positief enzo denk wa denk je als k negatief denk ahahaha nou dan word k echt superwoman ofzo en slinger se 1 voor 1 door de lucht :)
ennn kan pas 4 maart weer naar me therapeut had woensdag eigelijk een afpraak maar omda k keelonsteking heb/had kon k nie weg dus duurt nog lkkr lang nog lkkr lang gek worden.

oke wou t ff kwijt nu wil k graag weten
HEEFT IEMAND TIPSSSSSSSSS VOOR AGRESSIE KWIJT KUNNEN??

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 09-02-2008, 23:47:38 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-05-2005, 14:24:06
Berichten: 274
Locatie: hilversum
Schreeuwen. en schrijven.Het is normaal om dat soort gevoelens te hebben, je kunt voorkomen dat ze zo erg worden door er al een uitweg voor te vinden voor je je zo erg kwaad maakt om 'niets'. schrijf alles maar eens op. En ga lekker over een meer je longen uit je lijf staan schreeuwen. Dan vind je je positieve jij wel weer terug.

Liefs Barbara

_________________
Music is a world within itself, in a language we all understand.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 10-02-2008, 01:54:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-01-2008, 12:23:55
Berichten: 63
Locatie: Nijmegen
Ga in een kussen slaan breng het glas naar de glas bak en smijt het erin lucht op maar niet enthousias anders gooi je ernaast :D
Ik heb ook last van opgekropte woede en ik ben van mezelf helemaal niet agressief maarja je moet tog wat he?
En ja gillen wil ook wel helpen ja.

Sterkte
Groetjes Famke


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 10-02-2008, 12:08:02 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-09-2006, 21:41:52
Berichten: 105
Reageer het nóóit op een ander af, mensen slaan is vernederend en wekt alleen maar meer aggressie op.

Gillen of stompen in een kussen werkt goed, maar ook sporten, lekker een flink stuk lopen of gewoon simpelweg eens tot 10 tellen ;)

Je kan niet de hele tijd miss positivo blijven, wanneer je boos bent, ben boos, wanneer je verdrietig bent, wees verdrietig. Stop geen gevoelens weg, krop het niet op, lach niets weg.

Laat die gevoelens tot je doordringen en zoek naar een oplossing, wáárom ben je boos/verdrietig/blij ? Wanneer je je bewust bent van je eigen emoties, en herkent wat je op het moment voelt, en waarom, dan ben je al een heel eind :)

_________________
Children of Light = Mijn site! *juicht*


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 10-02-2008, 13:23:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
hey thanks voor reacties...

Citeer:
Reageer het nóóit op een ander af, mensen slaan is vernederend en wekt alleen maar meer aggressie op

sla ze ook niet echt :wink: alleen zijn dat zogenaamde vrienden die kapot irritant zijn dus daarom als k me al zo voel ben ik daar niet te zoeken anders zou dat er best eens van kenne kome.

Citeer:
wáárom ben je boos/verdrietig/blij

op zo´n moment weet ik wel waarom ik zo boos ben, maarja en dan, dan gaat t bij mij nie weg hor :?:

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 26-05-2008, 12:33:55 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heb de reacties nog een keer gelezen ..

moet reacties niet lezen op momenten dat ik boos ben heb ik alweer gemerkt :P wat reageerde ik toch weer lekker aardig.. :roll:

maar ja ik weet zelf wel dat ik me gevoelens moet uiten op momenten dat ik ze voel maar dat doe ik al heel me leven niet, en ik ben van mezelf helemaal geen boos en negatief persoon daarom vind ik het zo moeilijk als ik dat wel ben, en dan probeer ik telkens maar weer positief te denken, en dan lukt dat een tijdje, en daarna komt het in 1 keer 10 keer zo erg terug dat ik er weer in blijf zitten en bijna niet kan stoppen met negatief denken.. maar goed..

ik ben er al een tijd mee bezig om me gevoelens gewoon te uiten maar ik vind het vreselijk.. vooral als er andere mensen bij zijn..

maarja..

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 28-05-2008, 11:25:33 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-03-2006, 20:49:43
Berichten: 4321
Locatie: Oldenzaal
Squashen. Werkt erg goed. Neem gewoon een tennisracket en een bal en ram deze zo hard mogelijk tegen een muur. (Ik raad je wel aan om dit buiten te doen waar weinig ruiten in de buurt zijn. ;) )

Werkte altijd erg goed bij mij.

_________________
Heb uw naaste lief, want dat ben ik!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 29-05-2008, 11:58:37 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
hihi oke
thanks voor de tip!

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 17-07-2008, 14:12:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
pfff..
tis weer zover..
iK WORd er gewoon HELEMAAL gek vannnnnnnnn
ik krijg dan echt de neigingen om mensen kapot te slaan gewoon of om iets helemaal de ***** in de trappen
maar dan loop ik maar weer weg en zorg ik dat ik alleen ben
maarja helpt ook geen ene fuckkkkkkkkkkk
kut zooi :x

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 17-07-2008, 14:32:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Sterrenbeeld: Stier


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 17-07-2008, 15:47:34 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2007, 18:57:10
Berichten: 29
Locatie: Momenteel Paramaribo/ Stage
hmm vervelend voor je.

Hoe gaat het nu met je?

Jah sporten helpt meestal tegen agressie. Alleen vraag ik me af of er ook een schreeuw om aandacht verschuilt zit achter dit berichtje. Niet negatief opvatten. Ik bedoel meer in de zin van dat je wil worden erkend in je gevoelens. Er moet ergens een oorzaak zijn dat je geiriteerd bent en negatieve gevoelens hebt. Je zit in een negatief gedachten patroon, mooi dat je het zelf in ziet. En balen dat je nu niet lekker naar je therapeut kunt omdat je ziek bent. Maar onthoudt dat het tijdelijk is dat je je zo voelt.

goeds toegewenst!

Liefs

_________________
"Zichzelf te beminnen is het begin van een levenslange romance."

Oscar Wilde


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 18-07-2008, 17:02:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
thanks..

sado, k vind niet dat m'n sterrenbeeld er nou bepaald veel mee te maken heb, ik ben een mens, en heb gevoel, dus vandaar dat ik me zo kan voelen, ieder mens heeft dat.

X-Bei-x,, ja je heb wel gelijk.. er zit wss een schreeuw om aandacht in, dat komt omdat ik gewoon wil weten waar het vandaan komt, zodat ik er iets aan kan doen. ik kan gewoon moeilijk bij me gevoel komen.. en zou er graag bij willen komen.
ik ga er wel aan werken.. want wil dat me gevoelens ook een keer eruit kunnen, en niet dat het zich elke keer opstapeld en ik weer ontplof..

en ja t gaat wel wa beter vanaaf.. blijf gewoon lekker thuis heb geen zin in mensen, de hele week al niemand gezien dus haha

:kiss:

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 18-07-2008, 22:26:03 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2007, 19:16:51
Berichten: 452
Locatie: Rozenburg
Citeer:
sado, k vind niet dat m'n sterrenbeeld er nou bepaald veel mee te maken heb, ik ben een mens, en heb gevoel, dus vandaar dat ik me zo kan voelen, ieder mens heeft dat.


Natuurlijk heeft je sterrenbeeld er niets mee te maken, maar het idee van de stier is wel relevant. Een stier die gaat namelijk ook helemaal door het lint als deze een rode lap ziet. Aard van 't beestje!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: pffff
BerichtGeplaatst: 19-07-2008, 12:08:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
oww bedoel je het zo
haha
ja dan wel

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl