Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 19:02:18

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-01-2011, 23:54:04 
Groentje
Groentje

he! Ik wou even vertellen over een droom die ik elke keer gekregen heb.
Toen ik rond de 10-11 was volgensmij,
Dan droom ik dat ik in een stad ben helemaal alleen, en echt een stad met allemaal hoge gebouwen enzo.
En dan is er iets, een soort van ding ( het heeft geen vaste vorm)
En als je daarmee in aanraking komt ga je meteen dood.
Ik had telkens dat, dat ding dan achter mij aan zat.
En ik me rot rende, en rende je weet wel dat je de hele droom rent en bang bent en je overal probeer te verstoppen.
Ook komt er soms een soort van fragment, Wij wonen voor het spoor, en als je de spoorwegovergang over bent, dan is daar een parkeerplaats, daar heeft een tijdje een soort van goedere ding gestaan, je weet wel zon ijzere doos (sorry ben de naam kwijt XD)
en in mijn fragment dan ben ik op die parkeerplaats en dan verstop ik me in dat ding.
Dan stopt de droom.
(Het lijkt een beetje op de film: I am legend.)
Toen ik die film voor het eerst zag had ik ook een beetje een Deja-vu gevoel.
------------------
heeft dit iets te betekenen?

BerichtGeplaatst: 29-01-2011, 09:23:32 
Dwerg
Dwerg

Hoi Annemontess

Een stad is het symbool voor het alles beschermende, de plek waar het centrum van ons bewustzijn ligt.

Nimfen of een soort waas zijn natuurgeesten van het vrouwelijk geslacht. Ze kunnen in de droom o.a. verschijnen als bosnimfen, waternimfen en bronnimfen

De dood die in de droom verschijnt als gedaante of als gebeurtenis kondigt maar zelden de lichamelijke dood aan. meestal verschijnt een dergelijk symbool in onze dromen aan het einde van een bepaalde periode. Ze kan dus het beste gezien worden als een gedaanteverwisseling van onze psyche.

De schuur of een soort contianer staat symbool voor onze instinctieve en geestelijke energie.

De trein of een spoor is een manier om in de droom vooruit te komen. Het staat daarom symbool voor het vooruitkomen in het leven

Het plein of een parkeerplaats in de dromen is het centrale punt waarop onze levenspaden uitkomen en waar we anderen ontmoeten. Het is het symbool voor het centrum van onze geest.

Ik denk dat je rond die tijd, al bezig was met het veranderen van je lichaam en geest, van kind naar groot meisje en dat jij je daar voor probeerde te verschuilen
en waar je angst voor had, zoals de eerste keer dat je een beetje bloed ziet enz.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

BerichtGeplaatst: 29-01-2011, 09:34:30 
Groentje
Groentje

Ja dat klopt wel een beetje, ik ben altijd heel erg bang geweest om op te groeien, omdat ik geen veranderingen wilde.
Ik wou gewoon dat alles bleef zoals het is.
Nu nog steeds een beetje.
Ik hou niet zo van veranderingen.
Heel erg bedankt!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00